Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 22:11 | Nahoru | #1

Nikotýn>a to si ten co tě bude učit a nesveze se bude platit jízdy, benzín, gumy sám??? Tak to přeju mnoho štěstí čeče, to je jako by ti daroval pár rad a minimálně 3000 k tomu

já taky nejsem boháč, ale benzín a jízdy aspoň zaplatim, neb chápu, že nic není zadarmo a to nepočítám rady, ty jsou nejvzácnější a nejdražší



Rekl jsem ze bych chtel platit jen ty jizdy tomu cloveku.Tim jsem myslel ze platim svoje a samozrejme jeho...ale nezlob se na me,jestli mi nekdo z kraje jara venuje dve hodiny jezdeni a pojedeme v case 1:49?? tak si myslim ze to ani pro toho jezdce nebude az takova nuda a urcite to dokaze vyuzit na testovani veci ktere sam potrebuje.Kdbych mel nekomu zaplatit sadu gum,benzin desticky a ja nevim co jeste,tak to radsi vrazim sam do sveho treninku a naucim se to sam po svem... mimochodem ani ne zdaleka se musi vsechno platit,kdyz budu chtit extra rady z ust nejpovolanjesich,dojdu si treba za Tomasem Foukalem a ten mi v pohode osvetli co budu chtit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 22:30 | Nahoru | #2
NoFear4> a myslis ze se to sám naučíš?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

8.1.2009 v 03:28 | Nahoru | #3

NoFear4>Nikotýn>a to si ten co tě bude učit a nesveze se bude platit jízdy, benzín, gumy sám??? Tak to přeju mnoho štěstí čeče, to je jako by ti daroval pár rad a minimálně 3000 k tomu

já taky nejsem boháč, ale benzín a jízdy aspoň zaplatim, neb chápu, že nic není zadarmo a to nepočítám rady, ty jsou nejvzácnější a nejdražší

Řekl jsem ze bych chtel platit jen ty jizdy tomu cloveku.Tim jsem myslel ze platim svoje a samozrejme jeho...ale nezlob se na me,jestli mi nekdo z kraje jara venuje dve hodiny jezdeni a pojedeme v case 1:49?? tak si myslim ze to ani pro toho jezdce nebude az takova nuda a urcite to dokaze vyuzit na testovani veci ktere sam potrebuje.Kdbych mel nekomu zaplatit sadu gum,benzin desticky a ja nevim co jeste,tak to radsi vrazim sam do sveho treninku a naucim se to sam po svem... mimochodem ani ne zdaleka se musi vsechno platit,kdyz budu chtit extra rady z ust nejpovolanjesich,dojdu si treba za Tomasem Foukalem a ten mi v pohode osvetli co budu chtit.



no blázen seš na to dost velkej abys na jaře jezdil rovnou 1:49 já se pasuju tak okolo 1:55 a budu rád. Já s Koldou a dalšíma sme to loni přesně tak udělali, zaplatili celej den ježdění, sadu gum a porychlili zhruba o 5s a vo tom to je. Jenže čim jezdíš rychleji tím to jde hůř bohužel. Jde o to, že když ti někdo poradí zde na fóru či ústně tak je to většině lidí na pendrek, to chce aby jel za tebou pár kol a řekl kde a co děláš blbě, to si myslim, že má jediný cenu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist