Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=

Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

5.1.2009 v 17:25 | Nahoru | #1
2LEKO, Perna> nemam moc casu na reakci, ale pripada mi ze jste se zamerili na tu cast o vodici a neprecetli poradne to, ze jsem psal o zacinani na case horsim nez je cas toho zaka a postupne zrychlovani. Pak se da upravit strategie podle aktualniho stavu, kdyz vidim ze mne sleduje, nema krizovky a jede, porad zrychluju, kdyz to nejde, opet zpomalim na tempo kdy to jde a zrychluju pomaleji.... pak se da uplatnovat to o cem jsem psal vyse...nikdy bych se sam nepovesil za Pernu kdyby jel svou kladu a uz vubec bych nebyl tak naivni ze bych se chtel drzet...jen po zminene domluve. Snad jsem tu vcerejsi myslenku trochu objasnil

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

5.1.2009 v 17:42 | Nahoru | #2
Dawe02> Určitě souhlasím, těch instruktáží může být víc typů, jde o dohodu.
Sám dobře vím, jaký je "neudržet se" a kdybych chtěl, tak to přepísknu na nepravým místě! Zkoušel jsem jet na dohled Číhovi nebo Čermoňovi v Brně v tréninkách stocků a ...to se nedá! Jedno kolo jo, ale postupně odjížděj! Nejen že jedou placku v zatáčce jak sviň (tam ale takovej rozdíl není), maj skvělej výjezd a i nájezdy jsou ostrý hooodně pod brzdama. A na to už je potřeba mít velký zkušenosti s jízdou, gumama a nastavením podvozku ... pokud to nemáš, tak takovej čas nedáš! Ale to jsem odbočil jinam...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist