chtěl bych na jaro nove moto.Ale furt nevim co,chtěl bych cestovni endurko.Zatim mam v merku BMW 650 GS nebo Suzuki Freewind 650 XF.Ale oboje je jednovalec a od toho mně dost lidi zrazuje.Od Aprilia pegas mně varuji uplně,že je tam poruchova elektrika.Koukal sem i na Cagiva Canon,ale nikde sem nenašel jestli to je jednoval nebo dvouval
Neměl by někdo tip na dvouvalec?Popřipadě se vyjadřil k BMW
děkuju
(což není enduro, ale cestovní funduro, které se nebojí polňaček. Jenže do těžšího terénu je škoda tahat skoro každou velkou motorku s cestovníma ambicema - na to si člověk má koupit pitbike )
a ten motor je božský. Řadový dvouvál s naprosto neskutečnou charakteristikou (každá liška chválí svůj ohon).
Naposledy editováno 08.01.2009 13:39:39
ienda>EF-05 mám na zadku
C19 na předku
na tom se ten hornet vlní,to je jasný
no, vedle h9 se už 2 roky vyskytujou endura...minulý jsem nafotil až při prodeji
1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto-cestovni enduro
Víš co, ale ještě axistují motosportovci co jezdí závody i v menší věku, třeba má motorku a i nějakou závodní licenci na ní či na motokáry...
NEJLEPŠÍ VZÍT PENÍZKY A V DOBRÉM MOTOBAZARU ZKUSIT CO TĚ CHYTNE
A HLAVNĚ TO NEPOLOŽIT ABYS NEBYL VÝHERCE TOHO CO NECHCEŠ
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto-cestovni enduro
F1na>MikiberG> nevim v cem je narocnejsi na udrzbu Transalp ktery je dvoval nez BMW 650? ja jenom menim olej mazu retez mnenim pneu a jezdim jako kazdy jiny koho znam kdo ho ma
To je snad jasný. 2V = vše dvakrát, svíčka, karburátor, rozvoďák, indučky ..... Složitější seřiz. ventilů. 2x větší šance na poruchy a 2x složitější hledání závad. Samo že podvozek je na údržbu stejnej.
ja jenom menim olej mazu retez mnenim pneu a jezdim - buď rád, každý stroj se opotřebuje. Proč myslíš že víceválcové motory se téměř neopravují.
MikiberG>F1na>MikiberG> nevim v cem je narocnejsi na udrzbu Transalp ktery je dvoval nez BMW 650? ja jenom menim olej mazu retez mnenim pneu a jezdim jako kazdy jiny koho znam kdo ho ma
To je snad jasný. 2V = vše dvakrát, svíčka, karburátor, rozvoďák, indučky ..... Složitější seřiz. ventilů. 2x větší šance na poruchy a 2x složitější hledání závad. Samo že podvozek je na údržbu stejnej.
ja jenom menim olej mazu retez mnenim pneu a jezdim - buď rád, každý stroj se opotřebuje. Proč myslíš že víceválcové motory se téměř neopravují.
Já se Ti divím, že si nekoupíš auto s jednoválcovým motorem .
Proč myslíš že víceválcové motory se téměř neopravují.
Tak to slyším opravdu poprvé. Možná se neopravují tolik, protože se neserou, ne? Příjde mi, že se do tvého úzkého pohledu se vešel jen ten jednoválec. Neber to špatně, takhle se mi to prostě zdá
Naposledy editováno 09.01.2009 21:51:17