rozdíl je v tlumičích (zadek má i útlum a předek předpětí a útlum) a v nastavení bohatosti směsi
cestování...dá se, ale nic moc pohodlí (mám trochu utažený podvozek, s povoleným by to bylo příjemnější, ale znáš to ) a vítr. měl jsem origo honda štítek, ale ve dvou byly turbulence kolem hlavy, vyměnil jsem za nějaký nounejm. štítek mám jen kvůli odklonění deště, jinak je lepší (pohodlnější) jezdit bez něj...nebo pořídit vyšší, ale to by vypadalo "německy blbě". nejezdím "kolem komína", z loňských 10 tkm bylo 2x moře a jednou alpy...potom asi 3 nebo 4 výlety po čr (poslední dobou trávím víc času s endurem). nejezdím, pokud není nutnost, dálnice, hlavně okresky, zatáčky, atp. při "delších dnech", třeba praha - alpy na jeden zátah jen s tankováním ve vyššáku je mi nepohodlné sedlo
motor není pro začátečníka. přesedlal jsem z b6 a chvíli jsem se s krouťákem dole srovnával. jinak jezdím "svižnou turistiku", většinou mi stačí 5-6 tisíc otáček. ale když je potřeba/chuť zatáhnout... mám tam titanový scorpiony - koupil jsem je na prvním H9 a pak je přehodil na druhýho. kromě krátkého přesednutí jsem nejel na H9 s origo výfuky. při tom přesednutí byla "měkčí" reakce na plyn, úbytek koní...trochu víc otočíš plynem a máš jich tam dost.
pneumatiky jezdím hlavně sportovně cestovní. třeba se z6 se dá jet na stupačku naprosto v poho a výdrž kolem 9 na zadku a 11 na předku
řetězovky měním po 18 tisících, spotřeba je spíš podle "polohy rukojeti" než podle rychlosti. svižný cestování je kolem 6, loudání se začátečníkama (když to vydržím) kolem 4, svižná vyjížďka ve dvou cca 6,5 (starší model bral o necelý litr víc...a před montáží laďáků prý ještě o litr víc).
brašny...nechal jsem si udělat rámy na tašky (laďáky nemají ochranný plech a s tlumítkem, pro výlety přes rakousko/německo, v létě je to na hraně výdrže tašky). jinak mám i tlumič řízení (aby mě nerozhodily nerovnosti, když jedu "vypnutej") a držák na zümo na řídítkách
poruchy...ve vyšších otáčkách - jsem jezdil s kapotovanými litry - bral starší model trochu oleje (musel jsem dolévat pár deci před výměnou), dvě prasklé žárovky, a vyleštěná nádrž u kolen (mám matnou metalízu) za 48 tisíc km na dvou motorkách (prvního jsem prodával s 36 tkm, současný má 40)
kdyby měl hornet polokapotu, asi by mě nenapadlo měnit. takhle už se rozhlížím (ale kvůli krizi letos možná jen prodám)
kdyby něco, ptej se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti
mariano> no koupil sem horneta kdyz mel 19,5k km, ted mam 30k km a retezovka furt stejna... a dle me i servisu menena nebyla.., ale ja to moc netrapim a cllovek co to mel predemnou byl narozen zacatkem roku 1960 tak verim zak taky ne :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti
No to retezovku ted menim taky.. jakou tam davaz? ja jsem koukal na neco od CZ
- jedinej problém mám se zahříváním ... už je tu na to diskuze, kdyžtak se mrknite na "zaseknutý termostat"
- o laďácích taky přemýšlím .... Scorpiona má kámoš na SV a řekl bych, že lepší zvuk jsem u té motorky neslyšel, tak pořídím je
na tom jsem jezdil tři sezóny a vždycky jsem si to dobře užil. Bezporuchovost, stabilita, rezerva ve výkonu, takže člověk si mohl jet klidně a pak jen hodit pár rychlostí dolu, dostat motor do otáček a letěl jako střela.
Spotřeba kolem 6,5 dlouhodobě (střelba, dálnice, klídek)
Snad jediný, co mi občas vadilo, že to tahalo všude stejně
1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti
Rondalus>mariano> a po jakym intervalu kilometrovim jezdis do servisu? Ja jezdim kazdej rok na pravidelnej predsezoni servsi od MCH, kde vymenej olej a filtry a zkontroluj celou motorku jestli je ok...
No to retezovku ted menim taky.. jakou tam davaz? ja jsem koukal na neco od CZ
klasika, po 6 tkm...
furt doufám, že budu moct prodat motku s vyplněnou serviskou a 60 na tacho
madman650>mariano:co se týká té spotřeby,to chceš říct,že s laďákama to bere míň než s origo laufama?Se mi nechce věřit,většinou to bývá naopak.A ty držáky na brašny nevím,za co bych je uchytil.Na té motorce moc možností není.To radši na cestu ven,bych nahodil zpět origo laufy-je to za chvíli a nic se ti od nich nepropálí.A to si sehnal laďáky přímo na H9?Ptám se kvůli tomu,jak tam sednou ty kolínka (přechod ze svodu na vlastní koncovku).Se dodávají přímo s laďákama?
tvrdí předchozí majitel mého prvního h9 (nemám důvod nevěřit, znám ho léta).
jo, jsou to origo titanové scorpiony na h9 (sehnal on, já je potom nechal přehodit z prvního na druhého horneta...nevěříš snad na univerzální laďáky ), sednou jak prdel na hrnec dk racing akorát tehdy nebyly tlumítka v ceně a dokupoval jsem je až já
"držáky" jsem víceméně okopčil, model od givi na h6 (na h9 nic nedělají), jsou uchycené za stupačku a madlo vzadu
1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti
to už je lepší koupit bez homologace,v Česku po tom tak nejdou a na cestu ven tam hodit zpět origo.
1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti
renomované firmy ti ukáží křivky, co ti laďák udělá (a věř mi, že výfuk se nedá pořádně spočítat, to je cesta "pokus/omyl" s různými "tvary a velikostmi"...u každé nové motorky, nebo jen jiného naladění motoru to bývají desítky, někdy i stovky pokusů)
že by ti někdo v tuzemsku udělal laďák bez mnoha zkoušek znamená jediné - koupil origo výfuk a obšlehl ho (což znamená, že si prohlédl a naměřil i vnitřek)
druhá možnost je, že udělá "laďák", kterej je schopen zručný klempíř udělat v dílně za litr za odpoledne a stačí mu vědět průměr vstupní trubky)
edit: písmenko
Naposledy editováno 01.02.2009 21:51:38
1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti
- ještě to promysli
1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti
Tak jestli má někdo známý u administrátorů ,tak je pošťouchněte ať vytvořej nějaký porovnání ,naposledy přibylo video ......
Mám na mysli něco takovýho líp provedený samozřejmě
Honda CB 900 F Hornet
Motor kapalinou chlazený řadový čtyřdobý čtyřválec DOHC, 16 ventilů, objem 919 ccm
Největší výkon 81 kW (110 k) při 9000 ot/min
Točivý moment 92 Nm při 6500 ot/min
Kompresní poměr 10,8:1
Vrtání × zdvih 71× 58 mm
Převodovka šestistupňová
Vnější rozměry 2125 × 750 × 1085 mm
Světlá výška 145 mm
Rozvor kol 1460 mm
Výška sedla 795 mm
Hmotnost 194 kg
Objem palivové nádrže 19 l (včetně 4 l rezerva)
Maximální rychlost >230 km/h
Rám páteřový
Přední vidlice/zdvih teleskopická 43 mm/120 mm
Zavěšení zadního kola/zdvih monoshock/128 mm
Pneumatiky vpředu/vzadu 120/70-17/ 180/55-17
Brzdy vpředu/vzadu dva kotouče 296 mm/jeden kotouč 240 mm
Sekundární převod O-kroužkový řetěz
Průměrná spotřeba palivav testu cca 6 l / 100 km
Základní cena testovaného modelu 279 000 Kč
Veškeré údaje jsou platné k 2. listopadu 2002.
Naposledy editováno 06.04.2009 21:11:15
Cestovat se na ni dá i ve 190km/h s plexi,sice pak přijde bolest krčních svalů,ale po té do druhého dne nebylo známky,tedy u mě.Samo,že to nevydržíte věčně...
Je to pro mě moc dobrá motka,vše beží bez problémů ku mé spokojenosti.
Jediné co mě zamrzí je že nemá ukazatel stavu paliva.A to u takové moto by měl být.Ale i tak děkuji za kontrolku rezervy.
Časem asi vyměním za novější,stejný typ... Jsem spokojen!!!!
edit: jaj ono je to o prispevek vejs, takze realne kolem 50-60km.....
Naposledy editováno 30.06.2009 08:07:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |