globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CB 900 F Hornet - zkušenosti
25.1.2009 v 20:26
Už delší dobu uvažuju o koupi tohoto stroje,tak bych prosil o pár názorů ,zkušeností co se týká spolehlivosti,třeba i spotřeby a jak se s ní cestuje na delší trasy,jak se na ni dají přidělat zavazadla,apod.Nebo jestli třeba mají majitelé těchto motorek své stránky,kde bych mohl nějaké zkušenosti nabýt.Dík.
Předchozí
1 2
Následující

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 21:06 | Nahoru | #31
měl jsem 2003 a teď mám 2004

rozdíl je v tlumičích (zadek má i útlum a předek předpětí a útlum) a v nastavení bohatosti směsi

cestování...dá se, ale nic moc pohodlí (mám trochu utažený podvozek, s povoleným by to bylo příjemnější, ale znáš to ) a vítr. měl jsem origo honda štítek, ale ve dvou byly turbulence kolem hlavy, vyměnil jsem za nějaký nounejm. štítek mám jen kvůli odklonění deště, jinak je lepší (pohodlnější) jezdit bez něj...nebo pořídit vyšší, ale to by vypadalo "německy blbě". nejezdím "kolem komína", z loňských 10 tkm bylo 2x moře a jednou alpy...potom asi 3 nebo 4 výlety po čr (poslední dobou trávím víc času s endurem). nejezdím, pokud není nutnost, dálnice, hlavně okresky, zatáčky, atp. při "delších dnech", třeba praha - alpy na jeden zátah jen s tankováním ve vyššáku je mi nepohodlné sedlo
motor není pro začátečníka. přesedlal jsem z b6 a chvíli jsem se s krouťákem dole srovnával. jinak jezdím "svižnou turistiku", většinou mi stačí 5-6 tisíc otáček. ale když je potřeba/chuť zatáhnout... mám tam titanový scorpiony - koupil jsem je na prvním H9 a pak je přehodil na druhýho. kromě krátkého přesednutí jsem nejel na H9 s origo výfuky. při tom přesednutí byla "měkčí" reakce na plyn, úbytek koní...trochu víc otočíš plynem a máš jich tam dost.
pneumatiky jezdím hlavně sportovně cestovní. třeba se z6 se dá jet na stupačku naprosto v poho a výdrž kolem 9 na zadku a 11 na předku
řetězovky měním po 18 tisících, spotřeba je spíš podle "polohy rukojeti" než podle rychlosti. svižný cestování je kolem 6, loudání se začátečníkama (když to vydržím) kolem 4, svižná vyjížďka ve dvou cca 6,5 (starší model bral o necelý litr víc...a před montáží laďáků prý ještě o litr víc).
brašny...nechal jsem si udělat rámy na tašky (laďáky nemají ochranný plech a s tlumítkem, pro výlety přes rakousko/německo, v létě je to na hraně výdrže tašky). jinak mám i tlumič řízení (aby mě nerozhodily nerovnosti, když jedu "vypnutej") a držák na zümo na řídítkách

poruchy...ve vyšších otáčkách - jsem jezdil s kapotovanými litry - bral starší model trochu oleje (musel jsem dolévat pár deci před výměnou), dvě prasklé žárovky, a vyleštěná nádrž u kolen (mám matnou metalízu) za 48 tisíc km na dvou motorkách (prvního jsem prodával s 36 tkm, současný má 40)

kdyby měl hornet polokapotu, asi by mě nenapadlo měnit. takhle už se rozhlížím (ale kvůli krizi letos možná jen prodám)

kdyby něco, ptej se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 01:19 | Nahoru | #32
madman650> Tak co se tyce mojich zkusenosti tak musim rict, ze zatach je i od spodnich otacek naprosto plynujej a to az nahoru...

mariano> no koupil sem horneta kdyz mel 19,5k km, ted mam 30k km a retezovka furt stejna... a dle me i servisu menena nebyla.., ale ja to moc netrapim a cllovek co to mel predemnou byl narozen zacatkem roku 1960 tak verim zak taky ne :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 02:08 | Nahoru | #33
Rondalus> měním po 18 tisících...spíš preventivně, páč poslední dobou jezdím hlavně dálky, ale 24 tisíc (do dalšího servisu) by nevydržela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 11:36 | Nahoru | #34
mariano> a po jakym intervalu kilometrovim jezdis do servisu? Ja jezdim kazdej rok na pravidelnej predsezoni servsi od MCH, kde vymenej olej a filtry a zkontroluj celou motorku jestli je ok...
No to retezovku ted menim taky.. jakou tam davaz? ja jsem koukal na neco od CZ

CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 11:48 | Nahoru | #35
- já jsem měnil origoš řetězovku v 17tis. ... myslím, že by ještě něco najela, ale řetěz se už nedal šponovat
- jedinej problém mám se zahříváním ... už je tu na to diskuze, kdyžtak se mrknite na "zaseknutý termostat"
- o laďácích taky přemýšlím .... Scorpiona má kámoš na SV a řekl bych, že lepší zvuk jsem u té motorky neslyšel, tak pořídím je

CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 15:10 | Nahoru | #36
Hmmm hornet 900
na tom jsem jezdil tři sezóny a vždycky jsem si to dobře užil. Bezporuchovost, stabilita, rezerva ve výkonu, takže člověk si mohl jet klidně a pak jen hodit pár rychlostí dolu, dostat motor do otáček a letěl jako střela.
Spotřeba kolem 6,5 dlouhodobě (střelba, dálnice, klídek)
Snad jediný, co mi občas vadilo, že to tahalo všude stejně

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 15:35 | Nahoru | #37
mariano:co se týká té spotřeby,to chceš říct,že s laďákama to bere míň než s origo laufama?Se mi nechce věřit,většinou to bývá naopak.A ty držáky na brašny nevím,za co bych je uchytil.Na té motorce moc možností není.To radši na cestu ven,bych nahodil zpět origo laufy-je to za chvíli a nic se ti od nich nepropálí.A to si sehnal laďáky přímo na H9?Ptám se kvůli tomu,jak tam sednou ty kolínka (přechod ze svodu na vlastní koncovku).Se dodávají přímo s laďákama?

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 18:50 | Nahoru | #38

Rondalus>mariano> a po jakym intervalu kilometrovim jezdis do servisu? Ja jezdim kazdej rok na pravidelnej predsezoni servsi od MCH, kde vymenej olej a filtry a zkontroluj celou motorku jestli je ok...
No to retezovku ted menim taky.. jakou tam davaz? ja jsem koukal na neco od CZ



klasika, po 6 tkm...
furt doufám, že budu moct prodat motku s vyplněnou serviskou a 60 na tacho

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 19:14 | Nahoru | #39

madman650>mariano:co se týká té spotřeby,to chceš říct,že s laďákama to bere míň než s origo laufama?Se mi nechce věřit,většinou to bývá naopak.A ty držáky na brašny nevím,za co bych je uchytil.Na té motorce moc možností není.To radši na cestu ven,bych nahodil zpět origo laufy-je to za chvíli a nic se ti od nich nepropálí.A to si sehnal laďáky přímo na H9?Ptám se kvůli tomu,jak tam sednou ty kolínka (přechod ze svodu na vlastní koncovku).Se dodávají přímo s laďákama?



tvrdí předchozí majitel mého prvního h9 (nemám důvod nevěřit, znám ho léta).
jo, jsou to origo titanové scorpiony na h9 (sehnal on, já je potom nechal přehodit z prvního na druhého horneta...nevěříš snad na univerzální laďáky ), sednou jak prdel na hrnec dk racing akorát tehdy nebyly tlumítka v ceně a dokupoval jsem je až já
"držáky" jsem víceméně okopčil, model od givi na h6 (na h9 nic nedělají), jsou uchycené za stupačku a madlo vzadu

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 21:05 | Nahoru | #40
tak to je teda pálka,za ty laďáky...
to už je lepší koupit bez homologace,v Česku po tom tak nejdou a na cestu ven tam hodit zpět origo.

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

31.1.2009 v 23:54 | Nahoru | #41
madman650> titanový jsou bez homologace...bez ohledu na ty vložky

ale do němec a rakous tlumítka dávám - už mě kontrolovali a stačilo, že nemám "průchoďáky"

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

1.2.2009 v 08:32 | Nahoru | #42
mariano:skopčáci a rakušani jsou na ty laďáky vysazení,když tě chytnou,je to pokuta jak prase a odstavení motorky.S laďákama bych se bál jet ven,ale jak píšeš,většinou zkouší drátem,jestli nejsou průchozí.Jak už jsem psal,nechám si udělat laďák u nějaké firmy a bez homologace,ať se dostanu na co nejnižší cenu a na cestu ven dám origo.Ale dávat přes dvacet litrů za laďáky,tak to už je cena zlodějská za kus plechu.

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

1.2.2009 v 21:50 | Nahoru | #43
madman650> je rozdíl mezi "laďáky" a laďáky

renomované firmy ti ukáží křivky, co ti laďák udělá (a věř mi, že výfuk se nedá pořádně spočítat, to je cesta "pokus/omyl" s různými "tvary a velikostmi"...u každé nové motorky, nebo jen jiného naladění motoru to bývají desítky, někdy i stovky pokusů)
že by ti někdo v tuzemsku udělal laďák bez mnoha zkoušek znamená jediné - koupil origo výfuk a obšlehl ho (což znamená, že si prohlédl a naměřil i vnitřek)
druhá možnost je, že udělá "laďák", kterej je schopen zručný klempíř udělat v dílně za litr za odpoledne a stačí mu vědět průměr vstupní trubky)

edit: písmenko

Naposledy editováno 01.02.2009 21:51:38

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

2.2.2009 v 17:55 | Nahoru | #44
mariano:já neměl na mysli ,,výfuk od domácího kutila",je tu dost firem co dělají laďáky na úrovni,ale bez homologace.Našel jsem třeba Creptus,vypadají dobře a za zlomek ceny oproti těm tvým.Neřeším,jestli mi to ubere trošku výkonu,nejsem závodník.Laďák mám jen pro ten uchu lahodící zvuk,ale zase ne abych na sebe upozorňoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

2.2.2009 v 21:58 | Nahoru | #45
madman650> jj, ale i tak můžeš narazit na důsledného příslušníka a potom si budeš říkat "laciné ale dvakrát placené" - rozhodně neříkám, že drahé je nejlepší, ale v tomto případě by stačila ta homologace. České ruce jsou šikovné, o tom není pochyb, ale formality jsou formality

- ještě to promysli

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

3.2.2009 v 15:25 | Nahoru | #46
Miiira> jo a zaplati testy pro homologaci je dost drahá záležitost,když vyrobí šikovnej českej výfukář 50ks laufů ročně tak si to z toho nezaplatí

CB 900 F Hornet - zkušenosti

10.3.2009 v 21:20 | Nahoru | #47
Wigo: Panove potreboval bych iformace ohledne ladaku na H9. co sem tak koukal tak cenove nejvyhodneji na tom byly IXIL cca 11000,- ale nevim jaky to bude zvuk nebo jak sou na tom s zivotnosti takze kdyby mel nekdo zkusenost napiste prosim kazdopadne nechci svod do 1 laufu u 9 chci mit 2. Jinak jezdim na h9 prvni sezonu a je to kvalitka tem kdo o nem uvazuji tak muzu rici NEBUDETE ZKLAMANI je to super pojezdenicko tahne krasne a da se s nim i vyborne blbnout.

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

3.4.2009 v 19:52 | Nahoru | #48
mariano: jak máš prosím nastavené tlumiče? uvažuju ž bych je taky zkusil přitvrdit, ale trošku se toho bojím. Díky

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

5.4.2009 v 16:47 | Nahoru | #49
Frank.CZ> člověče...nevím, ladil jsem to pár tisíc km

až půjdu do garáže, zkusím spočítat kolik otoček tam mám.

napiš mi pro jistotu pm, ať nezapomenu

CB 900 F Hornet - zkušenosti

6.4.2009 v 18:46 | Nahoru | #50
Ahoj lidi , teda řeknu Vám tady ´,aby se jeden dobral dobrý rady.Nic ve zlém já taky Hornet,Hornet, ale kdyby tu bylo porovnávání,třeba dvou a více motorek (sériovek) jinak to snad ani nejde.Podle jasnejch hodnot fotka ,výkon, servisní intervaly atd. Tak se debaty různých inteligentů ,který si tu vylejvaj svoje rozumy o tom jak je co špatný ,a že ta motorka stojí za píp píp .Tak ať si tu motorku kurňa nekupujou .Nikoho nezajímá ,že na ní šetřil celej rok a potom prodal za míň a nemůže to vydejchat. Mě nebaví pročítat nějakou debatu půl hodiny něž se dostanu k tomu co mě zajímá(a to jsou normální odpovědi na prostou otázku na začátku) , přes výlevy některejch chytrejch.
Tak jestli má někdo známý u administrátorů ,tak je pošťouchněte ať vytvořej nějaký porovnání ,naposledy přibylo video ......

Mám na mysli něco takovýho líp provedený samozřejmě

Honda CB 900 F Hornet

Motor kapalinou chlazený řadový čtyřdobý čtyřválec DOHC, 16 ventilů, objem 919 ccm
Největší výkon 81 kW (110 k) při 9000 ot/min
Točivý moment 92 Nm při 6500 ot/min
Kompresní poměr 10,8:1
Vrtání × zdvih 71× 58 mm
Převodovka šestistupňová
Vnější rozměry 2125 × 750 × 1085 mm
Světlá výška 145 mm
Rozvor kol 1460 mm
Výška sedla 795 mm
Hmotnost 194 kg
Objem palivové nádrže 19 l (včetně 4 l rezerva)
Maximální rychlost >230 km/h
Rám páteřový
Přední vidlice/zdvih teleskopická 43 mm/120 mm
Zavěšení zadního kola/zdvih monoshock/128 mm
Pneumatiky vpředu/vzadu 120/70-17/ 180/55-17
Brzdy vpředu/vzadu dva kotouče 296 mm/jeden kotouč 240 mm
Sekundární převod O-kroužkový řetěz
Průměrná spotřeba palivav testu cca 6 l / 100 km
Základní cena testovaného modelu 279 000 Kč

Veškeré údaje jsou platné k 2. listopadu 2002.

Naposledy editováno 06.04.2009 21:11:15

CB 900 F Hornet - zkušenosti

20.4.2009 v 11:28 | Nahoru | #51
hm mit na tom ladak tak to je asi paradicka

CB 900 F Hornet - zkušenosti

18.5.2009 v 01:52 | Nahoru | #52
Tak,mám H9 03 seznou,ale protože žiju v Anglii,tak na ní jezdím celý rok a za ten rok jsem na ní najel něco přes 13tis mil v níž byla i cesta do ČR a z5.Pojezd je na ní dobrej,ale s těch stovek kiometrů mě bolela prdel,kolena a ramena.No,ale to bylo asi tím,že jsem nedělal moc časté a dlouhé přestávky.A při zpáteční cestě což mi zabralo 14hodin,jsem stavěl jen na natankování,tak to byl fakt záhul.Ale to je extrém.Chvátal jsem...
Cestovat se na ni dá i ve 190km/h s plexi,sice pak přijde bolest krčních svalů,ale po té do druhého dne nebylo známky,tedy u mě.Samo,že to nevydržíte věčně...
Je to pro mě moc dobrá motka,vše beží bez problémů ku mé spokojenosti.
Jediné co mě zamrzí je že nemá ukazatel stavu paliva.A to u takové moto by měl být.Ale i tak děkuji za kontrolku rezervy.
Časem asi vyměním za novější,stejný typ... Jsem spokojen!!!!

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.6.2009 v 08:05 | Nahoru | #53
Nevim kam to pridat, ale zajimalo by mne kolik se da najet kdyz zacne svitit "hladove oko" nepodarilo se mi to nikde najit, nebo spis na kolik je litru..

edit: jaj ono je to o prispevek vejs, takze realne kolem 50-60km.....

Naposledy editováno 30.06.2009 08:07:46

CB 900 F Hornet - zkušenosti

16.7.2009 v 21:00 | Nahoru | #54
měl jsem H6 na ní jsem dojel až do Saint- Tropez a je fakt , že zadek mě bolet jak čert , ale to asi na každý motce , ale máme polštářky ne? ted mam H9 a n ní jsem si dneska vyrobil nosič na 3 kufry dávat za wingrack CCA 4 tis se mi nechce....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist