Téma: Vzduchový filtr
 
13.1.2009 v 18:46
Čus chci se zeptat,jak se staráte o vzduchovej filtr,v čem ho třeba perete a jakej připravek je nejlepší na něj a jakej spray je dobrej před ježděním,díík!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

27.1.2009 v 10:10 | Nahoru | #1

Vespa>Kopec>
akorát nevím jestli je nutný prát po každý jízdě.. on se sice trochu přiucpe a sníží se mu propustnost vzduchu, ale bordel stejně nepropustí, ne?
Vědecky to podložený nemám, jen že vnitřek sacího hrdla mám pořád stejně čistej bez ohledu na zanešenost filtru.
A v zimě teda peru naprosto minimálně, třeba jednou za 5 jízd.

Ještě dobrej trik, co u některých motorek dost prodlouží nezašpiněnost filtru je zalepit fuky v prostoru filtrboxu čirým silikonem - hlavně ty od prostoru zadního kola. Mě to u KTM prodloužilo životnost filtru na dvojnásobek. Dřív byl v létě v půli dne černej jak bota, teď vydrží v pohodě víc jak jeden den.



jo jenze tim ze filtr v motorce nechas dlouho, ztraci olej schopnosti zachytit bordel a vodu.... si schvalne namaz filtr, nech ho postavenej 3 mesice na parapetu a pak si vyzkousej jak olej lepi... klidne se to da srovnat s peti jezdenima, protoze za tu dobu ti filtrem projde dost vzduchu.

Muj nazor je ze na tomhle stejne neusetris, a urcite bych nenechaval filtr v motorce dyl jak 2 dny nebo 2 jezdeni...Kdyz budes mazat filtr pred kazdym jezdenim, urcite prodlouzis zivotnost pistu, valce, lozisek a ojnice. Myslim ze ve finale se to urcite projevi a hlavne vyplati

Naposledy editováno 27.01.2009 10:11:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

27.1.2009 v 10:28 | Nahoru | #2
Lenny55> uff, 2dny? To mě zní dost přehnaně, to určitě takhle často dělat nebudu.
Kdybych měl třeba vnitřek násosu špinavej, tak ok, ale když ho za současný frekvence údržby otřu ubrouskem tak je čistě modrej jen od oleje, žádná špína.

Naposledy editováno 27.01.2009 10:36:41

(reakce na) Vzduchový filtr

1.5.2009 v 09:03 | Nahoru | #3

Lenny55>Vespa>Kopec>
akorát nevím jestli je nutný prát po každý jízdě.. on se sice trochu přiucpe a sníží se mu propustnost vzduchu, ale bordel stejně nepropustí, ne?
Vědecky to podložený nemám, jen že vnitřek sacího hrdla mám pořád stejně čistej bez ohledu na zanešenost filtru.
A v zimě teda peru naprosto minimálně, třeba jednou za 5 jízd.

Ještě dobrej trik, co u některých motorek dost prodlouží nezašpiněnost filtru je zalepit fuky v prostoru filtrboxu čirým silikonem - hlavně ty od prostoru zadního kola. Mě to u KTM prodloužilo životnost filtru na dvojnásobek. Dřív byl v létě v půli dne černej jak bota, teď vydrží v pohodě víc jak jeden den.

jo jenze tim ze filtr v motorce nechas dlouho, ztraci olej schopnosti zachytit bordel a vodu.... si schvalne namaz filtr, nech ho postavenej 3 mesice na parapetu a pak si vyzkousej jak olej lepi... klidne se to da srovnat s peti jezdenima, protoze za tu dobu ti filtrem projde dost vzduchu.

Muj nazor je ze na tomhle stejne neusetris, a urcite bych nenechaval filtr v motorce dyl jak 2 dny nebo 2 jezdeni...Kdyz budes mazat filtr pred kazdym jezdenim, urcite prodlouzis zivotnost pistu, valce, lozisek a ojnice. Myslim ze ve finale se to urcite projevi a hlavne vyplati


Nevím jak jiný oleje,ale motuláckej lepí i po 3 měsících stejně. (vyzkoušeno)
Myslím si,že čistit(měnit) filtr často je stejná blbost,jako ho měnit pozdě,protože v tom prvém je jasné,že filtr při výměně zasere vnitřek sání. Měním v létě po cca dvou až třech jízdách(dle prachu a toho,kolikátý jsem jel) v zimě klidně i po měsíci či dvou.Do sání nanesu prstem tečku oleje jako test a nikdy jsem na tom neměl ani ň prachu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist