globalmoto_duben_nolan





Téma: Optimate 4
 
26.12.2008 v 17:53
Zdar všichni, dostal sem automatický nabíječ Optimate 4, hned sem ho zapojil na mašinu přes 12V zásuvku a už druhej den svítí akorát zelená kontrolka, že je zapojen v síti, ale žádná další se už nerozsvítí. Máte s tím někdo zkušenost? Jde o BMW R 1200 GS,je tedy možný, že ho CanBus odmítne a zásuvku odpojí? Díky za odpovědi a názory.

1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4

26.12.2008 v 17:58 | Nahoru | #1
A nechceš to hodit rovnou na AKU, není to praktičtější? Takhle to nabíjí přes zásuvku, pojistku, nějaké přechodové odpory... Mně se to nejvíc osvědčilo natvrdo (mám tedy starší verzi)

1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4

26.12.2008 v 17:58 | Nahoru | #2
Takze zakladni otazka: Co to je nabijec Optimate 4?

Optimate 4

26.12.2008 v 17:58 | Nahoru | #3
motorka bude nějaká rozbitá

(reakce na) Optimate 4

26.12.2008 v 18:05 | Nahoru | #4

Hejnoptaku>Takze zakladni otazka: Co to je nabijec Optimate 4?


žertuješ? zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimate 4

26.12.2008 v 18:08 | Nahoru | #5
CErin> No myslel sem si, že když už tam ta zásuvka je v originále, tak jí využiju i k udržování baterie ve 100% stavu, ale nejsem si právě jistej, jestli to přes tu zásuvku vůbec jde.

Optimate 4

26.12.2008 v 18:13 | Nahoru | #6
Nenčo zkus to bodnout přímo, pak uvidíš, jestli není závada v zařízení

Optimate 4

26.12.2008 v 18:15 | Nahoru | #7
cau, na bmwgs.cz se to tusim resilo, urcite tam neco s odpojovanim zasuvky canbusem bylo, zkus si to najit

(reakce na) Optimate 4

26.12.2008 v 20:33 | Nahoru | #8
Nenča> mám tuto nabíječku, na motorce ji mám raději zapojenou přes ten spojovací konektor, ne přes zásuvku. Mám rovněž starší typ (Opti Mate IIISP), u kterého pří delším zapojení přes zásuvku došlo k jejímu vyhřátí, resp. došlo k odtlačení kontaktu a tím nebylo zajištěno propojení. Na nabíječce pak svítila signalizace zapnutí v síti nebo došlo k rozsvícení červené kontrolky signalizující závadu v kabelech.

Řešil jsem to nejprve napojením nabíječky přímo na baterii pomocí svorek, nabíjení pak bylo OK. Musel jsem pak vyměnit zásuvku a na druhé motorce jsem použil kabel od nabíječky (očka - spojovací konektor) a dále jsem pod sedlo dal zásuvku s protikusem konektoru. Spojování provádím na boku motorky, když potřebuji použít zásuvku. Jinak nabíječku zapojuji přímo na konektor a nemám s dobíjením a udržováním baterie problém.

Honza

Optimate 4

26.12.2008 v 22:35 | Nahoru | #9
Ahoj! Mám jí teprve asi měsíc a rozhodně jsem už dobíjel přes 12v zásuvku a bez problémů. Zkus to na přímo a přikláněl bych se taky, že problém budeš mít někde na zásuvce, přechodech atd.

Optimate 4

27.12.2008 v 01:10 | Nahoru | #10
Chlapi díky za odpovědi a názory, zkusím s tím něco udělat, jako napojit přímo na baterii a pak dám vědět. Podle mě je to přes tu zásuvku úplně mrtví, akorát svítí zelená kontrolka- zapnuto.

Optimate 4

27.12.2008 v 07:39 | Nahoru | #11
Mám T4X z Lidlu a spokojenost

Optimate 4

27.12.2008 v 09:02 | Nahoru | #12
Já mám tu Optimate III Sp a je super. Nabila i auto baterii, sice asi za dva dny ale nabila. A to byla uplně vyšťavená.

Zkus to na tvrdo na baterku, nabíječkou to nebude

Optimate 4

27.12.2008 v 19:46 | Nahoru | #13
Tak už to chodí, dal sem jí přímo na baterii přes ten kablík s očkama, co byl přibalený u nabíječky a pohoda. Zjistil sem na www.bmwgs.cz, že přes tu origo zásuvku to nemůže jít, protože mašina zjistí, že jde o cizí zařízení a zásuvku odpojí.

Optimate 4

26.6.2009 v 19:48 | Nahoru | #14
Zdar mám optimate 4 a dělá mi to tohle- baterie se plně nabije a 30min test jí vyhodnotí jako zelenou plně krásně funkční bohužel ještě svítí k té zelené led proud 0,2 led číslo 8 to by prý nemělo je to v poznámkách v návodu prý má baterie skratovaný jeden ze článků....

Nevím co mám dělat pač baterie funguje krásně a i po 5 dnech stání je plně nabitá a napětí nestrácí....

Je možné je to svítí zelene a baterii si to udržuje a jemně dobijí??

Optimate 4

26.6.2009 v 20:11 | Nahoru | #15
ja optimate nemam, lebo stale jazdim a baterka sa mi nevibija

Optimate 4

26.6.2009 v 20:14 | Nahoru | #16
dej to rovnou na baterku mam ho a jsem s tim max spokojenej !

Optimate 4

26.6.2009 v 20:56 | Nahoru | #17
To Nenča: Problém je v tom, že motorka ti zásuvku vypne za 10 min. po vypnutí klíčku. Dávám dobíječku přímo na baterku a po dobitín mi zelená kontrolka zhasne, tudíž DOBITO!

Jinak, na problémy se ptej, nebo si řešení najdi na www.bmwgs.cz, jak už zde někdo radil.

Naposledy editováno 26.06.2009 20:59:50

1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4

26.6.2009 v 21:01 | Nahoru | #18
šmudla- jestli je tato jerakce na mě tak já jí nabijím normál vyndanou!!!!

(reakce na) Optimate 4

26.6.2009 v 21:42 | Nahoru | #19
srsen600> ja taky - pres zimu to napichnu v listopadu a sundam v dubnu.

Optimate 4

27.6.2009 v 11:59 | Nahoru | #20
šmudla - a stalo se ti: baterie se plně nabije a 30min test jí vyhodnotí jako zelenou plně krásně funkční bohužel ještě svítí k té zelené led proud 0,2 led číslo 8 to by prý nemělo je to v poznámkách v návodu prý má baterie skratovaný jeden ze článků....

Nevím co mám dělat pač baterie funguje krásně a i po 5 dnech stání je plně nabitá a napětí nestrácí....

Je možné je to svítí zelene a baterii si to udržuje a jemně dobijí??

Optimate 4

28.6.2009 v 19:25 | Nahoru | #21
srsen 600 - tak to se mi nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4

28.6.2009 v 21:53 | Nahoru | #22
a když to baterii udržuje tak ti to jen svítí zeleně jo?

(reakce na) Optimate 4

28.6.2009 v 21:55 | Nahoru | #23
srsen600> a myslím nejakej dole oranzovej chcípák ale to už nevím. Ja uz si to nepamatuju ,řeknu ti v zimě

Optimate 4

29.6.2009 v 12:24 | Nahoru | #24
Volal jsem do Běchyně českýmu zastoupení ... Problém to není prý to přeložili v belgii kde se nabiječka vyrábí i když se jim prý nabízeli pro správný překlad odmitli je....

Vše je tedy v pořádku. A jak se v návodu píše o LED vyhodnocení stavu testu plus k tomu nějáký nabijecí proud 0,2 a výš tak je baterie poškozena - skratovaný není pravda.

Jak jsem již psal baterie vyhodnotí stav a pak si jí jen už udržuje a svítí proud....

1 reakcí na tento příspěvek Optimate 4

18.12.2009 v 10:11 | Nahoru | #25
...jen sem se chtel zeptat jestli muzu dobit bezudrzbovou nabijecku z auta s Optamate4?zkousel to nekdo?

(reakce na) Optimate 4

18.12.2009 v 10:28 | Nahoru | #26
Z.I.P: Můžeš. Akorát přitom zapustíš kořeny, protože to potrvá. Ale akumulátoru to neublíží.

Optimate 4

22.9.2010 v 22:46 | Nahoru | #27
Mam dotaz. Když jsem byl posledně v Rakousku na motovýletě, tak jsem měl často problém, že jsem nenastartoval a musel roztlačit, nic jiného mi nezbylo. Teď jsem baterku napojil na optimate 4. Už jí nabijím jeden den a v podstatě svítí hlavní kontrolka zeleně a pak ta horní levá, která svítí zeleně a občas poblikává. V manuálu jsem si vyčetl, že signalizuje nabitou baterku, když svítí pravá spodní kontrolka. Buď už je baterka nabitá a problém bude v dobíjení nebo je špatná baterka a optimate jí neumí "oživit", proč by ale svítily všechny kontrolky zeleně...

Optimate 4

1.2.2013 v 15:58 | Nahoru | #28
Nemáš tam náhodou problém stím že musí nabíječka komunikovat s can-busem? na optimate 4 dual to mám s jinou nabíječkou jsem se nechytal přes zásuvku bmw to vypnulo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist