Naposledy editováno 18.07.2009 16:13:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
Co se týče zapalování, tak o to se nestarám a nebude se o něj starat ani budoucí majitel, protože mám bezkonakt a tam je jednou něco dané a tím pádem se to nerozšteluje...
Svíčky vydrží podle toho jaké koupíš... Brisky mi vždycky vydržely málo, ale letos jsem celou sezonu odjezdil na Championech(cca 5 tisíc km) a dalších 5 tisíc vydrží... Svíčky určitě měníš po podobné hodnotě, takže to bych jako nevýhodu nebral.
To jak sedí na silnici se těžko může srovnávat, to už vychází z konstrukce a prostě je to neduh skoro všech Jawiček.
Navíc na druhou stranu jsou všechny náklady co se týče GO motoru a vůbec celého stroje asi na úrovni První republiky, co se týče zahraniční konkurence....
To všechno ti tu nepíšu, abych tě přesvědčil, že si máš vlastně koupit 350, ale píšu ti to proto, aby jsi si uvědomil, že podle jednoho kusu nemůžeš odsoudit zbytek.
Je to všechno o údržbě, nic ti nevydrží, pokud se o to nebudeš starat... Pokud se staráš, tak tím předcházíš i problémům... ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638-640
To že kdybych měl 650 2T to je mi jasný že by pořádně zatahala, ale to už je zas z jinýho soudku, tady se bavíme o J350 a ta teda moc nezatahá, ta spíš utahá toho kdo na ní jede, protože se s ní nadře jak vůl. Není to zrovna motorka která by vynikala svojí ovladatelností
Jinak gumy mám pirelli - najeto pár set km, destičky gold fren, všechny kotouče krom zadního jsou plovoucí a v dobrým stavu, je na nich najeto asi 5000km