globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dušení motoru
22.1.2009 v 07:52
Zdravím,
už začínám být zoufalý ze své moto. O co jde. Když motka stojí tak týden, tak mi potom dělá to, že se jako by dusí - podobně, jako když dochází benzín. je to takové "jeduuu - už nemůžu - jeduuu - co po mně chceš? - ser na to...". Dělá to v otáčkách do cca 5000 ot/min a nad 9000 ot/min. Takže mezi 5000 a 9000 ot/min jede relativně dobře, i když to také není ono. Většinou po ujetí cca 60ti km se to ztratí, ale ne vždy. Byl jsem s tím ve 2 servisech. Mám seřízenou bohatost, ventily, nové svíčky + kabely k nim a pořád nic. Tlaky ve válcích mám prý v pohodě (přibližně: 9, 7.5, 10, 8), tak už nevím. Leda rozdělat karbece, ale nevím, co od toho čekat (jstli to má cenu, bo si za to v servisu docela účtují). Motor má nalítáno 60tkm a ještě tak 2 sezony bych rád vydržel, "novou" motku si při studijích dovolit nemůžu, tak bych jí rád dal dokupy. Nemáte někdo nápad, co by to mohlo dělat? Jde o Kawasaki ZZR 600 '98.

1 reakcí na tento příspěvek Dušení motoru

22.1.2009 v 08:06 | Nahoru | #1
Ahoj,, zdravím souseda z Brna ZZr 6 je super máša která se nesere. Takže bych zajel do Aska KC na Vinohrady a pokecal tam o tom. Jsou tam dobří. Jestli jsi tam už byl, tak sorry. A nejsou ani tak drazí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 08:26 | Nahoru | #2
DaveTLR> Zdarec sósede. V Asku jsem nebyl, ale smrdí to drahotou a navíc se o značkových servisech nemluví zrovna nejlíp. I když u Kawasaki nevím. Známý mě směruje k Frankovi, ale musím jet po vlastní ose a nechce se mi daleko, bo jsem pořád trochu obohacen o bacil. Ale už jsem zoufalý a byl bych rád na sezonu ready. Dneska to vypadá fajne ne kratší poježdění a musím se přesunout do nové garáže, tak bych to vzal cestou.

(reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 08:48 | Nahoru | #3

Stan.in>DaveTLR> Zdarec sósede. V Asku jsem nebyl, ale smrdí to drahotou a navíc se o značkových servisech nemluví zrovna nejlíp. I když u Kawasaki nevím. Známý mě směruje k Frankovi, ale musím jet po vlastní ose a nechce se mi daleko, bo jsem pořád trochu obohacen o bacil. Ale už jsem zoufalý a byl bych rád na sezonu ready. Dneska to vypadá fajne ne kratší poježdění a musím se přesunout do nové garáže, tak bych to vzal cestou.


Co benzín, v pohodě?
Nepřisává to někde vzduch?
Nemáš třeba naprasklý dekl od airboxu? Ztrouchnivělou přírubu na karbecích?

Dušení motoru

22.1.2009 v 09:03 | Nahoru | #4
co filtr?nebo výfuky nemoůžou bejt zasviněný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 09:11 | Nahoru | #5
Stan.in> Já měl na GPZ 600 prasklé dvě gumičky v karbecích na podtlakovém přidávání benzinu, bylo to tak zajimavé že na volnoběch to na budících nešlo poznat.Musel jsem koupit ty šprcky nové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 09:42 | Nahoru | #6
Robertek> to je ten kousíček gumy, který stojí 4000,-/kus?

ernest> Vyduch mě taky napadl, ale ještě jsem to nekoumal. Vzducháč budu dělat teď.

daves> Výruky jsem nekoukal. Ale co by je tak pořád zasíralo?

(reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 09:55 | Nahoru | #7
Stan.in> No ty nad šoupátkem s jehlou, jsou to dost drahé šprcky, já dával litr za kus z použitého karbecu, zkoušel jsem to i lepit, ale vydrželo to prd.
Uvidíš třeba to tím nebude, ale výfuky jsem ucpané u čtyřtaktu ještě neviděl.

Dušení motoru

22.1.2009 v 10:00 | Nahoru | #8
Jinak když vidím 4000,- tak se mi protáčí panenky - jako u Transalpu za 4000,- co já vím vyjde do karbeců jedna membrána, jinak je doporučení měnit dvě když už jedna odejde - takže 8kaprů ve válečku s trochou gumové blány ...

PS: ale mě si nevšímej, jen jsem si vzpomněl na jeden krásný účet.

1 reakcí na tento příspěvek Dušení motoru

22.1.2009 v 10:05 | Nahoru | #9
Na vyfuk a filtr kasli je to 4T ikdyz vysoko otackovej.. Toby takovy vliv a jeste v urcitych otackach nemelo mit. Spis bych to videl jak rika robertek na ty gumicky.. ony se daj i necim zalepit nouzove ale moc to nevydrzi.. kazdopadne bys to mozna vzladl sam ne? Zhodit nadrz a vyhodit karbecy a rozdelat je a potom uvidis.. ikdyz tam byva vetsinou na chuja pristup :)
A ty vypadky jsou jakoby ten motor zdechl cely(tzn. jak bys vypl klicek a potom ho zapl)? Strili to potom z vyfuku? aby to nebylo nakonec v te elektrice :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 10:15 | Nahoru | #10
anims> Na volnoběh to je ok. Pak když se rozjedu, tak je to jako by docházel benzín - přidám plyn a ono se tomu nechce a nechce. Pak tam příjde vlna, která to nakopne, ale za chvilku se to zase dusí. Je to na střídačku a nedá se tak předjet auto, teda aspoň ne bezpečně, bo to pak cukne a urve mi to ruce. Ještě bych to možná přirovnal k vynechávání válce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 10:25 | Nahoru | #11
Stan.in> Tak kdyby Ti to střílelo do výfuku tak by to byla levnější varianta, že Ti zůstává vyset šoupátko s jehlou na hoře, někdy stačí vyčistit od dechtu a už to šlape.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 10:30 | Nahoru | #12
Robertek> Tak ono mi to nepříjde jako střelba. Teď mě ještě napadla taková haluz, jsem na tohle lama, ale nemohlo by to být spojkou? Třeba prokluzuje a trvá, než si sedne.. Protože jak jsem psal, po ujetí takových 50 km to přestane dělat. Aspoň mi to příjde.

edit: Blbost, to by mi nepřišlo, že se motka dusí, ale řvala by jak turek takže nic.

Naposledy editováno 22.01.2009 10:31:59

(reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 10:36 | Nahoru | #13
Stan.in> Spojkou né,kdyby prokluzovala tak jdou otáčky nahoru a určitě by to nezdechalo.Ale jestli to fakt přejde po 50km tak to asi fakt bude jen vysící šoupátko a jak jedeš tak se směsí navlhčí otřesem uvolní a už to fachá, přidej do benzínu sračku co rozpouští tyto usazeniny, prodává se to i na pumpách vyjeď 3 nádrže a jestli to nepomůže tak pak to začni řešit jinak.

Naposledy editováno 22.01.2009 10:37:58

1 reakcí na tento příspěvek Dušení motoru

22.1.2009 v 10:40 | Nahoru | #14
Mno vynechavani valce by se projevovalo podle me jinak a navic pises ze mas nove zapal kabely i svicky a k tomu premerene valce.. Spis me zarazi ze se ti to po 60Km ztrati A kdyz ujedes tech 60km a nechas to vychladnout tak to zase slape jak ma jo? Nebo se to musi zase zahrat?

Jeste me napadla jedna vec a to ucpane sitko v nadrzi.. kdyz tomu das pojezd nestaci to zasobovat karbce benalem tim padem to dela to co to dela.. Tim ze ujedes nejake ty Km tak se ten bordel rozvyri po nadrzi a je to oka a kdyz ti to stoji dlouho tak se to zase ucpe.. Mas na nadrzi prepinani on off a rezervu? Zkus to prepnout bud na on nebo rezervu(proste to druhe) a co to bude delat(ikdyz ani to prepnuti to nemusi vyresit jelikoz muze byt zacpane to i to :) ) ale kdyz to neco udela muze to byt indicie abys nemusel cistit nadrz zbytecne.. Kazdopadne je to ta nejlevnejsi varianta

(reakce na) Dušení motoru

22.1.2009 v 11:25 | Nahoru | #15
anims> Když to pak chcípnu a nastartuju třeba druhý den, tak je to ok. Tohle se mi stává třeba po týdnu stání. Co se týká nádrže, tak tu mi týpek v servisu vpustil a prohlídl. Prý tam cosi bylo, ale nic extra, co by to způsobovalo a je fakt, že to pak dělalo zase.

Dušení motoru

22.1.2009 v 11:28 | Nahoru | #16
Mno tak kdyz nadrz je oka tak to bude ASI hold v tom karbcu to co popisoval Robertek.. cili hura do toho pul je hotovo

Dušení motoru

22.1.2009 v 11:39 | Nahoru | #17
Kua ale jak? Dyk já nemám ani nářadí. Rozumím elektronice, ale motorům vůbec, tak aby to pak jelo

Dušení motoru

19.2.2009 v 15:14 | Nahoru | #18
Nikde jsi nepsal jestli máš seřízené podtlaky ty by mohli způsobovat že se to dusí určitě vyper filtr. U téhle motorky není ještě žádná elektronika takže to dělá nějaké mechanické "kurvítko". Viděl bych to určitě na karburátory zkus jestli se ti v pohodě hejbou šoupátka na podtlakách potom se koukni do benzinového filtru jestli tam není voda najdeš ho pod karbecem před benzínovou pumpou. Zkus přidat sitič jestli to pomůže je tam málo benzínu a dělá to karbec jestli se to zhorší mohl by to dělat filtr. Projdi potrubí do airboxu když se tam box dává zpět někdy se stane že se ty gumové spojky dají špatně a ono to nesaje. Už mě víc nenapadá. Snad sem ti nějak pomohl. Tak at to jezdí

Dušení motoru

19.2.2009 v 17:09 | Nahoru | #19
mě motorka taky takto vynechávala, dusila se a vynechávaly válce. Původní diagnoza vypadala na karbce ale nakonec to byla elektrika, nekde to probíjelo a opravdu vynechávala...

Dušení motoru

19.2.2009 v 18:36 | Nahoru | #20
Já měl podobný problém kdysi dávno u FJ, jel jsem normálně a cca po chvíli moto začala škubat, jakoby vynechávat, stejně jako když dochází benzín. Mělo to 2 příčiny, 1. byla mírně skřípnutá hadice z nádrže a jelikož to byl samospád, tak při vyšších točkách nejela. 2. byly špatné membránky v karburátorech a cena v yamaze ve Vrbovce byla tuším 18litrů za membránky, rozebrání, čištění a seřízení karburátorů. Ještě dneseka, když jsem ve Vrbovce u Yamahy, se mi otvírá kudla v kapse.

Jinak můžu doporučit servis Kawasaki Halbich v Uhříněvsi, jsou supr, nejsou to loupežníci a cena taky OK. Pan Halbich pro mě i lidi kolem dělal víc věcí a vždy naprostá spokojenost. Prostě špička!

Edit: Akorát je to teda Praha

Naposledy editováno 19.02.2009 18:39:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist