globalmoto_kveten





Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 16:33 | Nahoru | #1
premek798> A my oba z "oldschool" víme, jak je těžký z někoho něco dostat anebo dokonce domluvit si "lekce"! Všichni si své know-how dost střeží ve chvíli, když zjistěj, že bys je jednou mohl "ohrozit" (myslím tím mazáky z MČR)...snad jen Biťák (Pavel Bittner) je taková duše otevřená
Teď je to jiný, hodně věcí se dozvíš třeba už i takhle přes net.. Znáš ty správný lidi, není pak těžký si je najít.
Máš určitě pravdu, ze 2:20 v Brně na 2:10 to s mým opatrným stylem bez pádů a bez pomoci rádců trvalo 3 roky!!! Se správným zázemím a člověkem nad tebou se to dá zvládnout podle mě tak za poloviční dobu maximálně..tedy úplně každý asi ne, řekněme takoví ty rychlí "začátečníci" s trochou rutiny a talentu..

Asi jako u každýho sportu, no.. Bych taky rád věděl, jak roztočit na lyžích 720 a víc na BigAiru a s jistotou dopadnout jakoby nic.. Bez rad a postupnýho tréninku to raději ani nezkouším, končí to vždy tlamou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 16:38 | Nahoru | #2
Perňa #81> zrychlit o 10s bez padu a bez rad odborniku trva 3 roky talentovanemu vyjezdenemu klukovi.Hodne zajimava informace...

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

15.1.2009 v 16:44 | Nahoru | #3
Perňa #81> snad jen Biťák (Pavel Bittner) je taková duše otevřená

..........hlavně "lineárně"!...........

Příští týden se sejdem!Mám ty "nápady?!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist