globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 5 ventilů
24.1.2009 v 14:45
Pánové jaké jsou vaše zkušenosti s 5ti ventilovou technikou. R1 FZS atd.Zaslechl sem,(jedna paní povídala)Praskající hlavy,utržené ventily.Tak jak to teda je?

2 reakcí na tento příspěvek 5 ventilů

24.1.2009 v 14:51 | Nahoru | #1
Blbost.To,ze ma pet ventilu tak ma jenom za nasledek vetsi vykon,ale v pozdejsi dobe zacne brat hodne oleje.Tot vse.

1 reakcí na tento příspěvek 5 ventilů

24.1.2009 v 16:46 | Nahoru | #2
takže když mě moto žete přes 16 ventilů 2 deci, tak na 20 to bude půllitr? NEBUDE
řekl bych že to není o počtu ventilů ale o olejničkách, teda yamahách

1 reakcí na tento příspěvek 5 ventilů

24.1.2009 v 16:55 | Nahoru | #3
Více ventilů znamená zpravidla lepší plnění válce a větší životnost samotného ventilu a jeho uložení, které je méně tepelně namáháno...

(reakce na) 5 ventilů

24.1.2009 v 17:20 | Nahoru | #4

WenCa>Více ventilů znamená zpravidla lepší plnění válce a větší životnost samotného ventilu a jeho uložení, které je méně tepelně namáháno...



a víc práce a peněz při potkaném motoru

5 ventilů

24.1.2009 v 17:26 | Nahoru | #5
Fenix> Nojo, čím víc vymožeností, tím víc možností k tomu, aby se to posralo...

5 ventilů

24.1.2009 v 17:34 | Nahoru | #6
Podle teoretickych vypoctu by mel mit valec lepsi plneni nez u ctyrventilu, ale prakticky byl prinos minimalni, konstrukce drazsi a slozitejsi na udrzbu. Ukazuje se, ze pro vetsinu rezimu dostacuji 2-4 ventily. Petiventil nema za nasledek vetsi spotrebu oleje, pokud nejsou v haji gufera na ventilech. U Yamah je to podle mych zkusenosti spis problem mezi pistem a krouzkama. Ale proc tomu tak je pouze u nekterych, to nevim.

(reakce na) 5 ventilů

24.1.2009 v 21:57 | Nahoru | #7
Jurawood> Ale jo fakt bude brat vic.Pres gufera u ventilu si vezme vic oleje.Vic ventilu,vic problemu.Nerikam,ze je to nakej extrem,ale yamahy jsou timhle znamy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 5 ventilů

24.1.2009 v 22:47 | Nahoru | #8
StiefTomas> Blbost o blbosti. Pětiventilová struktura hlavy nemá se spotřebou oleje co dělat. To, že starý Exup, YZF 750 a starší R1 braly olej bylo dáno větší tovární vůlí mezi pístem a válcem. To, že měly tyhle motory pětiventilovou techniku je jen shoda náhod. Z tohohle vznikla fáma o tom, že všechny yamahy berou olej. na druhou stranu když o tom tak přemýšlím, tak je to opravdu docela náhoda. Ono je taky možné, že ten článek, ve kterém jsem to četl nebyl autentický. Kde je pravda nevím, to je tak zajet do Japanu a zeptat se v yamaze:)

jo a fzs je šestnáctiventil ne?!

a to o těch utrhaných ventilech a poškozených hlavách je nesmysl.

5 ventilů

24.1.2009 v 23:40 | Nahoru | #9
informace jedná bába povídala radši na foru neříkat

5 ventilů

24.1.2009 v 23:57 | Nahoru | #10
XTZ a TDM take petiventil

5 ventilů

25.1.2009 v 16:29 | Nahoru | #11
Mam najeto 40tisíc km a spotřebu oleje mam nulovou,takže je to blbost.5ventylů je jen náročnější na údržbu, jinak s tim problémy nejsou. Pavlis

5 ventilů

1.3.2009 v 08:52 | Nahoru | #12
jsou to všechno fámy,jen exupy(fzr) a první R1 braly olej,víc než je zdrávo...jinak je to jako u každý jiný značky/modelu,jak se k tomu chováš,tak se ti to sere.A to platí na všechny motory

mě osobně nežere,přes sezonu nedolejvam ani kapku,najeto 32tis.,olej motorex top speed 10w40.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 5 ventilů

1.3.2009 v 10:20 | Nahoru | #13

RUTAN>StiefTomas> Blbost o blbosti. Pětiventilová struktura hlavy nemá se spotřebou oleje co dělat. To, že starý Exup, YZF 750 a starší R1 braly olej bylo dáno větší tovární vůlí mezi pístem a válcem. To, že měly tyhle motory pětiventilovou techniku je jen shoda náhod. Z tohohle vznikla fáma o tom, že všechny yamahy berou olej. na druhou stranu když o tom tak přemýšlím, tak je to opravdu docela náhoda. Ono je taky možné, že ten článek, ve kterém jsem to četl nebyl autentický. Kde je pravda nevím, to je tak zajet do Japanu a zeptat se v yamaze:)

jo a fzs je šestnáctiventil ne?!

a to o těch utrhaných ventilech a poškozených hlavách je nesmysl.



jako majitel 5ti ventilu potvrzuji ,že únik oleje je vůlí píst/válec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 5 ventilů

1.3.2009 v 10:27 | Nahoru | #14
Kamikadze-Ace> a dělaj teda nějaký inovovaný písty jako náhradu za ty původní,nebo se na to vybodli?

(reakce na) 5 ventilů

1.3.2009 v 11:33 | Nahoru | #15

StiefTomas>Blbost.To,ze ma pet ventilu tak ma jenom za nasledek vetsi vykon,ale v pozdejsi dobe zacne brat hodne oleje.Tot vse.

(reakce na) 5 ventilů

1.3.2009 v 11:51 | Nahoru | #16

los fazeros>Kamikadze-Ace> a dělaj teda nějaký inovovaný písty jako náhradu za ty původní,nebo se na to vybodli?



ano na Thundera dělají píst na první výbrus je o 0,5mm větší Na ostatní modely dělají taktéž;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist