1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4
1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimate 4
Řešil jsem to nejprve napojením nabíječky přímo na baterii pomocí svorek, nabíjení pak bylo OK. Musel jsem pak vyměnit zásuvku a na druhé motorce jsem použil kabel od nabíječky (očka - spojovací konektor) a dále jsem pod sedlo dal zásuvku s protikusem konektoru. Spojování provádím na boku motorky, když potřebuji použít zásuvku. Jinak nabíječku zapojuji přímo na konektor a nemám s dobíjením a udržováním baterie problém.
Honza
Nevím co mám dělat pač baterie funguje krásně a i po 5 dnech stání je plně nabitá a napětí nestrácí....
Je možné je to svítí zelene a baterii si to udržuje a jemně dobijí??
Jinak, na problémy se ptej, nebo si řešení najdi na www.bmwgs.cz, jak už zde někdo radil.
Naposledy editováno 26.06.2009 20:59:50
1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4
Nevím co mám dělat pač baterie funguje krásně a i po 5 dnech stání je plně nabitá a napětí nestrácí....
Je možné je to svítí zelene a baterii si to udržuje a jemně dobijí??
1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4
Vše je tedy v pořádku. A jak se v návodu píše o LED vyhodnocení stavu testu plus k tomu nějáký nabijecí proud 0,2 a výš tak je baterie poškozena - skratovaný není pravda.
Jak jsem již psal baterie vyhodnotí stav a pak si jí jen už udržuje a svítí proud....