paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dušení motoru
22.1.2009 v 07:52
Zdravím,
už začínám být zoufalý ze své moto. O co jde. Když motka stojí tak týden, tak mi potom dělá to, že se jako by dusí - podobně, jako když dochází benzín. je to takové "jeduuu - už nemůžu - jeduuu - co po mně chceš? - ser na to...". Dělá to v otáčkách do cca 5000 ot/min a nad 9000 ot/min. Takže mezi 5000 a 9000 ot/min jede relativně dobře, i když to také není ono. Většinou po ujetí cca 60ti km se to ztratí, ale ne vždy. Byl jsem s tím ve 2 servisech. Mám seřízenou bohatost, ventily, nové svíčky + kabely k nim a pořád nic. Tlaky ve válcích mám prý v pohodě (přibližně: 9, 7.5, 10, 8), tak už nevím. Leda rozdělat karbece, ale nevím, co od toho čekat (jstli to má cenu, bo si za to v servisu docela účtují). Motor má nalítáno 60tkm a ještě tak 2 sezony bych rád vydržel, "novou" motku si při studijích dovolit nemůžu, tak bych jí rád dal dokupy. Nemáte někdo nápad, co by to mohlo dělat? Jde o Kawasaki ZZR 600 '98.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 08:26 | Nahoru | #1
DaveTLR> Zdarec sósede. V Asku jsem nebyl, ale smrdí to drahotou a navíc se o značkových servisech nemluví zrovna nejlíp. I když u Kawasaki nevím. Známý mě směruje k Frankovi, ale musím jet po vlastní ose a nechce se mi daleko, bo jsem pořád trochu obohacen o bacil. Ale už jsem zoufalý a byl bych rád na sezonu ready. Dneska to vypadá fajne ne kratší poježdění a musím se přesunout do nové garáže, tak bych to vzal cestou.

(reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 08:48 | Nahoru | #2

Stan.in>DaveTLR> Zdarec sósede. V Asku jsem nebyl, ale smrdí to drahotou a navíc se o značkových servisech nemluví zrovna nejlíp. I když u Kawasaki nevím. Známý mě směruje k Frankovi, ale musím jet po vlastní ose a nechce se mi daleko, bo jsem pořád trochu obohacen o bacil. Ale už jsem zoufalý a byl bych rád na sezonu ready. Dneska to vypadá fajne ne kratší poježdění a musím se přesunout do nové garáže, tak bych to vzal cestou.


Co benzín, v pohodě?
Nepřisává to někde vzduch?
Nemáš třeba naprasklý dekl od airboxu? Ztrouchnivělou přírubu na karbecích?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 09:11 | Nahoru | #3
Stan.in> Já měl na GPZ 600 prasklé dvě gumičky v karbecích na podtlakovém přidávání benzinu, bylo to tak zajimavé že na volnoběch to na budících nešlo poznat.Musel jsem koupit ty šprcky nové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist