Téma: Rada s WR 450F
 
19.1.2009 v 20:11
Cus,prosim o radu. Momentalne ziju v zahranici a hodlam se za tri mesice vratit,tak ted vybiram co sebou vezmu. Vypada to na WRko,mam dobrou nabidku na 07,co ma najeto 2000 km a to za 100 tis. A ted moje otazka je? Je tohle odpovidajici cena a pokud ano. Druha otazka je-myslim,ze dostat TP v CR na tuhle motorku bude orisek a na to ja nemam cas.(osobne ho nepotrebuji) Bude problem pripadne za dve sezony takovouhle motorku bez TP prodat,nebo se na to jeste porad tolik nekouka,jako kdyz jsem prd 5ti lety jezdival s XTčkem a z pokut a policajtu jsem strach nemel,ptozoz epostihy byli unosny :) Diky moc

1 reakcí na tento příspěvek Rada s WR 450F

21.1.2009 v 09:57 | Nahoru | #1
Mam zkušenost s přihlašovánim nové i ojete (KLE500 z Rakouska), problém ti nastane už u dovozové technické, většina endur má pouze nálepku s vin a kodama- u novyho gase se sloupla po 14dnech, ktm to same, takže skapeš na nečitelnym štítku a hotovo konec..
Pokud bude vin tak bude 100pro chybět homologační štítek (e) který si teoreticky můžeš vyžádat u výrobce (prakticky jsi v prdeli nebo zacáluješ 5000)..
Když tohle oboje projde tak přijdou na řadu pneumatiky, výfuk, spz (max sklon 10°) a její osvětlení, elektrika, blinkry, klakson atdatd..
Stručně řečeno když budeš chtít udělat vše oficiálně tak si vem aspoň týden dovolenou a připrav si peněženku a nervy..
Anebo to dáš někomu šikovnýmu na stůl (většinou ani motorku nepotřebuje), dáš mu něco od cesty a za pár dní si vyzvedneš TP a SPZ a nebudeš se na nic ptát.. žijeme v krásném státě

(reakce na) Rada s WR 450F

21.1.2009 v 10:47 | Nahoru | #2
Troj11> je pravda ze za prasule jde dneska dost veci a to i na vetsi a potazmo nebezpecnejsi vicekolove stroje nez je motorka...
ale bavime-li se o legalni ceste tak na STK uz ja nikdy nejdu. posilam vzdy sestru kera je vice obdarena na nekterych mistech a vzdy to funguje... jen netusim co budu delat az ji bude 40jednou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist