paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 00:04 | Nahoru | #1
Je tu zase celkem mrtvo

Ještě mě napadlo, jak je to vlastně se sytičem u Xmotos? Když je moto studená, dám páčku sytiče úplně nahoru a nastartuju. Hned za chvilku jí dám do prostřední polohy, ale plyn musím lehce držet rukou. (i v horní poloze)... Až se motor trochu trochu zahřeje, dám páčku úplně dolu a jedu.. Alespoň tak mi to bylo řečeno od kamaráda bývalého majitele, který zprostředkovával prodej..

Ale říkám si, jestli to náhodou nedělám špatně, protože když moto nastartuji se sytičem, tak má volnoběh normální, možná až moc nízko, musím tomu trochu pomáhat, ale jak se moto zahřívá a já dám sytič úplně dolu, tak se najednou volnoběh zvýší a je až moc vysoko.. Takže dělám něco blbě já a nebo je potřeba vyčistit/přenastavit karbec? Působí to na mě, jako by to fungovalo přesně naopak...

Naposledy editováno 26.02.2012 00:04:48

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 10:11 | Nahoru | #2
Michael24> Jelikož já mám celkem rozladěný karbec tak musím tak 5 min zahřívat. Ale k věci...když dáš nahoru páčku tak se ti obohatí směs o benzín a tak to nejde do otáček...uprostřed už to tolik neobohacuje, ale ještě trochu jo, ale otáčky se malinko zvednou... a když máš páčku dole tak to máš "normální" a zase tam jde míň benzínu než předtím a to znamená že se to ochudí směs a vyjdou ti otáčky nahoru...moc srozumitelně nenapsal

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

26.2.2012 v 10:46 | Nahoru | #3

Michael24 píše: Je tu zase celkem mrtvo

Ještě mě napadlo, jak je to vlastně se sytičem u Xmotos? Když je moto studená, dám páčku sytiče úplně nahoru a nastartuju. Hned za chvilku jí dám do prostřední polohy, ale plyn musím lehce držet rukou. (i v horní poloze)... Až se motor trochu trochu zahřeje, dám páčku úplně dolu a jedu.. Alespoň tak mi to bylo řečeno od kamaráda bývalého majitele, který zprostředkovával prodej..

Ale říkám si, jestli to náhodou nedělám špatně, protože když moto nastartuji se sytičem, tak má volnoběh normální, možná až moc nízko, musím tomu trochu pomáhat, ale jak se moto zahřívá a já dám sytič úplně dolu, tak se najednou volnoběh zvýší a je až moc vysoko.. Takže dělám něco blbě já a nebo je potřeba vyčistit/přenastavit karbec? Působí to na mě, jako by to fungovalo přesně naopak...


Děláš to dobře, poloha nahoře-nakopnout-ihned přepnout na prostřední polohu-vyrazit na lehkej plyn-asi po minutě za jízdy přepnout na dolní polohu a frčí se. Plnej plyn ale dávej až po řádnym zahřátí motoru. Volnoběh si nastav při plně zahřátym motoru tim šroubkem s pružinkou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist