globalmoto_kveten





Téma: Koncovtka na 2T
 
28.12.2008 v 12:17
Rád bych si pořídil koncovku na 2T Husku WR125 ,budu muset seřídit motor ????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

16.1.2009 v 09:39 | Nahoru | #1
tapov> myslím že nemáš moc pravdu, žádný sportovní enduro nebo motokros ve 4t nesplňuje ani emisní normu euro1, proto endura a to jak 2t, tak i 4t mají katalyzátory, aby se vůbec mohli přihlásit a to mi věř, že ten 4t s tím katalyzátorem taky vůbec nejede, proto k těm motorkám dostaneš ještě otevřený výfuk( tj. odpověď na tu KTM EXC 125). A s tím hlukem jseš totálně mimo, 4t je daleko hlučnější a čím víc ho utlumíš, tím míň pojede.Hluk je taky jeden z důvodů proč se mají do motokrosu vrátit 2t, mají se tam být přísnější normy a u 4t to bude velký problém splnit, necháme se překvapit, ale 2t ještě nejsou odepsaný.

(reakce na) Koncovtka na 2T

17.1.2009 v 23:18 | Nahoru | #2
dávač> Tak ok jestli mas pravu tak bych byl moc rad..Mel sem 2takta a s jizdnima vlastnostma sem byl spokojenej ale co sem mluvil se znamima od dealeru moto KTM a yamaha tak pocitaj stim samim co udelala honda a to je zruseni vyroby 2t(ktm castecne a yamaha uplne-prej navaze a rozsiri modelový rady yzf a wrf a dockame se podobnejch modelu jako dela pro ameriku uz kavasaky a honda 150,200.ccm)..stim hlukem mas pravdu ale ty emise jsou u 4taktu daleko nizsi nez u 2t..akorat 2t se hodne odvii od pouziteho oleje a pomeru smesi..(a dalsi vec je ze uz 2t je technologicky zastaralej motor..maly slektrum pouzitelnejch otacek pro vykon o tocivim momentu ani nemluve..a dnesni 4t uz se motaj pomalu jak 2t (crf250-11000ot..cr125r-11500) a vykony maj od polovycnich oracek..)bral bych to ale neverim tomu kdyz vidim jak ubejva jezdcu na 2t(pomalu uz jen srdcari ) a pochybuju ze se knim nekdo bude vracet..kdyz vetsina zavodniku rika ze je to zkoro to samy a ten 4t nabizi jeste daleko vic..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist