globalmoto_kveten





Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 18:27 | Nahoru | #1
NoFear4> Však víš, jak to asi myslím.. Neberu těch prvních pár jízd na 2:20 ...tam vidím takový odraz! Nepasuju se na "talentovanýho", jen o jízdě přemejšlím a předhazuju, jaká je realita u člověka trochu vyježděnýho na silnici, kterej nezrychluje stylem "pokus-omyl (pád)", protože na to prostě nemá zázemí a už ho nečeká kariéra v GP, takže ani chuť se pořád dávat dokupy ve špitálech (tak to má asi většina tady ...závazky, práci, rodinu ..tohle je pořád jenom hobby!)..

Prostě se dá s "odbornou" radou a postřehama někoho rychlejšího celkem s menším nebezpečím zrychlit, pokud dotyčný "žák" není úplně mimo.. A ne každej na to hold má! My zase neumíme skládat písně, každej má něco jinýho v krvi...no ale zkušenej borec, co umí Most za 1:50 někde ty rezervy ještě má, jen třeba neví, ve kterých místech ...pak jedině zkušenostma a náhodným "kopírováním" střelců bude velice pomalu hledat, kde a co a jak (můj případ).. Anebo to urychlí cílenou instruktáží.

Mě vždycky hodně vrtá hlavou, za kolik by to na moji motorce dal třeba takový Smržák.. Určitě tam mám velký rezervy a takovejhle borec by mě celkem rychle řekl, kde! Podle mě se ti NoFeare honěj podobný otázky v hlavě, jen se asi o tom bavíš na špatným místě Tihle nejzasvětěnější sem nechoděj a šance se s nima svízt je minimální anebo otázka celkem těžkýho měšce zlaťáků

Takže Perňa sháním rady: "Jak stlačit čas z 1:43 v Mostě na 1:40 a ze 2:10 na 2:07 v Brně ??" ...jooo, tohle vidím jako už celkem velkej oříšek

Naposledy editováno 15.01.2009 18:27:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 18:36 | Nahoru | #2
Perňa #81> Perno me se to nehoni v hlave a jestli,tak maximalne tech par pulhodin,co se za rok dostanu na okruh Netrapi me to a je to jen dobry predmet debaty.Ikdyz nepochybne kdybych mel moznost na zaklade rad jezdit jen tak 1:47 tak bych nebyl proti,ale mezi nama je rozdil ze ty jsi zavodni jezdec a ja jezdec silnicni....
...ale kdyz tak nad tim premyslim,rikas ze sis na to musel prijit pomalu sam...si chtrej kluk,proc sis tedy ty nejdulezitesi infa a cilenou instruktaz jak se posunout z 2:20 na 2:10 nezjistil debatou s odbornikem driv a hledal si reseni sam??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist