Hawk: Hm,...to by byla škoda,...jestli není z Qingqi.Takže raději o této motce mluvit nebudu.Prohlížel jsem si jí jen letmo u nás ve městě u prodejce.Když už tu o tom TR/SM-ku mluvíme, tak to TR je o něco lepší, podle mého názoru než to SM,...má totiž všechny měkké plasy, takže se s ní můžu válet "ostošest".Položit to SM-ko, tak máš s tvrdýma plastama na ní problém.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Já myslím, že TR-125 je nejpovedenější motka z té čínské produkce.Jen škoda, že prodejci (většina) chtěj jen narejžovat prachy a na servis serou!Když pak něco chceš,...jakékoli informace, tak nic nevědí a kašlou na to, ti něco zjišťovat.Nebo kdyby třebas i jen maloučko naznačili, že je vlastně ta dváca "zavřená", tak by jim ti 16-ti letý kluci byli vděční.Já jsem jí, ještě jako dvácu přetryskoval,...je utažená a zbytečně chudá směs.Ono tožiš původně se ta motka dělala ve 200 kubatůře a vlastně je vše na dvoustovku dimenzované,...hlavně tedy sání.Takže oni na ní do sání před filtr strčili ještě takový hustý kovový sejtko,...asi aby jako že to přispůsobili pomeru směsi na tu dvácu,...ale stejnak je to na 95 trysku moc vzduchu.Co jsem laboroval, tak je saklamentsky znát to přetryskování z 95 na 102, o dva zuby menší rozetu a vyndat z koncovky katalizátor.Jak jsem tu občas četl rady, když se někdo ptal jak otevřít 4T dvácu,...a většina se jen chechtalaa co že na ní chce kdo otevírat,...tak musím říci, že u této motky to bylo opravdu cítit!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
No,...ale pak jsem dostal nabídku čenžnout ten 125 motor za 200 a to už je zase o něčem jiným.Ruce to samozřejmě nerve,...ale už se s tím dá "bublání" v lese a v terénu užívat,...s pořádným širokým obutím.