bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cr 500 neni to ono
20.1.2009 v 20:23
chlapci zlati........cr davam porad jeste dohromady a pri dlouhych chvilich a potlaceni abstaku sem tam zkouknu nejake to video ale podle toho co se o ni vyklada si myslim ze s tou moji nebylo neco v poradku...na zadni sla plynem jen na 3jku a to sem musel hodne skubnou riditkama myslim ze to muze byt nejaka spatna smes,pac svicka byla vetsinou cerna jak vix!...jeste me napadlo jestli to nemuze byt vyfukem nebo kolenem.To je sice originalni i s vyfukem ale u valce chybel tesnici krouzek tak to melo hrozne plechovy zvuk a mala cast spalin utikala kolem pryc je mozne ze by to melo vliv na vykon motorky??....jinak startovat sla pekne!

Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 20:29 | Nahoru | #1
já na zadní nedám ani na jedni ani dvoujku a ni trojdu a ni čtverku ani 5ku atd... ale spočítej si ty zuby na sekundárním kolečku treba je to jen tím

1 reakcí na tento příspěvek Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 20:36 | Nahoru | #2
2 Paulie24> Nechtěl si srovnávat GS 500 a CR 500, že ne?

Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 20:37 | Nahoru | #3
Utěsni to koleno dělá to hrozně moc.

Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 20:55 | Nahoru | #4
utěsni to patří tam o-kroužek stojí asi 80kč jinak to nemá ten správnej tlak a ještě skontroluj jestli je dobrá vata ve výfuku nechat natriskovat seřídit přívěru a nechat skontrolovat píst

Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 21:01 | Nahoru | #5
Jo tak jestli ti to utíká kolem toho kolena, tak se nediv To koleno musí být utěsněný a pak řeš dál co s tím, když tě to nezabije až za 3 přidáš

Jinak se 100kg chlapem mává zdravé CR500 za 3 plynem uplně bez problému, mává to s tebou tak, že máš pocit že tě ta motorka ani necejtí a máš co dělat se udržet = neexistuje aby si škubal za řidítka a pomáhal tomu na zadní, ty naopak budeš rád to přední kolo už šlo k zemi Takhle má jet CR 500

(reakce na) Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 21:32 | Nahoru | #6
Hawk> no normálne chtel já si spletl CB s CR [ lol] omlouvám se

Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 22:24 | Nahoru | #7
CR 500 rozhodne nema zadnou priveru jak tam nekdo radil....utesneni kolena u CR500 vliv docela ma(tak 10% vykonu tipuju)ja to utesnim bez krouzku pouze silikonem par mth to vydrzi-(ne moc)..pak se sama postavy do svice i za 4 a za 5 se lehce odlepy bez jakeho koliv skubani....si myslim ze mas prismahly krouzky na pistu nebo uz spatny vybrus..jaka je komprese??..proste CR500 musi jet az z toho budes nestastnej..
Svicku to snese ne az tak zavodni(jinak je oprvdu cerna kdyz nejedes pilu-jestli se to vubec da)Ja jezdim v zime brisk L17 a v lete davam L15(mam je zadaco od otce) jiny svicky je to samy ale maj jine teplotni cislovani!!
kdyz rikas ze mas tu svici tak cernou zkus trochu ubrat na smesy posunout jehlu dolejc a nebo i slabsi hlavni trysku..nebo nemas ucpanej filr?

Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 23:09 | Nahoru | #8
hoši co to je půllitr ve dvoutaktu, to chce jít rovnou do litra néééé

jestli o tomhle někdo řekne že to nejede tak je buď bezmozek nebo má díru v pístu...

1 reakcí na tento příspěvek Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 23:41 | Nahoru | #9
no urcite nerikam ze to jede malo i tak to rve paprče ale proste kdyz vidim na videu kdyz borec prida trosku plynu a objevy se v objektivu predni blatnik tak soudim ze se asi postavila na zada....kdyz sem se moc vyhecoval tak sem to zkousel na rovine na asfaltu ale na trojku se fakt nepostavila pokud sem ji nepomohl...ktouzky zapecene nebyly vule krouzku bych rekl ze bude v norme ale napadlo me jestli nema valec ovalitu....

1 reakcí na tento příspěvek Cr 500 neni to ono

20.1.2009 v 23:43 | Nahoru | #10
no a pro vysvetleni na jinem cr sem este nejel ...sekundar mam 14 zubu rozetu sem este nepocital.A ovlivnim bohatost smesi vyskou hladiny v plovakove komore??

Cr 500 neni to ono

21.1.2009 v 00:22 | Nahoru | #11
CR 500 jde na zadní snad na všechny kvalty, to je zhovadilost na 2 kolech 2 kolečka na mx trati a měl jsem ruce pod kolena

Cr 500 neni to ono

21.1.2009 v 00:22 | Nahoru | #12
Voe mně se staví dváca úplně v pohodě za dva plynem

(reakce na) Cr 500 neni to ono

21.1.2009 v 08:37 | Nahoru | #13

guik>no urcite nerikam ze to jede malo i tak to rve paprče ale proste kdyz vidim na videu kdyz borec prida trosku plynu a objevy se v objektivu predni blatnik tak soudim ze se asi postavila na zada....kdyz sem se moc vyhecoval tak sem to zkousel na rovine na asfaltu ale na trojku se fakt nepostavila pokud sem ji nepomohl...ktouzky zapecene nebyly vule krouzku bych rekl ze bude v norme ale napadlo me jestli nema valec ovalitu....



Než do toho budeš rýpat krom toho utěsnění výfuku tak si to běž zkusit zvedat někam na polnačku ono se totiž ty drapáky na asfaltu moc nechytají . černou svíčku máš zřejmě jen proto že tomu neumíš naložit zkus projet pár rovných úseků pěkně naplno a pak vyndej svíčku a uvidíš jaká bude barva

1 reakcí na tento příspěvek Cr 500 neni to ono

21.1.2009 v 09:08 | Nahoru | #14
Prda>kdyby to šlo jak má, tak s drapákem na asfaltu leží během několika vteřin

1 reakcí na tento příspěvek Cr 500 neni to ono

21.1.2009 v 14:55 | Nahoru | #15
no ...udelam vybrus...utesnim vyfuk a uvidime az to slozim dam info....no este k tem tryskam...kde se daji sehnat ruzne typy trysek zabyva se tim treba nejaka firma nebo to sezenu jenom v hondě?

(reakce na) Cr 500 neni to ono

22.1.2009 v 01:25 | Nahoru | #16
guik> kašli na výbrus, utěsni koleno. se divim že to vůbec nastartuješ bez těsnění.mezi válcem a přírubou kolena nesmí pronikat vzduch...

(reakce na) Cr 500 neni to ono

22.1.2009 v 08:27 | Nahoru | #17

neznamyScooterD>Prda>kdyby to šlo jak má, tak s drapákem na asfaltu leží během několika vteřin



Tak to mám asi nějaký špatný drapák nebo asfalt a nebo je to tím že mám jen 300ccm mě to na asfaltu většinou moc zvedat nejde

1 reakcí na tento příspěvek Cr 500 neni to ono

22.1.2009 v 15:16 | Nahoru | #18
tak doufam ze to bude hlavně tim kolenem.....no a kdyz bude utesněne koleno a udelany vybrus tak pak uz zbyva jen karbec...nebo kratky krok plynove rukojeti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cr 500 neni to ono

22.1.2009 v 19:03 | Nahoru | #19
guik>
To koleno urite vliv ma ale spis v mensich otackach...jenze o tolik vic ti rozhodne vykon nezroste..
Bych vsazel na ten vybrus..
Jinak jaks mluvil o te cerne svicce-but to muze bejt vylozene nevhodnou(prilis sportovni studenou)
a ne bo ta smes...a ta muze byt: 1)opravdu spinavy filtr(vetsi podtlak=karbec si pak saje vic z plovakove komory benzin) 2)vysoka hladina v plovakovce(neni potreba ani takovy potlak na nasati difuzorem "hlavni tryskou") 3)prilis zvedla jehla(ale toto se projevuje spise kolem 3/4 otevreni plynu) 4)nevhodna hlavni tryska(nekdo kdo vic jezdi ma treba na kazdych 5C jinou-samozrejme hraje roli i vhkost)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cr 500 neni to ono

22.1.2009 v 19:54 | Nahoru | #20
CR500>dik za rady...mas nejaky postup jak bys treba ladil karbec kdyz by byl totalne rozmrdany?? treba hladinu jak seridit spravne?? krome jehly a te hladiny toho uz asi vic ani neseridim!

(reakce na) Cr 500 neni to ono

24.1.2009 v 16:20 | Nahoru | #21
guik>
stejne jako kdyz reknes doktorovi ze je ti zle a zadne podrobnosti tak ti taky nic neporadi(to ze ti to spravne nejede trebas nemusi bejt smesi)....sem se chytnoul jen toho ze mas prilis bohatou smes podle cerne svicky-coz je asi nejlepsi ukazatel serizeni bohatosti..(jen proste musi bejt ta svicka vhodna pro prislusnej motor a podminky a jezdce)
Sem ti vyjmenoval jen vsechny zakladni faktory ktere muzou zpusobit prilis bohatou smes..Proste zkontroluj vzduch. filtr a jestli jehla neni az nahore...no a pak hejbej s hladinou a zkousej trysky a kontroj co to dela se svickou(motor musi bejt zahratej a musis mu poradne nalozit nejlip do prudkyho kopce na posledni kvalt-predpokladam ze brzdu doma taky nemas)
Jenze ani tim to nemusi bejt PR; mas spatne gufero na klice u zapalovani a motor si prisaval falesnej vzduch-nekdo si vsimnul (podle svicky ze je moc chuda smes) tak dal jinou hlavni trysku....a ted ten motor treba nejde....nebo nekdo trebas dal prilis vysokou podlozku pod valec=zmenilo se casovani prepousteciho kanalu.....nekdo nemel rad povestnou agresivitu motoru tak dal pod hlavu tlustejsi podlozku(taky to asi udelam-snizis kompresni pomer a motor nebude tolik agresivni)
Nebo mas nejak moc zmordovany(uplne placaty) koleno vejfuku- u taklec vekyho objemu to to nema az tak velkej vliv jako u mensich ale u 2t je to skoro klicovy..
nebo motoru pridas na agresivite kdyz das kratsi tlumic vejfuku-ale to moc lidi na CR500 teda nedela

Cr 500 neni to ono

25.1.2009 v 15:40 | Nahoru | #22
Vyčerpávající diky uz se nemozu dockat tech testovacich jizd

(reakce na) Cr 500 neni to ono

29.7.2009 v 09:22 | Nahoru | #23
guik> jestli máš černou svíčku a víc kouří, na nižší kvalty se dusí, zmenšil bych hlavní trysku, taky jsem to udělal a dost to pomohlo. sekundar 14 zubů mam taky, a na zadek by to fakt jít mělo na trojku i čtyřku. Měl sem připečený kroužky a píst sem neměnil a taky to jezdí, stačilo je jen uvolnit a pročistit drážku jo a výška hladiny v karburátoru má značnej vliv na startování, když je nízko tak nakopáváš že by ti noha upadla a chytit to nechce, až tak po deseti minutách se mi to povedlo dycky. výška by měla bejt - plovák rovnoběžně s hranou misky uzavírá ventilek, viz. manuál ten je u mýho profilu, pokud ho nenajdeš písni, pošlu ti ho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výbrus u p.vyroubal smržice Honda CR 500 wero 3 10.3.2023 v 21:50 DoktorJawa
honda díly Honda CR 500 kakasek 4 7.7.2020 v 21:38 milonovo
Vidlice KYB PSF rada Honda CR 500 kakasek 0 10.9.2019 v 13:20 kakasek
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
pomoc s dolazením podvozku Honda CR 500 kakasek 0 3.4.2019 v 15:57 kakasek


TOPlist