Naposledy editováno 13.01.2009 13:02:16
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Než to zmizí, raději to sem frknu ...[img] tak už jsem našel příčinu toho drnčení ve středních otáčkách - padáky to dělali, jejich střední propojení tím malým válečkem, se tam třásl a trubky to skvěle roznášeli... To mi spadl kámen ze srdce a já že motor
Naposledy editováno 21.04.2009 13:41:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Koukam, ze mas i potah pres nadrz.. jake to ma vyhody? Ty reflexi vypadaj moc pekne, ja chtel koupit reflex na kola, ale tohle vypada taky hodne dobre ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
FoolGunner>Jo jinak aby jsi byl v obraze, já si TA vybíral přes půl roku než našel svého krasavce kterého se snažím opečovávat, takže většina věcí už tam byla, já pak jen uklízel nepořádek v předních svazcích elektroinstalece, a vlastně dodělával přípravu na navigaci a zásuvku pod sedlem, výstražná blinkry apod. A taky sežral minulou sezónu, hafo spotřebních dílů.
Ten potah přes nádrž je Bagster a je to spíš paráda, ač jeden mi tvrdí parádní, druhý zas že to nemá přímo barvu jako lak a že to hyzdí (to spíš ale říkaj ty co mě rádi nasrávaj - kamarádi apod.)>>> lak je lehce do fialova, spíš tmavá modrá, ten potah je modrá světlejší).
Hlavně v tom potahu přes nádrž jsou oka co mi drží tu fólii, kde mám mapu, případně mobil apod., ale místo fólie si můžeš koupit i tankvak od Bagsteru, který má stejný upínací systém, takže taková zajímavá skládačka.
Jinak při tankování problém není, fólie u řidítek drží v otočných okách a já tu fólii jen směrem u sedla odpojím pomocí zacvakávacích přezek, poodklopím dopředu a normálně otevřu tankovací víčko nádrže
Problém to ale má, při rejdu doprava se stává, že mi motorka při běhu motoru startuje, což se mi neposlouchá nejlépe, a taky se mi stává, že raději před otočením zcela zastavím poupravím slídu/fólii, aby se mi o startér neopírala a až pak se otáčím.
příklad ceny tankvaku
a např. ta blbá slída co jí tam mám, si účtují za ní 990,-Kč takže rance, jsem rád, že jsem to nemusel kupovat
tady máš ceny těch potahů, taky ranec podle mě
PS: jo a taky se mi nestává, že by mě nádrž nějak tepelně ušktnula ať od sluníčka či mrazu (např. v hodně teplých dnech jedu v kraťasech - vím, vím je to o hubu a až si ustelu tak pokud bude příště, tak si to jistě už na sebe nevezmu)
Reflex jsem si dal i na kufr a čerpal s omezených možností, známej mi donesl cca "jen" půlmetrový pásy (šíře cca 5-6cm) co se lepí na kamióny, taky že jsem je spotřeboval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
ale byl jsme z toho fakt nesvůj - kovově zvonivý zvuk co se měnil s otáčkami a zněl od motoru opravdu nic moc
ad tankvak a startování a troubení - mám lojzo a při plném rejdu mi to dělá taky
z drobných úprav jsem teď vmontoval ořezenou hliníkovou lopatu do plastu chránícího motor - úprava za 120 kč včetně šroubů a ochrana spodku motoru výrazně zlepšená
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
I tak jsem se s tím blbým pocitem kovového zvuku vracel od Orlíku po R4 kolem 140-160, dokonce jsem chtěl zajet do Hondy AutoJarov, už bylo pozdě tak druhej den jsem mrknul zda pálí všechny 4 svíčky a divil jsem se že jedna vyndaná svíčka je znát na otáčkách, ale všechny pálily a nějak jsem chodil okolo, točil plynem kde to drnčelo až to našel . Jo to byla úleva ALE DÍK
Ale tu lopatu klidně vyfoť, podle mě dostačuje "pouze" krytý spodek, taky jsem nad tím uvažoval dát na spodek kus "plechu" (zatím ve hvězdách).
Naposledy editováno 22.04.2009 22:26:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
lopatu jsou použil zjednoduchého důvodu - samotný kus duralu tohoto rozměru by mě vyšel dráž něz lopata z marketu
Honza-TA>SiSpo> když nezapomenu tak to vyfotim - prostě jsem vložil lopatu dovnit plastoveho krytu a tim ho pod motorem prodlouzil
lopatu jsou použil zjednoduchého důvodu - samotný kus duralu tohoto rozměru by mě vyšel dráž něz lopata z marketu
Hle, dej sem ten přesnej typ lopaty, taky chvi něco takovýho koupit a nemám chuť moc laborovat.
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Troubení a startování - ve dvou, s plnym tankvakem uplně běžný, ale děsně mě to štve!
3 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
gunter>chlapi, kupoval někdo zde v bazaru centrálníí stojan? Uvažuju o něm
je to ten od stilce?
mam ho taky, vpoho, akorat obcas koukat na dorazy, kdyz je stojan v poloze "jizda" kamosovi lehce povolily a delalo to nejakou drobnou paseku, ale za tu cenu.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Pokud je to ten co myslím (já totiž nevím kdo všechno to vyrábí) a moje popsání jemu odpovídá tak jsem se setkal s velkým přemáháním stroje na nohy (div si neuděláš díru v botě) a pak v poloze motorka zvednuta, dochází o opření nášlapné páky o zem a kroucení celého stojanu (pružná deformace - ten slabý propojovací plech jí nezabrání). Značná síla se musí vyvinout i když chceš motorku zpět na kola. Mínus z mé strany vidím hlavně v nepohodlí z důvodu nutnosti použití značné síly.
-----------------------------------------------------------------------------------------
PS: nevím kdo mi vyrobil centrální stojan už tam byl, ale je OK, od Hondy není. Je podobný tomu na obrázku - jinak u mě je na něm čep bez díry, gumičky drží svým odsazením, pružiny na čepu, malá kontaktní plocha noh, příčka z plechu z t=kolem 5mm, a celé vyzdvižení i svrhnutí ze stojanu u mě bez větších obtíží.
můj již v předchozím popsaný (neříkám, že je můj nejlepší, jen srovnávám)
stále můj, nášlapná páka cca 5mm od země
- robustnější
- dorazy bez matic
- pružina na čepu
známého
- nášlapná páka opřena o zem
- dorazy přišroubovány
- střední děrovaný plech slabý
známého
můj
PS: važ si toho, byl jsem to fotit před chvílí
2 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
dík, vážím si Tvé rychlosti a kvalitního fotorozboru. Ještě to zvážím, mám doma dostatek materiálu i nářadí na zhotovení stojanu, ale chybí mi šablona, ale koupit něco za 1500 a pak to přebastlovat se mi fakt nechce. Mno uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Jako, ale netvrdím, že se jedná o ten samý, který jsem Ti vyfotil. Třeba je v pohodě . Koukni na fotku ten mnou více "pomlouvanej" má nálepku "Molo"(asi), úchyt pro pružinu pod úrovní té děrované zpěry a ten z bazáče úchyt v úrovni toho děr. plechu, to že díry jsou jinde udělaný neřeším - a kdyby přeci něco měli společného - ten v garáži mou pomlouvanej a ten z bazaru - joooooooo tak výrobce v tom případě dělá co stojan to unikát .
2 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |