Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>Právě že se sem dovážej pochybný "kopie", který vypadaj na chlup stejně, ale kvalita nic moc
Dyt uz i X-Moto vzniklo puvodne jako kopie kvalitnich pitbiku, to jako fakt delaji kopie kopie nebo tim myslite proste jenom levny noname pitbiky? Nebo to fakt vydavaji za X-Mota?
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>Tom_Riddle> kdybych tam jel s nim tak bych mu rikal urcite at to nekupuje, jenomze uz nebylo misto v aute takze to koupil.. dneska nebo zitra zacnem asi opravovat, protoze prodavajici nechce dat ani korunu
Tk vyražte za nim a zlomte mu nos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy>Aha takze pan je frajer co se mu i ctyrkilo zda malo (vsak ono by te ostre 450 enduro naucilo) a pita predjede i na kole, tak to je marny se s nim o tom bavit...
mno vzhledem k tomu ze ja tyhle stroje trapim na silnici tak bych ostry 450 utavil za chvili o to se neboj. jezdim te410 ostrou verzi.
do lesa s tim nejezdim protoze ten hluk vsechny sere a je to nelegalni, kazdej blbec co na me nalici past, da my do drzky, bude na me volat policajty apod je vlastne "v pravu"
tech par lidi co na enduru do lesa jezdilo - opatrne mimo civilizaci - je ale ted mnohem vic na rane, protoze diky tomu ze je pit levnej jezdi na tom v lese kazdej kokot a to ne nekde mimo oci ostatnich.. ale kolem chatovych oblasti apod.. takze to lidi sere 2x tolik. proto nemam pity rad.
enduro se mi libi, ale z vyse popsanych duvodu jsem koupil freeridovy kolo abych mohl radit v lese. a k te tvoji posledni vete, ano z kopce pitu s nejvetsi pravdepodobnosti ujedu, muzem si dat sraz u nas nebo na naky jiny sjezdovy/FR trati... myslim ze budes mit problem tu trat na pitu jen sjet natoz abys zavodil...
MotochinaCZ>assassin> Jak už ti tady napsal Jirka, pitbike je trošku jiná kategorie a srovnávat to s něčím je zcela zcestné. Tato motorka byla vymyšlená v USA pro jízdu v depu. Tady máš ukázku že i běžné pitbiky mohou vydržet i běžné závody. Je to kategorie do 140 ccm
svyho casu jsem se trochu motal kolem MCR motardu, kategorie OPEN.. dalo by se rict "produkcni" motorky a vim co tam jezdilo, co to melo spolecneho se serii a kolik do toho kdo sypal... je mi naprosto jasny ze na podobnejch zavodu jezdej obycejny cinani za 15koliku jak je kdo vybalil z krabice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>assassin: s těma malejma kolama s tebou souhlasim, proto mam pita na 14/17 kolech a když to postavim vedle klasickýho pita na 12/14 kolech, je to rozdíl víc než znatelnej. Mam 187 cm a vejdu se na to uplně bez problémů, btw stupačky sou nad zemí uplně stejně vysoko jako u velkejch endur
Jedna věc je třeba výkon. Ne každej chce vodit v terénu překoňovanou bestii a vystačí si s málem. Sou třeba lidi, kterym v lese stačí i pincek a jak se vyřáděj
Druhá věc jsou finance. Ne každej má finance živit ostrý enduro. Pořizovací cena pita, servisní náklady a spotřeba paliva jsou oproti profi endurum mizivé
Třetí věc je hluk, jak píšeš. Mě teda přijdou ty pitbajky hlukově normál, oproti ostrýmu enduru to je tichošlápek. Pamatuješ jak si jako puberťák drandil na pionýru? Ten je taky pěkně uřvanej a nikomu to dřív nevadilo A to jede třikrát míň jak základní pit...
Ještě jedna věc, jak si psal, že nechápeš na co sou pitbajky. Já třeba zas nechápu vás silniční jezdce, co vás vede k tomu dobrovolně riskovat svuj život na silnicích, že vás někdo sejme, nehledě na katastrofální stav českých silnic, díky němuž se jízda stává holým utrpením. Měl sem dřív SRADa 750, dělo jako svině, ale řeknu ti, že na dirtu se vyblbnu víc a nemusim jezdit přes 200, navíc, když normální silnice u nás nejsou, zato lesů tu máme doslova tři prdele
jo tohle chapu, myslim ze i beru co pises, pises roumne ikdyz spolecnou rec asi nenajdem.
ty fichtly lidi srali taky, mel jsem s tim v tom veku problemu dost. ale bylo jich min, min provozu, min lidi v lese... proste dneska tohle sere vic lidi.
a kraval ty pity delaj velkej, aspon ty 2 co maj sousedi delaj urcite vetsi kraval nez moje V2 s ladaky a nez TE410 s origo vyfukem vyrazne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
assassin>mno vzhledem k tomu ze ja tyhle stroje trapim na silnici tak bych ostry 450 utavil za chvili o to se neboj. jezdim te410 ostrou verzi.
do lesa s tim nejezdim protoze ten hluk vsechny sere a je to nelegalni, kazdej blbec co na me nalici past, da my do drzky, bude na me volat policajty apod je vlastne "v pravu"
tech par lidi co na enduru do lesa jezdilo - opatrne mimo civilizaci - je ale ted mnohem vic na rane, protoze diky tomu ze je pit levnej jezdi na tom v lese kazdej kokot a to ne nekde mimo oci ostatnich.. ale kolem chatovych oblasti apod.. takze to lidi sere 2x tolik. proto nemam pity rad.
enduro se mi libi, ale z vyse popsanych duvodu jsem koupil freeridovy kolo abych mohl radit v lese. a k te tvoji posledni vete, ano z kopce pitu s nejvetsi pravdepodobnosti ujedu, muzem si dat sraz u nas nebo na naky jiny sjezdovy/FR trati... myslim ze budes mit problem tu trat na pitu jen sjet natoz abys zavodil...
Z toho v pravu jediny je to volani policajtu, jak ti neco udela, je pravo na tve strane. Ja osobne do lesa jezdim, a to po tech tezarskejch cestach - a beru to logicky takto: kdyz tam muzou ten les kurvit nakladaky tak proc bych tam nemohl na pitu. Okolo obydlenejch oblasti jezdim s podtocenym motorem, chodce objizdim krokem tak nevim kde je problem. A s tim kolem sem presne cekal ze reknes nakej sjezd, to je jako kdybych ja rekl nakej tezkej hillclimb kde by netusilo kolo, takze ani jedno = po rovine a ver ze na kole by si opravdu netusil.
SirIndy>Z toho v pravu jediny je to volani policajtu, jak ti neco udela, je pravo na tve strane. Ja osobne do lesa jezdim, a to po tech tezarskejch cestach - a beru to logicky takto: kdyz tam muzou ten les kurvit nakladaky tak proc bych tam nemohl na pitu. Okolo obydlenejch oblasti jezdim s podtocenym motorem, chodce objizdim krokem tak nevim kde je problem. A s tim kolem sem presne cekal ze reknes nakej sjezd, to je jako kdybych ja rekl nakej tezkej hillclimb kde by netusilo kolo, takze ani jedno = po rovine a ver ze na kole by si opravdu netusil.
jasne "v pravu" jsem myslel spis moralne, ve smyslu ze ja se cejtim blbe kdyz na me v lese nekdo vystartuje ze tam nemam co delat, kdyz vim ze tam vlastne nemam co delat.
jasne dokazu vymyslet kupu veci ze tam vlastne moc skody nenadelam, ale porad mam cerny svedomi, proto prestoze by me enduro bavilo, radsi jezdim po silnici.. ted uz spis jen to kolo...
Tom_Riddle>assassin> No my máme dirty s komplet otevřenejma koncovkama, neřikám, že je to tichý, to určitě ne. Zrovna minulej víkend sme jezdili na jedný enduro lesní trati a přijeli tam týpci na třechostrejch endurech(CRF-X 250, EXC 450 a EXC 525) a řev, kterej jim šel z laufů byl výrazně vyšší, to se nedá srovnat, to uplně rvalo uši když to nakrmili. A to mi neřikej že tele s laďákama bude tišší, to máš nějaký homolog. racing koncovky ne? Měl sem dřív i GSX-F s laďákem od prosecký firmy SFB, za to když sem vzal, tk to byl takovej nadpozemskej řev, že když sem vyjel, tk o mě vědělo hned celý město
mam "znackovy" ladaky s homologaci, bez tech homologacnich tlumitek to dela docela bordel .. rozhoukava to auta s otresovejma cidlama na velkou dalku... ale jezdim s tlumitkama a to uz je celkem ok... ono bez nich to ztrati uplne tah ve spodnich otackach to V2 je naky haklivy na tohle.. potrebuje nakej "odpor" vyfuku... ladit sem to totiz zkousel a tak jako tak je to s dusitkama lepsi...
jo ladaky na ostrejch MX masinach endurech rvou hodne, otec nadava ze na te nasi husce te410 origo vyfuk rve... ale na MX trati proti 450 s ladakem nejsem vubec slyset.
ono teda kdo vyrazi do lesa na takove moto s ladakem je mozna jeste vetsi kokot.. protoze ta 450 ma dost vykonu i se zadusenim necim tichym... u toho pita mozna bude problem v tom?
zkousel nekdo udelat na to neco tichyh, jestli to s tim nepojede i tak dost? no asi uz starnu kdyz mi rev moto vadi...
jak rikam, dost mozna nejste pripad smradu co s tim jezdi kolem komina.. ale prave oni vas stahnou sebou v ocich lidi.. stejne jako par blbcu na silnicich dela obraz vsech silnicnich pilotu atd.
Naposledy editováno 23.07.2010 13:28:54
SirIndy>Z toho v pravu jediny je to volani policajtu, jak ti neco udela, je pravo na tve strane. Ja osobne do lesa jezdim, a to po tech tezarskejch cestach - a beru to logicky takto: kdyz tam muzou ten les kurvit nakladaky tak proc bych tam nemohl na pitu. Okolo obydlenejch oblasti jezdim s podtocenym motorem, chodce objizdim krokem tak nevim kde je problem. A s tim kolem sem presne cekal ze reknes nakej sjezd, to je jako kdybych ja rekl nakej tezkej hillclimb kde by netusilo kolo, takze ani jedno = po rovine a ver ze na kole by si opravdu netusil.
jak rikam, chci verit tomu ze se chovate jinak... ale vetsina uzivatelu pitu dela bordel a vas vezme sebou....
po rovine by me nebavilo ani na pitu:) to je jasny ze to je unreal po rovine mi ujede i babeta, mam na svem skoro 20kg kole 2,5palcovy pneu s vyztuzenejma bokama, ultra mekka smes michelin DH16 ... na tom se skoro neda jet jinak nez z kopce... me prave teren bavi... ale bezhlucne to jde jen z kopce na kole.. proto sem zvolit tenhle smer...
az budou ty elektricky krosky vychytany za jakz takz rozumnou cenu tak jdu do ni.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
djevoo>jeste jeden dotaz 125 jak je silna??? uvazuju ze bych si koupil stompa ale 125???
Jako jede to, ale casem te to mozna omrzi a budes chtit silnejsi, 160 uz je jine kafe, na 140 sem nejel ale te ve Stompu od YX se zavodnim vackovym kitem bych se nebal, ta pojede pekne.
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 23.07.2010 17:59:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>martin66> kdyz uz tak crf 2 ktera je lepsi mozna ti neco o ni napise TRX az tu bude, ale urcite si prilepsis, mam to same co ty..
Jo uvidime , a měls nějaké závady na té tvé nebo tak ? Já jen naprasklá kostra(asi jak u každé číny ) ale jinak nic závažného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martin66>Čaute mám dotaz. Máte někdo agb 37 150ccm ? To je teď ta nová co vyšla myslim minulý rok , jaké s tím máte zkušenosti nebo co na to říkáte ? Teď mám už 2 roky agb34 125ccm a jsem s ní naprosto spokojený, ale chtěl bych zkusit něco silnějšího, co říkáte na tu agb 37 150 , ? Jít do ní nebo ne ?
Jestli chces neco silnejsiho tak zvaz taky X-Moto se 160ccm YX at je ten rozdil poznat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>SirIndy> ja bych rekl ze ta agb crf2 150 bude mit lepsi zrychleni jak to xmotos 160 a podle me to neni motor YX ale Lifan..
http://www.tipmoto.c...rofi-model-2010.html
Tady na fotce je videt YX - 160ccm - 18 koni
Shineray v AGB - 150ccm - 16 koni
+ vetsi kroutak a YX je nejlepsi z cinskejch motoru...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy>http://www.tipmoto.com/motorky/x-moto/140835-xtr-160-profi-model-2010.html
Tady na fotce je videt YX - 160ccm - 18 koni
Shineray v AGB - 150ccm - 16 koni
+ vetsi kroutak a YX je nejlepsi z cinskejch motoru...
Tohle X-Moto kdyby prodavali nekde pobliz, treba v Rakovniku tak ho hned beru misto Stompa, to jsem presne chtel 17/14 kola a motor 160ccm, bohuzel no...
SirIndy>Tohle X-Moto kdyby prodavali nekde pobliz, treba v Rakovniku tak ho hned beru misto Stompa, to jsem presne chtel 17/14 kola a motor 160ccm, bohuzel no...
Vypadá dobře , ale já chci tak max do těch 20 tisic 25 uz je dost a je to pro mně přes půl čr, takže půjdu spíš do toho agb , mně se na pitbiku líbí malé kola , silný motor. Ale dík za srovnání s jiným