globalmoto_kveten





Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 18:36 | Nahoru | #1
Perňa #81> Perno me se to nehoni v hlave a jestli,tak maximalne tech par pulhodin,co se za rok dostanu na okruh Netrapi me to a je to jen dobry predmet debaty.Ikdyz nepochybne kdybych mel moznost na zaklade rad jezdit jen tak 1:47 tak bych nebyl proti,ale mezi nama je rozdil ze ty jsi zavodni jezdec a ja jezdec silnicni....
...ale kdyz tak nad tim premyslim,rikas ze sis na to musel prijit pomalu sam...si chtrej kluk,proc sis tedy ty nejdulezitesi infa a cilenou instruktaz jak se posunout z 2:20 na 2:10 nezjistil debatou s odbornikem driv a hledal si reseni sam??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 19:31 | Nahoru | #2
NoFear4> Protože v tý době se nejezdilo běžně 2:10 v Brně! Jde to ale dopředu a dneska bych na to šel asi jinak.. A prostě to byl pár let zpátky víc uzavřenej svět (myslím ty okruhy) a člověk se "otrkával" pomalu a šel s davem amatérských hobby závodníku ve Volný třídě... Věci, co vím teď jsem prostě nevěděl a nejsem moc drzý, abych to dokázal použít ve svůj prospěch.. Jezdil jsem si ve Volný kolem 12.místa a neřešil jsem to moc..
A samozřejmě, že když se člověk někdy dostal k informacím "jak na to", byl hrozně rád (viz. Biťák).
Teď tady taky v tomhle pomáhá např. i tohle fórum, prostě se s někým dá dohodnout a pojezdit na nějaký akci...Taky další fenomén je CEC a už se ten okruh lidí rozrůstá a známostí je najednou víc a co si budem povídat, když máš občas bednu z MČR, víc lidí se s tebou dá do řeči, než s neznámým XY, co si jezdí v půlce pole pro radost...tím myslím hlavně známosti v depu a tak.

Ale ani teď nevím, jak bych to udělal, kdybych chtěl od někoho poradit a stlačit celkem rychlej čas o další 3s. Za českou špičkou pořád zaostávám ve Stockách o nějakých 3-5s a ikdyž se ten rozdíl pomalinku zkracuje, furt jedu krok zpátky, protože oni zrychlujou každoročně taky! A podle mě s tím dost letos zacvičí i nová R1 BigBang ...to bude moc rychlej bajk! ...a bude to zase asi tak, že s lehce poladěnou 08kou se sotva udržíš nový 09ky v sérii.. Už jsem to zažil R1 05 vs. R1 07, takže něco málo už v rychlejším tempu vězí i v tý technice pod prdelí

Naposledy editováno 15.01.2009 19:46:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist