Vemte to klidne hodne zesiroka at uz se to tyka cehokoliv.Jako je treba hodne zminovana jizda do zatacky,reseni krizovych situaci,anebo naopak technika motocyklu a treba stelovani podvozku,pripadne tapani pri vyberu obleceni a helmy...proste jestli se nestydite,reknete mi cemu nerozumite nejvic a ocenili by jste v tom smeru nejake kvalifikovane rady na urovni.Diky.
Jee uz vidim jak me zacinate zahrnovat haldou otazek Sam vim prd o vsem a vubec jsem to nemyslel ze ja budu na neco odpovidat.Jen jsme si chtel udelat takovy pruzkum ktere veci se tady budou objevovat nejvice.
Naposledy editováno 13.01.2009 10:29:55
2 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
2 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
Nee celkem by mě zajímalo jaký jsou přesně důvody vzniku tankslapperu?
Joraell>elektronika, to je v prdeli pak :)
Hmm tak tos me dostal...mel jsem na mysli cokoliv s cim by se clovek mohl tak nejak laicko-odborne seznamit aby vedel co a jak,mel prehled a tak.Ale myslim ze zrovna co se tyce elektroniky motorek v tom smyslu,ze by si dostal rady jak si neco sam opravit jsme asi ve slepe ulicce... :\ To je asi opravdu jen pro skolene odborniky
takže pneu a nastavení podvozku - jak, proč
jo a kdo mi odpoví?
Naposledy editováno 13.01.2009 10:53:33
1 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
Bludevil>Co prezident snídá, oblíbená barva, jestli nosí trenky nebo slipy atd
Nee celkem by mě zajímalo jaký jsou přesně důvody vzniku tankslapperu?
Jo kamo tak to se ti klidne rovnou priznam,ze vubec nevim na co se ptas?
1 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
Řešení krizových situací s nějakým civčným návodem je fajn. Já třeba osobně(ještě v době kdy jsem neměl ABS) jsem chodil každý rok(a každou výměnu brzd. desek) trénovat na velké parkoviště kritické zastavení z 30,50 a 80 km/h na 0. Občas je dobré vědět jak nejlépe a nejrychleji zastavit.
Případně vyhýbací manévry či jak v kritické situaci hledat únikovou cestu a nenabourat první věc která je přede mnou protože mě přitahuje jako magnet....
Dalo by se napsat spousty užitečných článků. Jen mít chuť, čas a odhodlání a nenechat se zlomit i malým ohlasem protože my mladí víme přece všechno nejlépe a nebudeme si číst nějaké bláboly o tom jak jezdit že? ;)
Bludevil>Co prezident snídá, oblíbená barva, jestli nosí trenky nebo slipy atd
Nee celkem by mě zajímalo jaký jsou přesně důvody vzniku tankslapperu?
Důvod ke vzniku tankslapperu, čili nebezpečnýho rozknitání řidítek je mnoho, ať už je to samotná špatná konstrukce podvozku, nebo totálně rozštelovaný tlumení...
Velkej problém to byl na první TLS, pak to vyřešili tlumičem řízení.
A jinak sem v koncích co se týče samotný jízdy
1 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O cem okolo motorek vite nejmene?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O cem okolo motorek vite nejmene?
Pitrisek>nejméně...za těch pár let už těžko říci, nicméně kdyby se vydala kniha podobné "dokonalá jízda na motocyklu", kde se probíraly základy bezpečné jízdy i s jednotlivými cvičeními nemuselo by to být zlé. Pokud mě paměť neklame tak přímo tady na motorkářích byl vydán sáhodlouhý článek na pokračování o veškeré možné technice, která je vůbec na motorkách k vidění jen by bylo vhodné to občas oprášit a dát do popředí případně nějaký malý odkaz pro čtenáře, kteří o tom prostě neví.
Řešení krizových situací s nějakým civčným návodem je fajn. Já třeba osobně(ještě v době kdy jsem neměl ABS) jsem chodil každý rok(a každou výměnu brzd. desek) trénovat na velké parkoviště kritické zastavení z 30,50 a 80 km/h na 0. Občas je dobré vědět jak nejlépe a nejrychleji zastavit.
Případně vyhýbací manévry či jak v kritické situaci hledat únikovou cestu a nenabourat první věc která je přede mnou protože mě přitahuje jako magnet....
Dalo by se napsat spousty užitečných článků. Jen mít chuť, čas a odhodlání a nenechat se zlomit i malým ohlasem protože my mladí víme přece všechno nejlépe a nebudeme si číst nějaké bláboly o tom jak jezdit že? ;)
Jo presne rekl si to hezky,chtelo by to oprasit!
Myslim ze nektere veci by se meli oprasovat kazde jaro,pripadne i nekolikrat do roka...ale nevim jestli ma psane skoleni dostatecny ucinek,kdyz to clovek nevidi v realu?
Pitrisek>Sausage> Guzzisti si toho ani nevšimnou. Ale třeba na velké Brevě nebo na Scuře už je to masakr
tak na Scuře je to hlavně proto že to je jednolamelová suchá spojka velikosti spojky z auta. No a tahle spojka má občas nepříjemnou vlastnost se rozletět a opustit brány motoru. Nejraději bokem. No dobře, zas tak horký to není ale dvoukotoučová je lepší :)
2 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
TeKilla>Už to řekla AFI - nastavení vidlí a centrálu, odskok, předpětí - možná jinak řečeno - nepotřebuju vědět, jak přesně funguje CDI, protože když se vysere, tak ji neopravim ani nenastavim, ale vše ostatní chci cíleně umět (ne metodou pokus-omyl) nastavit tak, jak mi to bude vyhovovat.
Jasny takze to zuzime,nejvic nas zajima neco co muzu sam na motorce ovlivnit,postelovat a tak,kdyz budu vedet jak.Super...ale to samo o sobe zabere jeden celovecerni film ale nevadi do hloubky mozku japonskych konstrukteru co tim a onim vlastne mysleli radsi stourat nebudem
jinak u odpruzeni je zaklad rozlisit ze jdou tam 2 "zarizeni" pruzina a tlumic ... a tlumic ze tlumi kdyz se stlacuje i kdyz se roztahuje ...
jo a tank slapper ... to uz je mechanika, to uz by bylo asi tezsi...
1 reakcí na tento příspěvek O cem okolo motorek vite nejmene?
Jízdu do zatáčky umím teoreticky skoro dokonale, no praxe je trochu jiná, na druhou stranu mi to až tak moc nevadí, co jsem se ale naučil-projíždět utahováky - furt jsem čuměl před přední kolo a najížděl je pěkně blbě, teď už vím jak na to
spíš než na to, jak projet co nejlíp zatáčku se začínám soustředit na to, jak poznat debila v provozu a dojet do cíle ve stavu v jakém jsem vyjel....
Naposledy editováno 13.01.2009 11:12:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O cem okolo motorek vite nejmene?
fockewulf>třeba jízda po mokré trávě na silničních pneu by mě docela zajímala (a to myslím vážně)
Jízdu do zatáčky umím teoreticky skoro dokonale, no praxe je trochu jiná, na druhou stranu mi to až tak moc nevadí, co jsem se ale naučil-projíždět utahováky - furt jsem čuměl před přední kolo a najížděl je pěkně blbě, teď už vím jak na to
spíš než na to, jak projet co nejlíp zatáčku se začínám soustředit na to, jak poznat debila v provozu a dojet do cíle ve stavu v jakém jsem vyjel....
Jak poznat debila...dobry tip...velice dulezity a jeste vice opomijeny faktor