Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=
Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem
Tono4>NoFear4>Perňa #81> zrychlit o 10s bez padu a bez rad odborniku trva 3 roky talentovanemu vyjezdenemu klukovi.Hodne zajimava informace...
podla mna, zalezi na tom z akeho casu - ja som tento rok vdaka novej motorke dal v Brne dole cca 12 sec za dva dni (2:38:58 - 27:27:02)...
Tak to je jasny...ale prave az vsichni lehce poskoci na nejaky ten relativne rychly cas,tak by si meli uvedomit prave to co napsal Perna...a ne hledat chyby a zlepsovani nevim kde vsude,jen ne v sobe.
Naposledy editováno 15.01.2009 17:17:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem
Prostě se dá s "odbornou" radou a postřehama někoho rychlejšího celkem s menším nebezpečím zrychlit, pokud dotyčný "žák" není úplně mimo.. A ne každej na to hold má! My zase neumíme skládat písně, každej má něco jinýho v krvi...no ale zkušenej borec, co umí Most za 1:50 někde ty rezervy ještě má, jen třeba neví, ve kterých místech ...pak jedině zkušenostma a náhodným "kopírováním" střelců bude velice pomalu hledat, kde a co a jak (můj případ).. Anebo to urychlí cílenou instruktáží.
Mě vždycky hodně vrtá hlavou, za kolik by to na moji motorce dal třeba takový Smržák.. Určitě tam mám velký rezervy a takovejhle borec by mě celkem rychle řekl, kde! Podle mě se ti NoFeare honěj podobný otázky v hlavě, jen se asi o tom bavíš na špatným místě Tihle nejzasvětěnější sem nechoděj a šance se s nima svízt je minimální anebo otázka celkem těžkýho měšce zlaťáků
Takže Perňa sháním rady: "Jak stlačit čas z 1:43 v Mostě na 1:40 a ze 2:10 na 2:07 v Brně ??" ...jooo, tohle vidím jako už celkem velkej oříšek
Naposledy editováno 15.01.2009 18:27:54