globalmoto_kveten





Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

8.1.2009 v 08:26 | Nahoru | #1

Nikotýn>NoFear4>Nikotýn>a to si ten co tě bude učit a nesveze se bude platit jízdy, benzín, gumy sám??? Tak to přeju mnoho štěstí čeče, to je jako by ti daroval pár rad a minimálně 3000 k tomu

já taky nejsem boháč, ale benzín a jízdy aspoň zaplatim, neb chápu, že nic není zadarmo a to nepočítám rady, ty jsou nejvzácnější a nejdražší

Řekl jsem ze bych chtel platit jen ty jizdy tomu cloveku.Tim jsem myslel ze platim svoje a samozrejme jeho...ale nezlob se na me,jestli mi nekdo z kraje jara venuje dve hodiny jezdeni a pojedeme v case 1:49?? tak si myslim ze to ani pro toho jezdce nebude az takova nuda a urcite to dokaze vyuzit na testovani veci ktere sam potrebuje.Kdbych mel nekomu zaplatit sadu gum,benzin desticky a ja nevim co jeste,tak to radsi vrazim sam do sveho treninku a naucim se to sam po svem... mimochodem ani ne zdaleka se musi vsechno platit,kdyz budu chtit extra rady z ust nejpovolanjesich,dojdu si treba za Tomasem Foukalem a ten mi v pohode osvetli co budu chtit.

no blázen seš na to dost velkej abys na jaře jezdil rovnou 1:49 já se pasuju tak okolo 1:55 a budu rád. Já s Koldou a dalšíma sme to loni přesně tak udělali, zaplatili celej den ježdění, sadu gum a porychlili zhruba o 5s a vo tom to je. Jenže čim jezdíš rychleji tím to jde hůř bohužel. Jde o to, že když ti někdo poradí zde na fóru či ústně tak je to většině lidí na pendrek, to chce aby jel za tebou pár kol a řekl kde a co děláš blbě, to si myslim, že má jediný cenu



Hele ja vychazim z toho,ze v podstate jezdim furt stejne uz nekolik let,nezavisle na tom jestli se na ten okruh vubec dostanu.Takze si myslim ze na prvnich jarnich jizdach pojedu uplne stejne jako na poslednich podzimnich.Furt to bude jen jedna dve jizdy na okruhu za rok v nejakem case 1:50 a to bez trenovani.Pokud bych se k tomu postavil tak jako ke vsem sportum ktery jsem delal nebo delam zavodne a venoval tomu byt jen jeden mesic opravdu usilovneho treninku se vsim vsudy.Tak musim zrychlit o nekolik sekund jako prd...ale treba taky ne,to by se videlo. Samozrejme ze cim jede clovek rychleji,tim se hur ten cas dava dolu.Ale ja si myslim ze u me to neni o tom se neco noveho ucit...tezko zmenim zazite spatne navyky a spatny styl a ja nevim co jeste...tam by mi asi rady mohl nekdo davat,ale nepadali by na urodnou pudu.Jedu jak jedu a kdyz jedu za nekym rychlym,tak vidim kde a jak a proc jede rychleji....a asi i vim jak by se to tam melo jet...Cili jedinym duvodem proc tak nejedu je to ze to neumim a musim se to naucit.A to se udela jak?Zase a jedine treninkem.Ja nevim kolik stravite za rok na okruhu vy,ale ja byl za posledni 3 roky na okruhu dohromady tak maximalne 8 hodin cisteho casu....to bych pri snaze porychlit a naucit se jezdit at uz sam nebo s nekym ve vleku zvladl normalne za 2dny.jedinej problem je ze na to nejsou penize a ani cas...no a konec koncu,ve finale je to vlastne jedno jak rychle pojedu,protoze jde jen o to se s nekym svezt,pozavodit a zase se vratit bezpecne do boxu ne?

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

8.1.2009 v 08:42 | Nahoru | #2
NoFear4> To každopádně...hlavně ve zdraví přežít...
Taky si myslím, že jak to má člověk zažité, stačí po zimě pár kol a je zpět...
Je to otázka priorit. Já se chci taky povozit, ale taky chci jezdit slušné časy a hlavně přibližovat se k maximálním možnostem motocyklu a mít stroj maximálně pod palcem... Ta skvěle fungující fyzika mě na jízdě vždycky fascinuje....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist