jelikož se mi na přepravu motorky neustále nechtělo zneužívat kamarády a nebo si pujčovat vozík, pořídil jsem nájezdy a motorku chci přepravovat na firemním vozítku. jedná se o toyota hilux viz foto.
Motorka se rozměrově vejde na nákladový prostor akorát, jen řeším jak nejlépe kurtovat. Je lepší motorku vykurtovat na středu bez stojanu, popřípadě se stojanem, nebo motorku uložit příčně, nechat na stojanu a vykurtovat.
Děkuju za info....
Motorku jsem dal po směru jízdy doprostřed na servisní stojan na zadní kolo a přes sedlo a pod podvozkem (valníku) jsem přitáhl kurtama (narozdíl od lan se nenatahují) - je dobrý zadní kolo podložit nějákym špalíkem, protože si motka po přitažení sedne, tak aby se neohl stojan. Další vychytávka je vzít starý pneumatiky (z auta) a narvat je mezi přední kolo a boční stěny - zabrání to bočnímu pádu při nadskočení nebo prudkýmu zatočení. Ke stranám uvázat za přední tlumiče a v zadu za háky pod sedadlem nebo za stupačky. Přední kolo přivázat dopředu k fošně a je vystaráno - ani se nehne
EDIT: když si klikeš na můj profil tak jako úvodní fotka je ta přikurtovaná motorka - jen pro illustraci
Naposledy editováno 20.01.2009 19:43:40
1 reakcí na tento příspěvek Přeprava moto na pickupu
1 reakcí na tento příspěvek Přeprava moto na pickupu
sem tak šikovnej, že už sem motorku v podzemních garážích jednou naložil, ale záhy sem zjistil, že se nevejdu do výtahu... takže opět dolu a večer budem kurtovat nanovo...
....jinak se taky klonim k variantě se stojanem dole... a na příč... pokud jí nechám na středu, je to tipťop...
vpředu dva za brejle,stahnout tak na 50% propružení,vzadu zakurtovat za držáky zadních stupaček,stáhnout taky na 50% propružení,a můžeš s tím řezat zatáčky,jak chceš...nikdy sem to na stojan nedával,jen cbr 600 ve vw caddy,bylo to tip top,tak sem to musel nějak změstnat...