globalmoto_kveten





Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

14.1.2009 v 20:42 | Nahoru | #1
NoFear4> dovolim si nesouhlasit .... natrenovat se da do jiste miry vsecko ale pak prijde zlom..nebo spise zastavka a ony ty časy nejak nejdou dolu..protoze dojdou napady... a takova rada..ti prijde vhod.. to potvrdi kazdy kdo jezdi rychle ale samozrejme ...plati KDO CHCE KAM POMOZME MU TAM ....nebo jak to vlastne je ..vlastne moje myslenka je ta..ze se urcite vyplati nekomu zaplatit aby ti neco ukazal..ptz usetris penize.. jestli teda jde o ty prachy.. a o to zrychlovat se..ono to asi potom vice baví..... je jezdit a jezdit.. driftovat do a z ....nebo u lyžích..jezdit z kopce dolu..nebo carvovat.. apod..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 16:33 | Nahoru | #2
premek798> A my oba z "oldschool" víme, jak je těžký z někoho něco dostat anebo dokonce domluvit si "lekce"! Všichni si své know-how dost střeží ve chvíli, když zjistěj, že bys je jednou mohl "ohrozit" (myslím tím mazáky z MČR)...snad jen Biťák (Pavel Bittner) je taková duše otevřená
Teď je to jiný, hodně věcí se dozvíš třeba už i takhle přes net.. Znáš ty správný lidi, není pak těžký si je najít.
Máš určitě pravdu, ze 2:20 v Brně na 2:10 to s mým opatrným stylem bez pádů a bez pomoci rádců trvalo 3 roky!!! Se správným zázemím a člověkem nad tebou se to dá zvládnout podle mě tak za poloviční dobu maximálně..tedy úplně každý asi ne, řekněme takoví ty rychlí "začátečníci" s trochou rutiny a talentu..

Asi jako u každýho sportu, no.. Bych taky rád věděl, jak roztočit na lyžích 720 a víc na BigAiru a s jistotou dopadnout jakoby nic.. Bez rad a postupnýho tréninku to raději ani nezkouším, končí to vždy tlamou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist