globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAK začít - NA ČEM A proč
 
16.1.2009 v 20:33
Fascinující svět motocyklů. Rychlost, zrychlení, náklony, adrenalin, sex, machrování, pocit vlády nad Strojem i okamžiky hrůzy, pády, havárie, pach nemocnic, pohřby, rodiče bez dětí a děti bez rodičů – o tom všem to bohudík a bohužel je.
Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.

Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů

1 reakcí na tento příspěvek JAK začít - NA ČEM A proč

16.1.2009 v 21:33 | Nahoru | #1
sharkis chtěl jsem se tě zeptat na to nafukovací bundu už jsi jí vyzkoušel a to je chráněný jenom záda nebo to je po celé bundě

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

16.1.2009 v 21:36 | Nahoru | #2
nasa> jezdím v ní 2 roky, zatím naprosto bez problémů Bunda je textilní, odolná vodě (jel jsem v bouřce s kroupama a nepromokla i když jsem měl boty plný vody Jinak se nafukujou záda, v oblasti pánve a okolí krku, celá tahle air-bag vložka je vyjímatelná a dá se to vpohodě vyprat a pak to tam zase nandat zpátky Jediná nevýhoda je její vyšší váha oproti normálním bundám a taky to, že ta bomba vypadá z boku trochu neforemně (bunda nekopíruje tvar postavy), ale stojí zato, nikde nevlaje a vydrží i klouzačku po asfaltu Nová náplň stojí 290 Kč a dá se (pokud tu bundu při pádu neprotrhneš) používat po výměně náplně teoreticky neomezeně krát

Naposledy editováno 16.01.2009 21:37:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist