1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
akorát nevím jestli je nutný prát po každý jízdě.. on se sice trochu přiucpe a sníží se mu propustnost vzduchu, ale bordel stejně nepropustí, ne?
Vědecky to podložený nemám, jen že vnitřek sacího hrdla mám pořád stejně čistej bez ohledu na zanešenost filtru.
A v zimě teda peru naprosto minimálně, třeba jednou za 5 jízd.
Ještě dobrej trik, co u některých motorek dost prodlouží nezašpiněnost filtru je zalepit fuky v prostoru filtrboxu čirým silikonem - hlavně ty od prostoru zadního kola. Mě to u KTM prodloužilo životnost filtru na dvojnásobek. Dřív byl v létě v půli dne černej jak bota, teď vydrží v pohodě víc jak jeden den.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Vespa>Kopec>
akorát nevím jestli je nutný prát po každý jízdě.. on se sice trochu přiucpe a sníží se mu propustnost vzduchu, ale bordel stejně nepropustí, ne?
Vědecky to podložený nemám, jen že vnitřek sacího hrdla mám pořád stejně čistej bez ohledu na zanešenost filtru.
A v zimě teda peru naprosto minimálně, třeba jednou za 5 jízd.
Ještě dobrej trik, co u některých motorek dost prodlouží nezašpiněnost filtru je zalepit fuky v prostoru filtrboxu čirým silikonem - hlavně ty od prostoru zadního kola. Mě to u KTM prodloužilo životnost filtru na dvojnásobek. Dřív byl v létě v půli dne černej jak bota, teď vydrží v pohodě víc jak jeden den.
jo jenze tim ze filtr v motorce nechas dlouho, ztraci olej schopnosti zachytit bordel a vodu.... si schvalne namaz filtr, nech ho postavenej 3 mesice na parapetu a pak si vyzkousej jak olej lepi... klidne se to da srovnat s peti jezdenima, protoze za tu dobu ti filtrem projde dost vzduchu.
Muj nazor je ze na tomhle stejne neusetris, a urcite bych nenechaval filtr v motorce dyl jak 2 dny nebo 2 jezdeni...Kdyz budes mazat filtr pred kazdym jezdenim, urcite prodlouzis zivotnost pistu, valce, lozisek a ojnice. Myslim ze ve finale se to urcite projevi a hlavne vyplati
Naposledy editováno 27.01.2009 10:11:51