globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?
27.1.2009 v 10:25
Ahoj, co byste vzali na letošek, v ceně tak 150-180tis. Rady, zkušenosti, názory? Předem dík za zajímavou diskusi.

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 13:31 | Nahoru | #31
a zase ty fórky o bezcharakternim bladevi

Naposledy editováno 27.01.2009 13:33:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 14:43 | Nahoru | #32
Vošmenda> No jestli ti pripada,ze R1 07 netopi do zadku,tak ses asi Jan Hus (nic ve zlem) Mam ji taky a sebekriticky musim priznat,ze topi..teda topila,uz jsem to vyresil full Arrowem a je z toho nejlepsi motorka na zemekouli Ale jde to resit i levneji,na Ebay.com maji ty "eliminatory" katalizatoru od Akrapovice tusim za cca 220usd. Jinak R1 muzu jen chvali a doporucit ..tak jako si tady kazdej pochvali tu svoji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #33

ludanek>Vošmenda> No jestli ti pripada,ze R1 07 netopi do zadku,tak ses asi Jan Hus (nic ve zlem) Mam ji taky a sebekriticky musim priznat,ze topi..teda topila,uz jsem to vyresil full Arrowem a je z toho nejlepsi motorka na zemekouli Ale jde to resit i levneji,na Ebay.com maji ty "eliminatory" katalizatoru od Akrapovice tusim za cca 220usd. Jinak R1 muzu jen chvali a doporucit ..tak jako si tady kazdej pochvali tu svoji



tak to budu ten Hus. Fakt s tím problém nemám. Horší je sahara, ta jak třeba při pojíždění zapne, tak to je dost peklo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 14:51 | Nahoru | #34
Vošmenda> Ja mel predtim SP2 a tam kdyz se mi sepnuli oba dva vetraky (sp2 ma na kazdy strane jeden vetrak a chladic) tak to bylo teprve neco

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 15:23 | Nahoru | #35
CBR 1000 RR a nebo R1 ale spis to CBR

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 15:42 | Nahoru | #36
výkonově ani podvozkově na českých cestách nevyužiješ žádnou, takže si vyber tu, co se ti nejvíc líbí a máš to:)

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 16:00 | Nahoru | #37
vykonove vyuzijes kazdou, takze si kup ZX10R, to je nejlepsi motorka na svete

ale ja osobne bych sel asi do 04-05 s nejakym tuningem (PC ...), je to divoska neposedna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 16:32 | Nahoru | #38

ludanek>Vošmenda> Ja mel predtim SP2 a tam kdyz se mi sepnuli oba dva vetraky (sp2 ma na kazdy strane jeden vetrak a chladic) tak to bylo teprve neco



nevím jak SP2, ale minulý týden jsem měnil svíčky a větráky tam mam taky dva, na každé straně jeden

ale jinak souhlas s Rutanem......koupit si v týhle třídě prostě tu, která se nejvíc líbí.....rozdíly pro provoz na silnici nepodstatné a nevyužitelné

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 16:50 | Nahoru | #39
IBoU> a uz me krizuji
jinak souhlas... na ty nase cesty je to uplne fuk...v podstate na jakekoliv cesty je to fuk...tohle jsou sportaky na okruh a tam se poznaji prave ty rozdily...
takze vyber podle toho co te nejvic bere a na cem bude slusna cenovka za dany stav masiny....

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 16:56 | Nahoru | #40
rozdily se poznaj i normalne v provozu

ze de GSXR ve 4tis za plynem na zada znatelne lip nez ZX10, na to nepotrebuju na okruh, stejne jako ze na GSXR sou vic skrceny nohy a vic natahnutej dopredu, ze neco lip brzdi, neco vic kouse atd atd, to vubec neni potreba tahat na okruh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 17:00 | Nahoru | #41

Bubrak ZX10R>vykonove vyuzijes kazdou, takze si kup ZX10R, to je nejlepsi motorka na svete

ale ja osobne bych sel asi do 04-05 s nejakym tuningem (PC ...), je to divoska neposedna


zase design maj hezčí ty novější bych řek. 05 má ještě ty velký světla ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 17:05 | Nahoru | #42

Sefo>Bubrak ZX10R>vykonove vyuzijes kazdou, takze si kup ZX10R, to je nejlepsi motorka na svete

ale ja osobne bych sel asi do 04-05 s nejakym tuningem (PC ...), je to divoska neposedna
zase design maj hezčí ty novější bych řek. 05 má ještě ty velký světla ne?



Mno to je asi individualni. Spousta lidi rika, ze je nejhezci 04-05 (jo, s velkyma svetlama) a me se treba libi 06-07 vic. Me se zacala hrozne libit, kdyz sem ji videl jet po silnici, to je fakt bomba. Normalne na fotkach nebo kdyz nekde stoji, tak to tak neuchvati a spis se mi nelibila. Ale nez 06 je ta 04 takova zabavnejsi, i je tu nekdo, kdo se k ni kvuli tomu vratil. A kvuli tomu ji i uprednostnuju proti K6, jinak proti 06 je K6 asi lepsi.

(reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 17:07 | Nahoru | #43
Bubrak ZX10R> mě se nejvíc líbí ta s těma malinkejma světlama jak z nějaký 24hodinovky...ta je hustá!

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 17:38 | Nahoru | #44
Sefo>Bubrak ZX10R: jo jo.. 06-07 ta sikmooka japonka s malinkatejma vocickama je moc pekna...

ale za tyhle modely chteji stejny prachy jako za K5 a K6 a to je pak tezky.. i kdyz v techhle letech je ZX10 mala japonka s laufama pod sedlem hezci, nejsem si jistej ze je lepsi kup..

a preci jen bych ji chtel brat na okruh, protoze kdybych to chtel jen jako cestaka a na paradu, budu spokojenejsi s hayabusou...

Jenze K5 a K6 se stejne jako ZX10 06-07 prodavaji za vyvolavacku kolem 180 +-10t
no a to se i po smlouvani a sleve dostavame na 150 tezko a pod asi uplne horko tezko...

Takze co? R1 04,05? me se treba ZX10 04+05 nelibi, a 1000RR je taky moc pekna.. tedy z tech prvnich let...

A na ty rozdily??? myslim ze se naucim na kterekoliv, ktera bude nakonec moje a hotovo... vim ze kdyby to mela bejt ZX10 04+05 takl by musela bejt cenovka totalni dumpung nebo vyprodej a jinak - proste cenovka je totalni orientacni bod... slapnout vedle u techhle litru uplne asi nejde, pokud si clovek nevybere nejakou mrdku hyenu...

nakonec si to stejne budu muset vošahat sam... ale zase kdybych tady si nedelal postupem casu na foru nejakej nazor... tak bych tapal a tapal a pak bych si po koupi nebyl jistej...

Neni to zvlastni jak clovek da na reci druhejch...kdyz mu do druhejch je vlastne uplny SCHEISSE?

Naposledy editováno 27.01.2009 17:40:29

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 17:45 | Nahoru | #45
Tady každý píše o "litrech" jak a co a proč!
A že třeba R1 nabo GSX R je "okoukané" nebo "RR" bez charakteru a "ZXR" tvrdé a "divné" ....atd.!
Jezdím hodně a po celé republice, nepřipadá mi,že by "litr" byla jako běžná motorka moc vidět!
Od r.v. 05 jsou prakticky všechny dobré /Kawa 04/a jenom vyježděný jezdec může poznávat zásadní rozdíly!
Kdo na jakýkoliv sedne z motorky o nižším obsahu, může posuzovat jen "první pocit" a ten bude většinou takový,že to "jede"!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 17:54 | Nahoru | #46

2LEKO>Tady každý píše o "litrech" jak a co a proč!
A že třeba R1 nabo GSX R je "okoukané" nebo "RR" bez charakteru a "ZXR" tvrdé a "divné" ....atd.!
Jezdím hodně a po celé republice, nepřipadá mi,že by "litr" byla jako běžná motorka moc vidět!
Od r.v. 05 jsou prakticky všechny dobré /Kawa 04/a jenom vyježděný jezdec může poznávat zásadní rozdíly!
Kdo na jakýkoliv sedne z motorky o nižším obsahu, může posuzovat jen "první pocit" a ten bude většinou takový,že to "jede"!!



tak nejak s tim vice mene souhlasim...
ale slysel jsem ze nejsi moc vyskoej.. a ne ze bych byl obr... nicmene.. kdyz pominu ze z tech litru se mi nelibi ZX10 z prvnich dvou let, tak tam mozna nakonec rozdily muzou bejt znacny... pokud se do jedny "krasne poskladam" a jinam hure... nebo jsou ty geometrie tak sterilne stejny?

ze maji vsechny stejny vykon tak to jo, a bezcharakternich 178k ... tak to teda budu celej den brecet... a pak uz se jen radovat...

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:06 | Nahoru | #47
Já bych volil tuto je teda fakt, že by asi nebyla do 180
Co ty na to Bubraku?

[img]

Naposledy editováno 27.01.2009 18:06:38

(reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:08 | Nahoru | #48

marisekk>DaveTLR> Akorát V4 je jen ta nová Aprilka, konfigurace je jinak V2 nebo R4 - jen pro pořádek


A co VR ? I kdyz to neni litrovej sportak?

Naposledy editováno 27.01.2009 18:09:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:10 | Nahoru | #49
[quote]Ninjista>Já bych volil tuto je teda fakt, že by asi nebyla do 180
Co ty na to Bubraku?

[img] zavlacka.

(reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:14 | Nahoru | #50
Bubrak ZX10R> v tomhle případě to je už vyšší level- tzv. racing závlačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:22 | Nahoru | #51
Spijker> ...pokud se do jedny "krasne poskladam" a jinam hure... nebo jsou ty geometrie tak sterilne stejny?

Tak je jasné,že rozdíly ,tam jsou,ale vše je možno upravit dle "postavy"!Když jezdí lidi od 160 cm do 200 cm na stejném
typu motorky,tak určitě existuje "kompromis"!
Někdo bere "superbike" jako sportovní stroj a někdo ho má na "turistiku"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:24 | Nahoru | #52

Vošmenda>ludanek>Vošmenda> Ja mel predtim SP2 a tam kdyz se mi sepnuli oba dva vetraky (sp2 ma na kazdy strane jeden vetrak a chladic) tak to bylo teprve neco

nevím jak SP2, ale minulý týden jsem měnil svíčky a větráky tam mam taky dva, na každé straně jeden

ale jinak souhlas s Rutanem......koupit si v týhle třídě prostě tu, která se nejvíc líbí.....rozdíly pro provoz na silnici nepodstatné a nevyužitelné



Ja myslel i dva chladice SP2 je ma na bocich,na kazdy strane jeden,zhruba v urovni kolen.. Kolik mas najeto,ze menis svicky??

Jinak v tyhle cenovy relaci bych si koupil tu,ktera bude v nejlepsim stavu a bude mit nejmin nalitano. Lepsi vyvonenej Faros,nez wotahana Ninja a naopak samozrejme.

(reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:34 | Nahoru | #53
[quote]ludanek>Vošmenda>ludanek>Vošmenda> Ja mel predtim SP2 a tam kdyz se mi sepnuli oba dva vetraky (sp2 ma na kazdy strane jeden vetrak a chladic) tak to bylo teprve neco

nevím jak SP2, ale minulý týden jsem měnil svíčky a větráky tam mam taky dva, na každé straně jeden

ale jinak souhlas s Rutanem......koupit si v týhle třídě prostě tu, která se nejvíc líbí.....rozdíly pro provoz na silnici nepodstatné a nevyužitelné

Ja myslel i dva chladice SP2 je ma na bocich,na kazdy strane jeden,zhruba v urovni kolen.. Kolik mas najeto,ze menis svicky??

dva chladiče ne, dva větráky za chladičem, jeden vpravo druhý vlevo. Jinak mám najeto 23.000 km, měli holky nejvyšší čas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:38 | Nahoru | #54

2LEKO>Spijker> ...pokud se do jedny "krasne poskladam" a jinam hure... nebo jsou ty geometrie tak sterilne stejny?

Tak je jasné,že rozdíly ,tam jsou,ale vše je možno upravit dle "postavy"!Když jezdí lidi od 160 cm do 200 cm na stejném
typu motorky,tak určitě existuje "kompromis"!
Někdo bere "superbike" jako sportovní stroj a někdo ho má na "turistiku"!



no jo.. ja se ale nechystam nic prestavovat... Chci neco co jede ze serie, taky brzdi a sedi.. coz litry jsou... chtel bych tak 6-10x se podivat na okruh, pokud to pujde... a proste bezrtrestne litat aniz bych se bal ze trefim svestku, nebo nejakou rodinku a tak..

nebo jsou nejaky moznosti "serizovani" prizpusobovani pozezu, zpusobu a pozice sezeni, aniz bych neco zhorsil proti originalu, a nemusel se vrtat v necem co je jinak dobre udelany uz od žluťáků?

Ale na druhou stranu.. co bys mi radil vid... stejne si clovek musi veci osahat sam.. a na tom, ze zhruba 180k normalnim lidem staci a rozdily pozna jinak malo kdo... takze to uz me fakt netrapi..

a jeste k turistice... za rok jednu dovolenou do 10.000km odjedu klidne i na Dicati Sport - uvedl jsem ji protoze jsou myslim brany jako vrchol nepohodli

Naposledy editováno 27.01.2009 18:42:25

(reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:41 | Nahoru | #55
sorry to jsem se preklik

Naposledy editováno 27.01.2009 18:41:56

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:45 | Nahoru | #56
Zdarec,tak tohle dilema řeším už od podzimka co jsem začal prodávat zx9.Měl jsem na přemýšlení 3 měsíce a postupem času vykrystalizovala zx 10 (04-05)Když už jsem jí prodal (budiž ji země lehká),tak ted je to tu znova.Nebude tamta lepší než tahle. :\ Je to pořád dokola,ten doporučí tohle a tenhle tohle.Sednu si na zx10 a jak ucítím miluju tě,tak jí prostě vemu.Jenže zrovna ted jich moc na inzerátech není

Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:51 | Nahoru | #57
Ja bych si na nase silnice sportaka nekupoval ale FireBlade v Repsolu je peknej...

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 18:53 | Nahoru | #58
to Spijker - prosímtě jen taková věcná jestli sedláš GPZ 1000 a uvažuješ o jiném litru tipu gsxr a pod ... musím tě varovat bude to skok, jede to totiž jako prase. sedlal sem sice blbou FJ 1200 tak sem si trouf na thunderace a řeknu ti že sem s*al ne kostkovej cukr ale rovnou homole... třeba seš zkušenější nebo tak, jen sem měl potřebu tě varovat hh. ono to totiž opravdu JEDE JAKO PRASE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 19:03 | Nahoru | #59
Jawasaki> .. zkusenej? Obcas padne i max bijádžio.. i kdyz se o nem rika ze je labilni... myslim ze je i zkusenej.. ale to vis, zabit se nechci...

Ze to jede me docela tesi... ale nejvic se tesim na to ze to bude ochotne zatacet, RX chce jezdit spise rovne.. I kdyz.. diky tomu je klidna i pri 250 v naklonu na dost mizerny dalnici... zase to neni az tak velkej naklon ze jo...

No a co radis jinyho? Mlada sestka jede stejne jako to moje, je to opravdu hodne podobny, 750 jednak malej vyber a jednak jsou ty modely s kratkym vyfukem stejne drahy jako litry, je asi ovladatelnejsi, takze bude vic trapenej, pokud ne od puvodniho majitele, tak ode me urcite...cili se snizuje zivotnost a ja chci mit na par let klid..
Tak zbejvaj jen litry.... sestku proste nechci, nevidim ji jako krok vpred a ja to jako pokrok potrebuju vnimat - kdyz mam vysolit 150.000,-- za neco co mam v garazi, ac to jede o dost min, o dost hure zataci... stejne kdyz se zrovna s nikym nesrovnavam, tak mam uplne tejny emoce jako kdokoliv na R1 ci jine...

Nevidim jinou moznost nez mlady litr a pak uz jen stesti a snazit se udrzet vsech 5 pohromade

DOPLNENI:
zkousel jsem 1100XX a takovej zazrak to nebyl - i kdyz jsem byl nadsenej. Jede to jen o trochu vic (160k oproti 125k) a tenhle kus skoro nebrzdil, aspon proti moji, teda jo ono to zpomalovalo, ale musel jsem za to tahat jako hluchej do vrat...
Ja jsem dycky chtel hayabusu, jenze pote co jsem byl na okruhu mi prijde nevhodna...
Jak uz jsem napsal vyse... jednu velkou dovcu zvladnu na cemkoliv, na co pujde nastrojit bagaz a snad se mi podari jeste v kratke dobe dokoupit nejaky sikovny usporny enduro na cesty na vychod a tak...

Naposledy editováno 27.01.2009 19:08:07

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej sporťák na letošek, co byste volili?

27.1.2009 v 19:38 | Nahoru | #60
Spijker> litra bych se nebal...jezdit jezdis...a jestli mas vsech pet po hromade...tak nevidim zadny problem... dovolena se na tom taky da zvladnout ...jestli nejsi bolistek...tak i vetsi davky kilometru...nacestoval jsem dost i na sportu...
na cestu je litr dobrej...otocis heftem a jede to ...na predjeti kdejake plechovky na 6tku vetsinou bezproblemu...bez zbytecneho razeni jako nekdy treba na 6tce....
na okruh bych volil novejsiho gixera 75O....idealni kompromis...
a ze to pojede je jasne...bude to ale i lipe zatacet...brzdit nez GPZ a dokonce i lipe nez tebou zminovane letadylko XX
a stejne je nejlepsi si machny okoukat...osahat...projet...ovsem jestli mas moznost...nekdo ma ..nekdo ne... ja jsem v podstate na vsem o cem uvazuju sedel nebo jel...
takze vim kde se mi sedi dobre...kde se citim vic nacpanej a zalomenej...a to nejsem zadnej zlutak... pri 186 cm a nejakych 110kileckach...a jezdil jsem zatim jen sporty a vsude jsem se porovnal...a na nekterych i dost zacestoval... treba dost se rika ze starsi gixer (K2)je mene pohodlenjsi nez novsi kusy (K5)...me to ani moc neprislo...
ale je jasne ze v motorkach jsou rozdily... ktera jak jede, jak brzdi a jakou ma ergonomii... treba na dziksru me vzdycky sraly brzdy... proste gixa poradne nebrzdi... to treba r1 ma brzdy suprovy... a takovych veci je spousta... nekdy jsou to vetsi veci..nekdy treba prkotiny jao zrcatka a citelnost budiku... ale jedno je jasne ...tyhle rakety se do provozu a na nase cesty 2krat nehodi... ale kazdy jezdime na cem se nam libi ze....
ale jedno ze vseho toho plyne ---- vsechny budou lepsi nez tvoje GPZ...jakoze nic proti nemu...ale svoje best of leta ma uz za sebou a to asi uznas sam kdyz porizujes novou machnu

Naposledy editováno 27.01.2009 19:42:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35370 Dnes v 07:25 Kubik19
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist