globalmoto_duben_nolan





Téma: Koncovtka na 2T
 
28.12.2008 v 12:17
Rád bych si pořídil koncovku na 2T Husku WR125 ,budu muset seřídit motor ????
Předchozí
1 2
Následující

Koncovtka na 2T

28.12.2008 v 23:25 | Nahoru | #31
dodatek :o)) rezonancni komora je koleno a ne koncovka :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

29.12.2008 v 10:45 | Nahoru | #32
Norbik> To mu potom pověz proč si kluci na dvácy nechávaj dávat cca 10 cm dlouhý (nebo spíš krátký) koncovky....aby jim to ve vršku jelo hůř? To je zaímavý, že např. dřív u továrních 125 je nějakej spodek vůbec nezajímal, protože ta motorka jela furt ve vrchu, s kraťoučkou koncovkou....je to přesně naopak než píšeš, dlouhá koncovka = na spodek a průběh, krátká = na vršek a ostřejší průběh

(reakce na) Koncovtka na 2T

29.12.2008 v 11:14 | Nahoru | #33
PetrTM> no to by mě taky zajímalo jak to je.. názorů že krátká koncovka zlepšuje spodek jsem slyšel víc a z víc stran, i od okruhových jezdců..
Tak jako tak já se musím s delší koncovkou stejně spokojit, malá moc řve

Koncovtka na 2T

29.12.2008 v 11:19 | Nahoru | #34
Mě přijde rozumnější za ty prachy raději nakoupit řádnou sadu gum a paliva a víc tahat za plyn!Jinak ty kolena maj jen dva směry :buď ti plyny odchází rychleji a tím pádem máš možnost vytočit motorem větší výkon na zadní gumu,nebo pomaleji a tím pádem máš více krouťáku na zadní gumu,koncovka to jen může stejnýma vlastnostma malinko podpořit,ale jinak je tam hlavně kvůli hluku.

2 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T

29.12.2008 v 11:28 | Nahoru | #35
Já měl k motorce koncovky dvě, obě jsou homologovaný na enduro, ale jedna dlouhá zahnutá a pak kratší (asi o 10 cm) a přímá. S tou dlouhou je motor od spodu takovej sametovější, s krátkou naopak rychle vytočenej a ve vršku živější, ale třeba na brblání jen tak na dvojku do kopce je s tou dlouhou znát že je "tam toho víc"..tak nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

29.12.2008 v 11:42 | Nahoru | #36
PetrTM> však jo ,to sedí,dlouhá to zpětné proudění spalin podporuje více a tím pádem máš více kroutícího momentu.Mě dycky baví dotazy typu "Chci laďák ,jaký?"Tak buď je člověk nespokojený s výkonem ve špičkách(naplno),nebo s krouťákem při překonávání překážek(takřka volnoběh)Ta špička se dá vyřešit přece lépe přívěrou,když chci nástup výkonu dříve tak měkčí pružinu přívěry a bude to nastupovat daleko dříve.Na krouťák je koleno nutnost.A pokud tady někdo tvrdí že je strašně nespokojený s výkonem svého stroje a láďák vše zpraví,tak je čas si koupit cr500-hehe

(reakce na) Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 17:20 | Nahoru | #37
marko> Presne tak Kdyz 2T tak poradního ne furt ladit to pitomí hejno vcel..Naky 125 za prve je to hned vylitany a zadruhy to stejne skoro nejede..a kazdejt 4T 250 tomu nanda..Kamos ma cr125 komplet udelanou na zavody a druhej si ted koupil crf 250 a nanda mu kde ho napadne..a to na brzde mu namerili o 2kone min nez cr125..Proste krouták je znat..kdyz 2t tak Bud exc 250/300 a nebo nakou ostrou 400/450..

1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 18:07 | Nahoru | #38
Tapov: To je videt ze jsi nikdy 125 a 2504T nemel moznost porovnat. A navic pochybuju zes na nejaky poradne jel. Mozna tak po louce. 125ka mnohem vic taha za ruce jak 250 4T.Vubec tu nejde o motorku ale o to kdo na ni sedi a jak na ni umi jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 18:31 | Nahoru | #39
v motokrosu se 4T ukazuje jednoznačně lepší, v enduru je to ještě pul na pul ( i když maloražku ve světových E1 už taky neni vidět a v jun. kategorii taky mizí)

(reakce na) Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 18:37 | Nahoru | #40

PetrTM>Já měl k motorce koncovky dvě, obě jsou homologovaný na enduro, ale jedna dlouhá zahnutá a pak kratší (asi o 10 cm) a přímá. S tou dlouhou je motor od spodu takovej sametovější, s krátkou naopak rychle vytočenej a ve vršku živější, ale třeba na brblání jen tak na dvojku do kopce je s tou dlouhou znát že je "tam toho víc"..tak nevím



Tak tak, na mym předchozím GG jsem měl možnost porovnat krátkou a dlouhou a je to přesně jak píšeš. Delší = větší spodek (a snížila se mi spotřeba)

(reakce na) Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 21:26 | Nahoru | #41
ladiktm> no nevím jestli je v motokrosu lepší, tam jde spíš o prachy, továrny chtějí prodávat dražší a na údržbu náročnější 4t, aby co nejvíc vydělaly, proto ve světě jedou všichni 4t, ale možná se to příští rok změní, chystají se nová pravidla. V enduru je to trochu jinak, tam jde i o spolehlivost a obratnost. Jinak v jun. kat. v MS enduro jede spousta 125 2t, Oldrati je mistrem svšta na 125, takže myslím, že je to hlavně o pilotech.

1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 22:05 | Nahoru | #42
dávač> Co se chystá za novy pravidla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 22:46 | Nahoru | #43
Navrc.TT-R> no nevím, jestli už je to odsouhlasený, ale od sezony 2010 by v motokrosu v MX2 měly startovat motorky o obsahu 250 ccm a to jak 4T tak i 2T a v MX1 350 4T a asi 300 2T . Myslím, ale že nejvíc do toho bude kecat honda, protože 2T už nedělá a díky ní se budou např. rušit i GP 250 v silničkách. Ale na druhou stranu většina týmů by tu změnu prý uvítala protože 4T jsou pro ně strašně drahý. Necháme se překvapit, určitě by to bylo hned zajímavější.

Koncovtka na 2T

4.1.2009 v 22:49 | Nahoru | #44
vlastně o tom 250 4T+2T sem už něco slyšel, ale nic určityho a už sem na to aji zapomněl. Tak to su zvědavej

Koncovtka na 2T

5.1.2009 v 21:03 | Nahoru | #45
dávač: A co 125ky 2T ty uplne vymizeji? To mluvis o motokrosove reprezentaci a nebo tyto pravidla budou platit i pro mene dulezite zavody

1 reakcí na tento příspěvek Koncovtka na 2T

5.1.2009 v 21:06 | Nahoru | #46
MX2 je v USA už dýl 250 2T+4T...od roku 2010 by se hlavně měl jet svět juniorů pouze na (do) 150 2T, není to tak?

Koncovtka na 2T

5.1.2009 v 21:21 | Nahoru | #47
takze 125ka zustane ve tride do 150ccm 2T, s tim ze 4T250 presunou ke 2T250?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

5.1.2009 v 21:23 | Nahoru | #48
hAjPR> myslím, že v USA je to stejný jako teď v evropě, ale pokud se změní ty pravidla, tak to bude asi všude. O těch juniorech jsem to taky slyšel, jak to píšeš, akorát myslím, že to bude do 125 2T. Jinak nevím, moc se o tom zatím nepíše.

(reakce na) Koncovtka na 2T

6.1.2009 v 18:30 | Nahoru | #49

dávač>hAjPR> myslím, že v USA je to stejný jako teď v evropě, ale pokud se změní ty pravidla, tak to bude asi všude. O těch juniorech jsem to taky slyšel, jak to píšeš, akorát myslím, že to bude do 125 2T. Jinak nevím, moc se o tom zatím nepíše.



Nekecám, četl jsem to...nevím, jak je to v nejvyšší AMA...

(reakce na) Koncovtka na 2T

15.1.2009 v 21:22 | Nahoru | #50
czmoto> To jo a to mi rikas zrovna tyse podivej na motocross ve svete jezdi tak 5 dvac vcelim poli prvnich 5 mist patrilo 4T yzf,crf,kxf a sxf vsechno 4t poradi ve svetovim zebricku..v enduru se jeste drzej hosqarny a ktm ale mistr sveta 06/07 dojel na HM racing crf250x...tak si pochibuj ocem chces a vytacej si malorazky treba az do konce zivota..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

15.1.2009 v 23:31 | Nahoru | #51
dávač> To neni vubec pravka s tou hondou..GP2 se rusej kvuli tomu ze 2T nemuze pri svim vykonu splnovat dane emisni normy(a plno dalsich znacek oznamilo to ze pracujou na vyvoji 4t)..ty platej i pri zavodech..proto ktm exc 125 r.v.2004 mela otevrena 38koni a dneska r.v. 08 ma 33koni...proste dvoutakt nemuze splnovat normy jako 4t pri svim vykonu..jak emisni tak i hlukovy..a kdyz potrebujes mensi emise tak u 2t jdes s vykonem dost dolu..a stema tridama v motocrosu je to 450 4T a 250 2T a 250 4T a 125 2T a vroce 2015 se uvazuje o uplnem vypusteni 2T protoze yamaha prohlasila ze od 2012bude omezovaz 2t a 2015skonci s vyrobou jako honda..a ktm to ma podobne nacasovany(akorat si prej ponechaj exc 300 pro six days)...a v endurech to bude rozdeleny podle vykonu..tam do 3let nema obsah a druh motoru uz hrat roly na to v jaky bude startovat tride..a vto mx-ten 4t je sice drazsi ale tky lepsi..prvni mista v mx patrej 4t jak 250 tak 450...

Koncovtka na 2T

15.1.2009 v 23:41 | Nahoru | #52
staci kdyz se podivate na celek 2t at 125 nebo 250 kazdym rokem jezdcu razantne ubejva v obouch tridach a to je taky vec ktera nuti prestup pod 4takty..zajimalo by me jak to teda dopadne stim rozdelenim tech trid prece nemuzou bejt vjedny tride 40 konovy 4t a 60 konovy 2takty..ale vzdyt svet se jede 450-250 a 250-125ccm..kazdopadne 2t uz odzvonilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovtka na 2T

16.1.2009 v 09:39 | Nahoru | #53
tapov> myslím že nemáš moc pravdu, žádný sportovní enduro nebo motokros ve 4t nesplňuje ani emisní normu euro1, proto endura a to jak 2t, tak i 4t mají katalyzátory, aby se vůbec mohli přihlásit a to mi věř, že ten 4t s tím katalyzátorem taky vůbec nejede, proto k těm motorkám dostaneš ještě otevřený výfuk( tj. odpověď na tu KTM EXC 125). A s tím hlukem jseš totálně mimo, 4t je daleko hlučnější a čím víc ho utlumíš, tím míň pojede.Hluk je taky jeden z důvodů proč se mají do motokrosu vrátit 2t, mají se tam být přísnější normy a u 4t to bude velký problém splnit, necháme se překvapit, ale 2t ještě nejsou odepsaný.

(reakce na) Koncovtka na 2T

17.1.2009 v 23:18 | Nahoru | #54
dávač> Tak ok jestli mas pravu tak bych byl moc rad..Mel sem 2takta a s jizdnima vlastnostma sem byl spokojenej ale co sem mluvil se znamima od dealeru moto KTM a yamaha tak pocitaj stim samim co udelala honda a to je zruseni vyroby 2t(ktm castecne a yamaha uplne-prej navaze a rozsiri modelový rady yzf a wrf a dockame se podobnejch modelu jako dela pro ameriku uz kavasaky a honda 150,200.ccm)..stim hlukem mas pravdu ale ty emise jsou u 4taktu daleko nizsi nez u 2t..akorat 2t se hodne odvii od pouziteho oleje a pomeru smesi..(a dalsi vec je ze uz 2t je technologicky zastaralej motor..maly slektrum pouzitelnejch otacek pro vykon o tocivim momentu ani nemluve..a dnesni 4t uz se motaj pomalu jak 2t (crf250-11000ot..cr125r-11500) a vykony maj od polovycnich oracek..)bral bych to ale neverim tomu kdyz vidim jak ubejva jezdcu na 2t(pomalu uz jen srdcari ) a pochybuju ze se knim nekdo bude vracet..kdyz vetsina zavodniku rika ze je to zkoro to samy a ten 4t nabizi jeste daleko vic..

Koncovtka na 2T

17.1.2009 v 23:50 | Nahoru | #55
v americké serii AMA je povolen limit 103dB ale obecně jsou limity mnohem přisnější, není divu že výrobci nabízeji výfukové systemy s vyměnitelnými vnitřky aby se dalo vyhovět požadavkům na jiných soutěží ( nejen MX take pro FIM enduro... ještě přisnější limit, i tak se stane že některej je "přes" ačkoliv to výrobce deklaruje)
a emise u dvoutaktu jsou přesto se vyvíjí ( u ktm jsem slyšel i o vstřiku) sam jsem na to zvědavej
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist