globalmoto_kveten





Téma: Enduro škola PO netu
 
13.1.2009 v 18:53
....


Naposledy editováno 11.10.2023 19:36:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

15.1.2009 v 09:41 | Nahoru | #121

Hugila>klasika: po té co mě afrika zvalchovala na mxtrati, tak vždycky dělám všechno proto, abych od ní byl co nejdál ,když vidím, že už to neudržím:).....prostě svůj stroj odhazuji v dál:D

zvedání afriky;)

jinak ,dkyž sme v tom školícím tématu,tak napíšu proč si myslím sem to nedal....poprvé sem měl sice akurátní rychlost a trefil sem i správný moment na odbočení do svahu, jenže sem to jel na dvojku, takže po zatočení už to nepobrala a podřadit sme nestihl.
při druhém pokusu sem to jel už na jedničku, jenže sem to moc rozhulákal a prošvih lsem ten správný okamžik na ono důležité zatočení, čili sem sjel z té stezky do hrubého kamení a tam bylo vymalované
Pomalec sem nechtěl jet, páč sem měl strach, že v té pasáží, kdy jedu šikmo svahem nahoru, si to zahrábne a uhne dolů ze svahu, nebo nebudu mít v tom momentu zatočení dostaečnou rychlost,.. popř se tam zastavím, což bylo taky nepříjemné, by bylo hodně obtížné se z tama pak dostávat

co vy na to, jak by ste to řešili?



Já bych to řešil tak,že bych Afriku nechal doma a jel tam na TéeMce!
Blbá rada co? :\
Afru jsem koupil na začátku zimy a zatím si nedovedu představit takhle s ní mlátit o zem (i když se obávám,že to časem přijde).
Z videa těžko říct,ale zřejmě to chtělo jedna a trochu míň plynu ke konci šikmého výjezdu-před zatočením (tak jak jsi psal). Sám jsem ale zvědavej jak se chová takhle těžká motorka v terénu...počkám až obeshne a pak to lehce zkusím.

(reakce na) Enduro škola PO netu

15.1.2009 v 09:58 | Nahoru | #122

Vespa>XarlieN>
Pro mě nejhorší jsou vyjeté koleje. Pokud jsem dobře pochopil, tak taky ve stupačkách a zadek trošku víc dozadu aby se odlehčilo přední kolo a umělo z těch kolejí vyjet.

Na koleje je dobrý stát, jet rychleji a vyvažovat a kompenzovat pohyby motorky vysouváním se do stran (něco jak když silničáři vysedají, ale bez toho sezení :)

Když se koleje začnou nějak komplikovat ("křižovatka") tak pokud to jde tak trochu zbrzdit, podřadit a pořádně přidat plyn

Jo a co hodně dělá a na co se hodně zapomíná je koukat dál před sebe, ne hned před přední kolo. Já jsem to vždycky věděl, ale teprv nedávno jsem se na to zaměřil a opravdu to pomáhá, jsem pak rychlejší a líp se soustředím

opravte mě jestli jsem napsal něco zcestnýho :)



Nám trenér když sem jezdil na MTB říkal vždycky se dívej kam pojedeš, hledej si stopu tak daleko dopředu, kolik potřebuješ k zastavení, takže v tom máš pravdu do puntíku koukat hodně dopředu ,
ale já sem terení motomlíčnák a navíc bahnoplachej takže to beru jen z pohledu horskýho kola ,na moto mám v terenu odjeto prd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

15.1.2009 v 13:59 | Nahoru | #123
Kopec> nevím jestli máš na africe už padáky, ale doporučuju padáky Fehling, sou sice dražší, ale sahají až nahoru k nádrži a kapotážím, takže i když s tím takhle práskneš, tak se bočním plastům a nádrži nic nestane....v tom lomu sem jenom ohnul páčku spojky a lehce poškrábal polepy, jak sem to tahal po zemi....plasty a plechy v richtiku:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

15.1.2009 v 13:59 | Nahoru | #124
Matess727x> Co se ťy nelýbí na jeho cěšťyňe?

(reakce na) Enduro škola PO netu

15.1.2009 v 15:21 | Nahoru | #125

Vaclaff>Matess727x> Co se ťy nelýbí na jeho cěšťyňe?

....ále,..tak trochu s tím má někdy honičku,...ale to já mnohdy taky.

(reakce na) Enduro škola PO netu

15.1.2009 v 23:21 | Nahoru | #126

Hugila>Klasika> no právě že nepadala:)....ikskrát sem mi vykulila ze svahu , takže sem koukal jenom z kopce dolů do kopřiv, jak na mě špulí šusplech ...jo, zvedat tu krávu proti svahu, to je labůžo

teda, jednou se mi ji zvednout nepodařilo, páč mi ležela opřená o řídítko o čouhající kámen nad krásnou strží, to sem měl starch s ní vubec pohnout, páč kdyby to z toho šutru sjelo, tak bych musel čekat až na jarní tání, až by se ty zbytky motky odplavili z té strže dolů do civilizace...
to sem musel povolat kamarády s vyproštovací technikou:D



fajnová pozice je mít zaklíněnou nohu v motorce (ne pod ní, ale v ní) a ležet hlavou dolů v potoce...vzmohl jsem se jen na volání o pomoc

(reakce na) Enduro škola PO netu

16.1.2009 v 09:38 | Nahoru | #127

Hugila>Kopec> nevím jestli máš na africe už padáky, ale doporučuju padáky Fehling, sou sice dražší, ale sahají až nahoru k nádrži a kapotážím, takže i když s tím takhle práskneš, tak se bočním plastům a nádrži nic nestane....v tom lomu sem jenom ohnul páčku spojky a lehce poškrábal polepy, jak sem to tahal po zemi....plasty a plechy v richtiku:)



Díky za tip.
Zrovna je to aktuální,chystám Afru na sezónu a nákup padáků taky zvažuju. Mám ale starší model 91 a Fehling dělá rámy na novější modely od roku 93. :\

1 reakcí na tento příspěvek Enduro škola PO netu

16.1.2009 v 17:27 | Nahoru | #128
Tak všem díky za rady, na hlubší sníh mi fakt funguje toto: Ve stupačkách jít prdelí dozadu, neesnažit se řídítkama moc krutě nějak cukat (spíš držet rovně - točit plynule a pomalu) a držet to pod plynem. Asi by bodl tlumič řízení.

Podobně i na menší koleje se mi zatím tento typ postoje osvědčil. Díky.

Naposledy editováno 16.01.2009 17:37:12

(reakce na) Enduro škola PO netu

16.1.2009 v 18:42 | Nahoru | #129
XarlieN> a drží ti předek stopu?..já když dám váhu dozadu, tak předek si dělá co chce, prostě jak na žvýkačce....hlavně když je ten sníh už třeba místama ušlapaný nebo projetý od běžkařů...

Naposledy editováno 16.01.2009 18:44:57

1 reakcí na tento příspěvek Enduro škola PO netu

16.1.2009 v 19:07 | Nahoru | #130
2Huqila: mluvim o hlubsim snehu, kde i podklad je snih a jizde rovne. Tam si myslim ze logicky odlehcenim predniho kola docilis toho ze to kolo hned nezatoci motorkou nekam kde nechces. Ale jsem laik, treba to je jinak.

Na ujetem snehu stojim standardně, případně při zrychlování jdu i váhou dopředu (ale to spíš proto aby mi to netahalo za ruce a ono to i hezky driftí) Jestli to je spravne nevim, ale problemy s tim nemam tak neresim.

Samo ze kdyz se to strida tak s tim mam taky obcas trosku problem. Obzvlaste kdyz na tom hlubokem snehu traktor vyjede koleje. Mozna moc premyslim, ale automatika prijde s praxi.

BTW jak sem TomasTT hodil ten odkaz na Enduroskolu v DE, tak takovy motodrom za barakem bych si dal libit.

Naposledy editováno 16.01.2009 19:33:46

1 reakcí na tento příspěvek Enduro škola PO netu

17.1.2009 v 20:01 | Nahoru | #131
Mám dotaz: Jak jezdíte pravou otočku kolem nohy na bahně z kopce. Pravá noha na zemi a přední brzdou se brzdit nedá jinak člověk upadne (vyzkoušeno)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

18.1.2009 v 13:51 | Nahoru | #132

Hiffson>Mám dotaz: Jak jezdíte pravou otočku kolem nohy na bahně z kopce. Pravá noha na zemi a přední brzdou se brzdit nedá jinak člověk upadne (vyzkoušeno)



sešlapeš tam jedičku a jak se kolo utrhne tak honem plyn

(reakce na) Enduro škola PO netu

18.1.2009 v 17:43 | Nahoru | #133
Jezi> ...kolo utrhne... myslíš to přední? To potom upadnu nebo v lepším případě vystřelím, ale mimo vracečku!

(reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 11:04 | Nahoru | #134

XarlieN>2Huqila: mluvim o hlubsim snehu... Tam si myslim ze logicky odlehcenim predniho kola docilis toho ze to kolo hned nezatoci motorkou nekam kde nechces. Ale jsem laik, treba to je jinak.

Na ujetem snehu stojim standardně, případně při zrychlování jdu i váhou dopředu. Jestli to je spravne nevim, ale problemy s tim nemam tak neresim.



Na sněhu nevím, ale když jsme zkoušeli jízdu v oraništi a na podkladovém kamení na stavbě - čili taky nezpevněný terén tak doporučení instruktora znělo - víc tělem dozadu, posunout těžíště a zatížit zadní kolo, které má být pořád v záběru - tím odlehčuje přední a zároveň stabilizuje motorku, přední kolo nedržet křečovitě ve směru, ale nechat volněji a jen udržovat směr - ať si může hledat trochu cestu když je tam něco většího, ale zase ať to neshodí motorku ze směru

1 reakcí na tento příspěvek Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 14:22 | Nahoru | #135
2Honza-TA: diky ... to by mi logicky sedelo.

(reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 14:27 | Nahoru | #136
XarlieN> Tohle pro mě bylo spolu se získáním jistoty největší přínos enduroškoly - JAK a PROČ

já jsem štoura - čili jízda za někým je dobrá, ale pro rychlejší učení potřebuji vědět proč a pak to v praxi dál zkoušet

proč ve stupačkách a jaký to má vliv na těžiště a ovladatelnost
co přesně udělá přidání plynu, jaký má vliv pohyb těla na přenos sil do řízení - a to i nevědomě viz heslo kam se díváš tam motka jede atd.

Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 17:56 | Nahoru | #137
2Honza-TA: jo ja nad tim taky nekdy az moc premyslim. Snad to neni na skodu.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 19:58 | Nahoru | #138
Určitě nekteří mate skušenosti z motorkou husgvarna te 450 mohl bych se zeptat jak hodnotíte tuhle motorku a jestli by jste mi ji doporučily. A hlavně který RV doporučit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:18 | Nahoru | #139

Rypy>Určitě nekteří mate skušenosti z motorkou husgvarna te 450 mohl bych se zeptat jak hodnotíte tuhle motorku a jestli by jste mi ji doporučily. A hlavně který RV doporučit.



GOOD ...nejlíp 2008 - o moc lepší ovladatelnost než předchozí modely.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:23 | Nahoru | #140
Kopec> a co RV 07

(reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:30 | Nahoru | #141

Kopec>Rypy>Určitě nekteří mate skušenosti z motorkou husgvarna te 450 mohl bych se zeptat jak hodnotíte tuhle motorku a jestli by jste mi ji doporučily. A hlavně který RV doporučit.

GOOD ...nejlíp 2008 - o moc lepší ovladatelnost než předchozí modely.



Nevim jestli ktm nebo husqvarnu mate nekdo www na OR dili ktm a hus
dik

Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:32 | Nahoru | #142
ktm online katalog na webu(včetně ceniku i pro EU) a hq katalog ke stažení ( o online verzi nevím )
Není správný formát url.
www.husqvarnaracingclub.cz


Naposledy editováno 19.01.2009 21:36:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:35 | Nahoru | #143
Rypy> Taky skvělá,ale oproti 08 o dost agresivnější-taková "ucukaná". 08 má ,se stříkačkou,výrazně plynulejší nástup výkonu.Jezdí se mi na ni o dost líp. Kamarád měl obě hned po sobě a dost jsem na nich najezdil-ten rozdíl je fakt velkej.08 se i lépe ovládá,zřejmě jiná geometrie podvozku.Taky je pocitově lehčí,papírově prý snad o 6 kilo. Pro hobbíka je 08 přívětivější motorka. Kámoš ji teď bude asi prodávat,pokud by jsi měl zájem zjistím ti za kolik. Má najeto 1000km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:53 | Nahoru | #144

Kopec>Rypy> Taky skvělá,ale oproti 08 o dost agresivnější-taková "ucukaná". 08 má ,se stříkačkou,výrazně plynulejší nástup výkonu.Jezdí se mi na ni o dost líp. Kamarád měl obě hned po sobě a dost jsem na nich najezdil-ten rozdíl je fakt velkej.08 se i lépe ovládá,zřejmě jiná geometrie podvozku.Taky je pocitově lehčí,papírově prý snad o 6 kilo. Pro hobbíka je 08 přívětivější motorka. Kámoš ji teď bude asi prodávat,pokud by jsi měl zájem zjistím ti za kolik. Má najeto 1000km.



to se chce projet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 21:55 | Nahoru | #145
Rypy> to každopádně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 22:05 | Nahoru | #146

Kopec>Rypy> to každopádně



nevis jaka je dostupnost nahradnich dilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

19.1.2009 v 22:17 | Nahoru | #147
Rypy> Kámoš na to zatím ani nic nepotřeboval...najede max do dvou tisíc km a koupí novou...
Dostupnosti ND bych se nebál,vždyť už to teď vlastní BMW.

(reakce na) Enduro škola PO netu

20.1.2009 v 00:32 | Nahoru | #148

Kopec>Rypy> Kámoš na to zatím ani nic
Dostupnosti ND bych se nebál,vždyť už to teď vlastní BMW.


Enduro škola PO netu

23.1.2009 v 21:00 | Nahoru | #149
moc jse nesmej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu

23.1.2009 v 21:31 | Nahoru | #150
Lenny55> , stav se někdy na akcích kde se jedou velký s malejma a budeš se divit jak záleží na umění každého soudruha a ne na tom zda je moto závodní kroska či veliké enduro

ATAV jaro 2008

ATAV jaro 2008 2-kolo

Miloš LC8

Né vždy bývá kroska výhodou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist