bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Má cenu K+N filtr na RF 600
19.1.2009 v 22:48
Ahoj.Chci se zeptat jaké máte někdo zkušenosti s těmito vzduchovvými filtry,nebo dokonce na této motorce(nebo podobně staré),a jestli je tam nějaká změna proti normálnímu filtru,kromě životnosti?

Naposledy editováno 19.01.2009 22:56:16
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:00 | Nahoru | #1
Ahoj, zrovna jsem se nedavno na tohle tema bavil s technikem od Yamahy... A vec se ma asi takhle... Kdyz si chces poridit ladak, tak kvuli zvuku + ti to prida nejakeho kone navic. Propustne filtry ( treba napr. K&N ) nemaji vubec cenu pokud nebudes delat karburatorovej kit ( DynoJet )! To je ze se davaji jine trysky, jehly atd., co nahradi ty stavajici v karburatoru. Kdyz uz do toho das tolika penez, tak pak jeste musis jit na brzdu, kde ti musi onen kit "naladit". Takze zalezitost celkove ne moc lacina. Ale zase se tim idealne naladi motor, tudiz zidealizuji se krivky vykonu a toc. momentu. A pokud nejezdis na okruhu, nemyslim si, ze je to dobra investice... Takze bud samotnej ladak nebo ladak , kn a dynojet... To jsou dve moznosti. Po nandani ladaku je dobre jit stejne na brzdy kvuli serizeni karburatoru, ale ne vzdy se musi... Tak tot tak nejak vse k tematu (doufam, ze zde nesirim nejake nepravdivosti)

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:03 | Nahoru | #2
jeste mozna bych dopsal, ze tim ladakem to tzv. "otevres zezadu" a i tim se trochu pozmeni krivky...

(reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:10 | Nahoru | #3
Sooky> Moc díky.Tak ji asi radši nechám brumlat v originále.Celý by to možná stálo víc než ta motorka(25 000Kč)

Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:13 | Nahoru | #4
nemas zac, ja doufam, ze jsme nerikal neco co neni pravda.. ale snad ne... ale ladak se da koupit lacino, bud nehomologovanej Viper nebo na zakazku www.volcano.cz

Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:14 | Nahoru | #5
ja dam jen ladak a zbytek kaslu... pak na jare mam dohodnutou brzdu...

Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:25 | Nahoru | #6
Jéé, RF600, taky jsem měl . Láďák z ní dokáže vykouzlit pěknej zvuk, já měl Tenaxe a supr. Tím filtrem nic nezkazíš, sice žádnej koník asi navíc nebude, ale motce se bude líp dejchat a líp se nechá vytáčet. A ta šestka se vytáčet musí, protože vespod je to lemra.

Má cenu K+N filtr na RF 600

19.1.2009 v 23:27 | Nahoru | #7
prave ze ten filtr ne, ma o 40procent vyssi propustnost, tak pak pomer smesi benzinu a vzduchu bude jinej ( na prd ) a naopak je to v haji... pak to nechat vyladit, ale to zase neudelas se stavajicima tryskama...

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 07:26 | Nahoru | #8
že má o 40% vetší propustnost neznamená že tam proje o 40% více vzduchu ani zlomek toho....

Doladit karbec by se měl každopádně, ale proč kupovat zrovna dynojet... Stačí trysky a zvednout jehly a nastavit volnoběžnou směs

(reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 17:49 | Nahoru | #9
Sooky> Jsi tady napsal totalni kravinu kdyz chces davat ladak tak musis udelat pretriskovani karburatoru a za 2 kdyz cches davat K&N filtr tak nemusis delat nic... Tak mi bylo recenov Honde kdyz se u me dalo K&N filtr...

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 18:27 | Nahoru | #10
Jak při změně laufu nebo filtru,by se měly odladit karbce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 18:40 | Nahoru | #11
Ninjista> Pri zmene laufo se ma udelat pretriskovani jinak je nepravidelnost chodu motoru a tim padem i propad ve vykonu ale na filtr ladit nic nemusis... nevim jak u ostatnich motorek ale u meho XX co ma karbec se nic ladit nemuselo a mam tam K&N...

(reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 19:20 | Nahoru | #12

Jurawood>že má o 40% vetší propustnost neznamená že tam proje o 40% více vzduchu ani zlomek toho....

Doladit karbec by se měl každopádně, ale proč kupovat zrovna dynojet... Stačí trysky a zvednout jehly a nastavit volnoběžnou směs



Jo to je pravda, vidis to...

Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 19:44 | Nahoru | #13
jsem si myslel, ze opravdu propousti vice, ze tam jsou jine tlaky a ze to vic saje... Ale to predtim zustava, ze kdyz tam davas ladak, tak to nema cenu...

Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 19:45 | Nahoru | #14
jen samotny ladak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 19:53 | Nahoru | #15

SensationBlaack>Ninjista> Pri zmene laufo se ma udelat pretriskovani jinak je nepravidelnost chodu motoru a tim padem i propad ve vykonu ale na filtr ladit nic nemusis... nevim jak u ostatnich motorek ale u meho XX co ma karbec se nic ladit nemuselo a mam tam K&N...



Nemusíš, ale měl bys.S KN jde víc vzduchu, tak je potřeba poupravit směs

Naposledy editováno 20.01.2009 19:53:15

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

20.1.2009 v 23:43 | Nahoru | #16
Ninjista:

Chlapi, tak ja v tom mam ted bordel... Kdyz dam ladak a k nemu KN tak to propousti vice vzduchu? Myslel jsme si, ze jo, ale Jurawood rikal, ze ne... Tak jak to teda je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 08:53 | Nahoru | #17
Ninjista> No asi ne heled to by byli v Honde sami proti sobe ne? kdyz by mi rekli ne neudelame nechceme mit kseft kdyby tomu tak bylo... a za 2 mam kamose co dela tez v Honda servisu a sam mi rekl ze nemusim nic stelovat a Black jede jak raketa... zadny problemy nejsou a byl tez na dyno testu a vse v poradku naopak pak koni pribilo...

(reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 08:57 | Nahoru | #18
Sooky> Kdyz das K&M filtr tak jde do paliva vic vzduchu tim padem lip hori tim lepsi vykon a nizsi spotreba... kdyz das ladak tak musis udelat ptretryskovani pac ti jdsou jinak vyfukove plyny a ten motor je nastelovanej na origo... kdyz by jsi to neudelal tak ti jde jinak motor a mas diru ve vykonu... kdyz nechas udelat pretriskovani a serizeni karburatoru tak mas kone navic a pekny zvuk...

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 10:01 | Nahoru | #19
Klidně si ho tam dej, ale budeš mít chudou směs. To je potřeba doladit dynojet kitem.... pak to má význam, jinak ne !

1 reakcí na tento příspěvek Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 11:12 | Nahoru | #20
nic takovýho sem neřek. řek sem že směs je vždy třeba doladit, nebo není, to záleží co od motoru čekáš.
Řeknu to jinak, výrobce nadimenzoval velikost filtru tak dostatečně, že ani když se zašpiní a ucpe tak se nadměrně neobohatí směs, protože filtr má obrovskou plochu, moto bezproblémově šlape...

Takže si dej KNK se 40 procenty navíc a projde ti v maximálních točkách možná 1% vzduchu... já bych ale přesto ladil směs ))) protože sem psychouš a nic mě to nestojí a rád se ve všem vrtám

(reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 16:54 | Nahoru | #21

Orgovany>Klidně si ho tam dej, ale budeš mít chudou směs. To je potřeba doladit dynojet kitem.... pak to má význam, jinak ne !



tak tohle mi presne rekl servisak v Yamaha...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 19:10 | Nahoru | #22
SensationBlaack> Nevim, jestli by v Hondě chtěli nebo nechtěli kšeft , ale každopádně při standardním nastavení neznamená víc vzduchu lepší výkon atd.atd.
Vezmi si extrémní případ, kterej můžeš znát z mládí.Máš fíka sundáš filtr, vzduchu tam jde jak peněz do americký ekonomiky, přidáš plyn a .... škyt škyt, je to extrém, ale tak nějak to funguje.

Orgovany> Přesně

Sooky> Vidiš, že ti tady nekecáme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 20:18 | Nahoru | #23
Ninjista> Panove tak mi reknete proc se nic u me nestelovalo a masina slape a jede lip nez predtim??? a jak v Praze v Honde rekli ze se nemusi nic stalovat tak muj kamos co dela v Honde u nas v Chomutove a zna XX jak svi boty a ma ho snad 10let tak mi rekne uplne to sami co v Honde v praze... cim to tedy je???

(reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 20:31 | Nahoru | #24

SensationBlaack>Ninjista> Panove tak mi reknete proc se nic u me nestelovalo a masina slape a jede lip nez predtim??? a jak v Praze v Honde rekli ze se nemusi nic stalovat tak muj kamos co dela v Honde u nas v Chomutove a zna XX jak svi boty a ma ho snad 10let tak mi rekne uplne to sami co v Honde v praze... cim to tedy je???


Tim ze si to vsugerovavas, ale fyziku neobcura ani Honda Chomutov I kdyz se tomu da tezko verit
Ps: znat motorku jako svÍ boty bych fakt nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 20:38 | Nahoru | #25

SensationBlaack>Ninjista> Panove tak mi reknete proc se nic u me nestelovalo a masina slape a jede lip nez predtim??? a jak v Praze v Honde rekli ze se nemusi nic stalovat tak muj kamos co dela v Honde u nas v Chomutove a zna XX jak svi boty a ma ho snad 10let tak mi rekne uplne to sami co v Honde v praze... cim to tedy je???



mozna je to pripad konkretne u XX. V serii muze bezet bohate a tim filtrem se to dochudilo bliz k lambda=1. Stejny to byvalo u VTR 1000f to v serii taky bezelo dost bohaty, snad kvuli ochlazovani vyfukovych ventilu. Kdyz se na to daly ladaky, filtr a Dynojet kit, nejen ze to lip jelo, ale i klesla spotreba.

obecne to tak ale neplati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 20:41 | Nahoru | #26
havrajz> Jo tahle moznost je neco co by je jediny teoreticky mozny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 20:51 | Nahoru | #27
Bludevil> Heled sam to nechapu a bylo mi divny ze u toho K&N se nemuseli karburatory postelovat pac se zmenila smes ale je to tak... a jede to lip nez normal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

21.1.2009 v 20:53 | Nahoru | #28
SensationBlaack> Leda jak psal kolega, original byl prilis bohaty... Jenze jestli byl bohaty, tak to muselo mit nejaky smysl.. Jestli to jede lip tak to podle me nemuzes poznat, uprimne, skoro nikdo nepozna u 150hp masiny pribytek nebo ubytek 10 koni a to mozna leda na maximalce. A ten filtr ti neda vic jak jeden, dva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

22.1.2009 v 11:42 | Nahoru | #29
Bludevil> To vis ze to nepoznam kamos co ma tez XX rikal ze to je znat jak jsi rekl v max. co se tyce hp tak XX nema 150 ale presne 164... 118KW nevim kde berou nekteri lidi ze mani 112KW apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má cenu K+N filtr na RF 600

22.1.2009 v 12:16 | Nahoru | #30
SensationBlaack> 150 HP měl XX tušim od 00-01
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 Ozzák666 13 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 Ozzák666 4 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein
suzuki rf600 Suzuki RF 600 Nife414 1 5.6.2018 v 22:50 Nife414
český manuál na RF Suzuki RF 600 Doubasv 8 13.10.2016 v 10:49 spendla
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 Lastycbr 2 19.8.2015 v 13:03 brazel


TOPlist