globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu TL
 
30.1.2009 v 11:33
Zdravim všechny, někde ve staršich forech jsem četl že si někdo předělal TL-ko z 72 kW na 92 kW. Mam TL-ko r.v.97 dovoz německo a je to ta slabší verze. Jestli s tim mate někdo podrobnější zkušenosti tak zkuste napsat co to obnaší.

Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:36 | Nahoru | #1
Chvíli počkej, přijde assasin - to je chodící učebnice o TL

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:36 | Nahoru | #2
taky by mě to zajímalo uvažuju o TeLeti

2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:42 | Nahoru | #3
RadekTL... easy job...

1)vymena sacich hrdel
72kW verze ma tyhle:


92kW verze stejne ale ten prurez je symetrickej, neni zmensenej....

2)nasledne se vytahne/ustrihne drat z konektoru ridici jednotky:


a to je cely...

(ty hrdla jdou i celkem dobre vybrousit napr modelarskou frezkou - dreml, pripadne je koupis z ebay nebo z bouracky za cenu cca 250-600 za kus...

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:44 | Nahoru | #4

Firestormer>taky by mě to zajímalo uvažuju o TeLeti



to si ze storma prilis nepomuzes... v serii ma TeLe jen o neco vykonejsi a dravejsi motor... ale kamos ma storma a vicemene vsude kde se jede "na motor" mu to jede temer stejne... jen pri rizeni je z TL pocit vetsiho vykonu...

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:44 | Nahoru | #5
No...jako bych to neříkal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:46 | Nahoru | #6

Ruck>No...jako bych to neříkal



..... neudelas nic.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:50 | Nahoru | #7
assassin> Už mě začínáte s těma 2V docela sr*t.....
Snad budu mít co nejdřív RSV, protože jsem na dvouhrnky ulítlej... Mrkni do mýho profilu, bývalý VTR bylo super ! ! !

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:50 | Nahoru | #8
assassin> Děkuju za radu, to jsem myslel, že to bude horší. Začnu schanět ty hrdla a skusim to. Ještě jednou děkuju a dam vědět jak jsem dopadl.

Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:51 | Nahoru | #9
hm hm hm .. no slišel sem že je to dravější no . a stejně když se koukneš na muj profil tak uvidíš v jakym je ted stavu VeTRo a opavovat se mi to nechce .. no uvidim co na to pojištovna a kolik dostanu no :(

3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:53 | Nahoru | #10
jo a ještě kolik to zvedne koníků takhle malá úprava na tom TeLeti?

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 11:55 | Nahoru | #11
Firestormer> Mám pocit že jsme se na chvíli potkali na Libichově

Jinak toho VTR je mi líto.....tak ať se ti pro příště smůla vyhne obloukem.

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:04 | Nahoru | #12

Firestormer>jo a ještě kolik to zvedne koníků takhle malá úprava na tom TeLeti?



No jestli myslis tu co tu popisoval assassin, tak uplne presne o 20kW, coz je cca 27koni

Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:06 | Nahoru | #13
A nedávali tam skopčáci i jiný vačky? Nebo to byli frantíci? Teď nevim, ale vzpomínám si matně že se to tu kdysi řešilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:07 | Nahoru | #14

Ruck>assassin> Už mě začínáte s těma 2V docela sr*t.....
Snad budu mít co nejdřív RSV, protože jsem na dvouhrnky ulítlej... Mrkni do mýho profilu, bývalý VTR bylo super ! ! !



no otazka co od toho chces:) moderni ctyrvalce se vodi jinak no.. mistni reci V2 nadsencu jsou podle me poza:) ja vim ze ctyrval litry jsou jinde, jen me TL staci a uz ho znam..tak se mi nechce to same od znova studovat na necem jinem:)

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:11 | Nahoru | #15
assassin> Neboj, rozdílu mezi 2V a 4V jsem si moc dobře vědom, jenže na okruhu nejezdím a na normální silnici je to o jezdci, ne tolik o motorce.
Tudíž beru 2V...

Hlavně nerozjíždět debatu o rozdílech mezi 2V a 4V

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:12 | Nahoru | #16

Firestormer>jo a ještě kolik to zvedne koníků takhle malá úprava na tom TeLeti?



jj jak pise dan, je to 20kW ... ale neni to navyseni vykonu ... protoze TeLe ma 92kW normalne... ale odskrceni na puvodni hodnotu ze snizeneho vykonu nemeckych verzi.

ale v realu to neni podle me znat tak brutalne, ono odskrceny tele neda tech 92kW a to skrceny zas da mozna vic nez 72...takze ten rozdil neni tak velkej...
kdyz se ta motorka toci na kazdej kvalt do omezovace tak ani moc nepozans rozdil, spis je to znat kdyz jedes na 6ku tak pri nakejch 180ti uz se te skrcene moc nechce...

jinak nemecka 72kW verze jde poresit podle vyse popsaneho navodu.... ale bacha na frantiky... francouzska verze ma i jine vacky.. tam je ta uprava o dost narocnejsi a drazsi (jine vacky)

a taky svycarsky ridici jednotky nedavaj plnej vykon, tam je ale potreba vymenit za nakou jinou.. treba US... ale tam je rozdil cca 5-10koni...

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:31 | Nahoru | #17
assassin> ještě si psal něco o úpravě sání - což láká mě

Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:41 | Nahoru | #18
cikus: jj to co sem popsal je ofiko suzuki postup odskrceni na puvodni vykon... pak se dela kupa vsech moznejch uprav ... ale to je na dvouvalci draha zalezitost a narust neni zadnej razantni... ted v us prodava typek kit na zvyseni objemu na 1080 za 2tis USD... to uz se pozna.. tam je kolem 145ti koniku... a to uz by bylo zajimavy... ale dej do motorky v hodnote 2tis dolaru vec za 2tis dolaru:)
ale do budoucna o tom budu premejslet... aspon na 1040....

ad to sani - ja tam mel serii se 7 let starym papirovym filtrem, obcas vysatym vysavacem (takze asi nic moc) a predelal sem airbox podle zmineneho navodu a dal jsem propustnej filtr + serizeni smesi a pocitove je to znat (dal sem dopredu puvodni kolecko ( o zub mensi odeslo a cekal sem nez prijde novy) a prislo mi ze to taha "stejne" jako s tim malym... takze sem zvedavej co se bude dit az dam ted zase maly... tzn koncovky + airbox + filtr + PC je asi na TL znat... ale otazka je jestli stoji tech 5-8koni za tu investici... (ja sem nekupoval PC, ale doladil yoshboxem metodou pokus omyl, ale to bys ty dokazal sestrojit taky, to bych ti dyztak poslal schema toho yoshboxu)

Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 12:48 | Nahoru | #19
Možná už jste to tu řešili,ale ...kolik vám dá TL-S speed max.?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:02 | Nahoru | #20
duricko22: me dalo cca 270 solo, ale uz to bylo v leze,mozna i z kopce.. proste max co sem videl na tachu.. a to jsem mel o zub min vepredu... tzn jelo to min a tacho vic kecalo... ve dvou v sede na prijezdu do pisku lehce pod 250 vic ani tuk..)

ale udajne davaj TLka kolem 270 se seriovym prevodem (tzn me to jede mizerne - ale treba lidi kecaj)

yasek (to maskacovy tele) prej s malym prednim koleckem dotlaci tacho na 300... (ale kdovi co je v nem prekopany, minimalne PC a uprava airboxu)

ja uvidim co to bude delat ted, prislo mize to jede lip nez predtim...

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:05 | Nahoru | #21
assassin> Jaskovo TL je brutálně překopaný - bylo postavený na závody dragsterů - a ve skutečnosti je ještě hezčí naž na obrázku

2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:07 | Nahoru | #22
hm hm hm no koukám koukám co si pořídit no .. v asi už nechci tak mě napadlo tele a nebo zase opravil vtr a trochu ho udělat i motorově filtr kit spojku atd.. nevim:(

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:15 | Nahoru | #23
Jo?No tak to je ok,nebo teda me to pojede asi stejne jak tobě...esi tedy ted dodatečně nepřiznáš že vážíš 2 metráky:)to už bych pak musel zase zahloubat:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:34 | Nahoru | #24

Ďuričko22>Jo?No tak to je ok,nebo teda me to pojede asi stejne jak tobě...esi tedy ted dodatečně nepřiznáš že vážíš 2 metráky:)to už bych pak musel zase zahloubat:)



270 sem s tim jel v dobe kdy sem mel 86kilo... ted mam tak o deset vic... a topspeedu uz se bojim, jak to leze nad 240 tak se bojim co z toho vylita:)

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:37 | Nahoru | #25

Firestormer>hm hm hm no koukám koukám co si pořídit no .. v asi už nechci tak mě napadlo tele a nebo zase opravil vtr a trochu ho udělat i motorově filtr kit spojku atd.. nevim:(



to tvoje bych rek ze by slo dat jeste do kupy ne? ono asi nejak ladit at VTR nebo TL vyjde nastejno... zateces do toho znatelne vic penez nez kdybys koupil treba GSXR a nikdy to tak nepojede...

tzn musis bejt spravne strelenej.. a bejt vic v dilne nez jezdit... jestli chces jezdit kup nakej nabusenej stroj uz v serii a vyprdni se na V2 :)

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:43 | Nahoru | #26
assassin> Copak,copak?Třpití se ti olej při výměně

(reakce na) Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 13:47 | Nahoru | #27

Firestormer>hm hm hm no koukám koukám co si pořídit no .. v asi už nechci tak mě napadlo tele a nebo zase opravil vtr a trochu ho udělat i motorově filtr kit spojku atd.. nevim:(



záleží jestli máš hnutej rám, jestli ne, tak to neni tak hrozný, potřebuješ jenom vidle, brejle, lešení, budíky, světlo a kapotáž, sehnat se to dá. Já před rokem koupil celej předek (ne v úplně super stavu) za 12 000 myslím, dokonce stejnou barvu, ale to byla teda kurevská klika.

Kdybys to dával dohromady, mám někde doma pravej díl kapotáže rozlomenej na 3 kusy, ale tak že to není problém svařit, světlo u kterýho se ale nějak musej dodělat 2 úchyty do lešení, případně ještě vnitřky budíků, jen u otáčkoměru chybí zarážka u nuly.

edit: u těch vidlí to vypadá jenom na trubky a spodní brýle, vršek by mohl být ok.

Naposledy editováno 30.01.2009 13:49:23

Zvýšení výkonu TL

30.1.2009 v 14:49 | Nahoru | #28
no toho ramu se bojim a ještě kotouč a kolo je asi taky trochu nakoplí .. no uvidim co na to pojištovna no .. ale tek koukám i po sp1
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist