1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 750 zere olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 750 zere olej?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 750 zere olej?
Ciste z my zkusenosti ta masina musi jeste nejakou tu desitku km natocit ( pokud to s tim kourenim neni vazne ).
Kamos by ti asi poradil, abys tu masinu co nejrychlejc prodal
S cenou a technikou ti ale neporadim, mozna by ale nebylo na skodu si nechat zmerit kompresi a porovnat s udajem vyrobce.
- pokud budou tlaky v pořádku - napadá mě z běžných závad gufera vodítek ventilů, která netěsní a sem tam něco pustí
- pokud ne - buď vyběhaný píst s válcem a nebo netěsnost ventilových sedel (ale to už je spojitost i s výkonem atd.)
Gufírka ventilů dělal nedávno kamarád na Hondě Dominátor 650 a jedno ho vyšlo na 35,- Kč
Naposledy editováno 13.01.2009 01:23:55
2- kolik to žere? do 3 deci na 1000km je to v pohodě
jinak mě by zajímalo když tu mluvíte o výbrusu, jak se to dělá? jestli nitridace plasmou nebo nějakou keramikou?
Naposledy editováno 13.01.2009 09:37:33
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 750 zere olej?
myslim ale ze prave diky tomu ze je uz z vyroby takhle tvrdej tak to driv ztraci tlaky na opotrebenem pistu , respektive krouzkach... meni se asi nejdrive to... samo podle stavu toho valce...
zakoureni pri prudkym pridani, treba pri zvedani na zadni, a vubec v rezimech kdy to jde na plnej plyn je celkem normalni, takhle zahuli skoro kazda motorka...
posleduj kolik je potreba dolejvat, pokud je to v radu decek na tisice km.. tak je to normalni.... jak pise jurawood.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 750 zere olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 750 zere olej?
assassin>
zakoureni pri prudkym pridani, treba pri zvedani na zadni, a vubec v rezimech kdy to jde na plnej plyn je celkem normalni, takhle zahuli skoro kazda motorka...
Kromě HONDY
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 750 zere olej?
Po startu hulan jako kráva, lidi se otáčeli... no ostuda
Vyměnil sem nejdřív gufera, stylem držení ventilů kompresorem, abych nesundával hlavu. Nepomohlo to , tak sem přešel na krožky. poté to zabralo a spotřeba oleje po 6.000km se nenaměřil nic. Komprese teď 13-13-13-13 orava vyšla na 2.600,- včetně gufer a to bez sundávání hlavy
Naposledy editováno 13.01.2009 11:00:04
Kdo uvazuje o vybrusu, tak to je asi typek co ma dost prachu. Vzdyt za nej date spoustu tisic a jeste to chce koupit i novy pisty... to uz jsme minimalne na 15 000,- a za to se da poridit celej motor na inzeratech.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 750 zere olej?
V neorigo levném servise kde má známýho.. 30.000,- ale včetně nové spojky
assassin: no jasně blbě sem to napsal, těsnění sem samozřejmě kupoval 890,- + kroužky 1400,- + 16xgufero 430,-
Škoda že na motorky je to tak předražený, na japonský auta je to za hubičku
Naposledy editováno 13.01.2009 11:17:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 750 zere olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 750 zere olej?
1100Virago>Jurawood: Teoreticky jsi mohl spodem vytáhnout klikovku i s pístama, ne? Akorát by to byla asi větší drbačka, než očesat vršek.
taky sem premejslel jestli se to tak nedela, ja auta nedelam takze sem zustal jen u uvah:)
ale stryc opravuje diesely a vim ze pro sebe opravoval isuzu trooper2, podal ruku, prej casta zalezitost toho motoru a tam prej to je docela peklo se dostat na cokoliv, tak vim ze tam do toho lezli zespod, motor napul "vypadlej" ... no fujtajxl...
Pokud neni voda ve voleji (praskla hlava nebo tak neco) tak se to jevi jako rozumny. Zjisti si predem co to stoji, a pak se v klidu rozhodni jestli to radeji zainvestujes a budes par sezon v klidu jezdit, nebo jestli to chces stejne za rok prodat a pak na to asi dlab ....
ne ?
*** Tesneni pod hlavu:
5VX111810000 974.00 GASKET, CYLINDER HEAD 1
*** Sada pistnich krouzku
5SL116030000 640.00 PISTON RING SET (STD) (x4)
(to mi vychazi s dani nakejch 4205 kacek jen za material :/ :) Asi by to chtelo pohledat rozumnejsiho dodavatele :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 750 zere olej?
Spalování oleje způsobí kouř modrý, potom jde jasně o pronikání oleje do spalovacího prostoru, pak to mohou být kroužky, vodítka ventilů, někdy i těsnění pod hlavou.
Černý kouř jsou saze! To u benzínového motoru znamená chybné spalování, málo vzduchu (zkus zapálit benzín nalitý do kastrolu a uvidíš), vynechávání zápalů. To je často způsobeno tím, že vlivem opotřebení kroužků a pístů (nemluvě přímo o přidření motoru) je tak malá komprese, že válec při malém plynu nepálí a až při "oroštování" se chytne. Kouří-li černě při zahřívání a při přidávání plynu ("tůrování" naprázdno), pak je to jasně tento případ - rozebrat motor, přehonovat válce, vyměnit kroužky, někdy i písty. Tehdy motor opravdu "žere olej", ale černý kouř převládá. Docela pakárna.
Poslední možnost, bílý kouř, je pára a při studeném motoru, zejména za nízkých teplot, je normální. Pokud se ale u vodou chlazeného motoru objevuje stále, pak proniká voda do válce. Projevuje se to mj. i bubláním v chladiči nebo expanzce. Téměř vždy za to znamená vadné těsnění pod hlavou.
Naposledy editováno 13.01.2009 21:33:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |