Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
Haniss píše: No právě SuperSic58 psal že po první nádrži vyměnit olej a pak po dalších 2 a je zajeto. No právě mám strach tak tam dám radši novej 10w40? Jaký doporučujete spíš je jedno jakej že?
nic tam nedavej nech tam co tam je na zajeti sikmooci nejsou tak blbi je tam olej na zajizdeni aby se odrelo co se odrit ma az to zajedes tak das desitku1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Včera sme dávali vejlet na celý odpoledne a když sme byli v nejvzdálenějšim místě, tk najednou prázdný zadní kolo. Tk celá cesta zpátky na prázdnym, vopruz A to tam fungl drapák tak 3 mth.. Neska sem to zul a v pneu byl vraženej takovej malej trn, asi 1cm, z nějaký větvičky. Projel gumou jak nůž máslem, akorát mezi špuntama kurva jedna
resil jsem defekty trikrat za tyden misto vzduchu jsem to nafouk antipichem a od te doby zaden je fakt ze jezdim min ted2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
TRX píše: resil jsem defekty trikrat za tyden misto vzduchu jsem to nafouk antipichem a od te doby zaden je fakt ze jezdim min ted
Nebo jak používaj crossaři ty moussy místo duše, to nepíchneš nikdy, zas to ale vypadá hnusně. Pneu odstává od ráfku.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Víťas-P píše: Fuuh tak s motorem přicházejí trable.. ale klucí potřebuju radu heh. Motor novej,najeto asi 4-5 hodin. Střílí od začátku do výfuku - jenže !! - průběh otáček je uplně v pohodě,od nízkejch do vysokejch. Točí jak má až do omezovače,jede jak svině. Akorát střílí pořád do vejfucku. nechápu to. ať už nastartuju a vrknu plynem tak střelí,občas když kopu kvalty nahoru,tak po vymáčknutí spojky střelí. Když jedu z kopce,přidám a zavřu plyn,tak střelí a pak už jenom pobublává. Ze servisu jsem to vytáhl a řekli mi,že je vše jak má - dobrá,po 3 hodinách,protože se mi to nezdálo jsem se podíval na ventily. Sací měl asi 0,05mm a výfukovej snad sem byl rád,že sem ho nepodpálil.. neměl vůli skoro žádnou.. Debilové.. dobrá,nastavil jsem sací na 0,10mm a výfukovej na zhruba trošičku menších 0,15 tzn. asi 0,13mm.. Jenže střílí mrcha furt,ale to jsou rány jak svině. Čím to je? s bohatostí volnoběhu jsem si hrál,ale nepomáhá. Neví někdo?
Netesnost vyfuku?
Peřina píše: Když se zahřeje...hodně zahřeje, tak se při táhlé jízdě( např.po poli atd) na 3 a 4 kvalt ozývá v tahu zvonění / cinkání /...paralelně s explozí v motoru....kovový cinkání... že by ventily? Oleje je tam dost, resp...vyměním ho za novej, ale po zastavení je patrný, že motor je zahřátej dost, neb se od hlavy kouří. Stačí dát cigáro a zas je to dobrý do doby, než dostane záhul v podobě delší rovinky pod plynem. Výkon neztrácí, jede pořád stejně, jen mně sere to cinkoklepání...v podstatě jako zvuk rezonujícího plechu, ale plech to není. A jak píšu, je to ve stejné frekvenci jako chod motoru. Po ubrání plynu se to ztratí, při tahu zas oběví. Když přidám na volnoběh se spojkou, tak to nedělá. Tak babo raď.
Jedině to rozkuchat. A to přehřejvání může bejt špatně nastavená směs.1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Víťas-P píše: Sem zjistil jak je novej motor,tak nesedí přesně koleno. je tam poloobvod krát asi 2mm díra.. kurva. Někdo zkušenosti s přihejbánim vejfuku? stačí to šoupnout tak o dvě čísla
Taky mi nepasoval svod, tk sem to dal do servisu, kde mi to upravili. Mě ale nepasoval fest, to musel celý rozřezat a zas posvařovat, aby to tam sedlo..