Osobně vidím největší úkol definovat katagorii té mašiny. Nic podobného jako V6 2.5litr na silnici nepotkáte - když uděláte něco naprosto "nového", málokdo to přijme. Když se to bude něčemu podobat, nebude to už tak zajímavé pro potenciální zákazníky takového "exota" jako je V6 2500 ...
Nebo vyzvat nějakou mašinu na souboj? Jakou? Hlasujte :o)
Jsem zvědavý jak to nakonec dopadne, co FGR nakonec postaví. Každopádně FGR fandím, držím palce a:
Naposledy editováno 24.12.2008 16:18:28
1 reakcí na tento příspěvek Design naháče FGR V6 2500
je sice sance to prodat exkluzivnim zakzanikum do statu, ale proste uz to neni uplne easy
takze nejaky zpusobem to musi byt komercne uplatnitelny i tady
mi tam prijde ok myslenka typu vmax, mt01 (ke ktery bych se klonil spis)
urcite by tomu prospely nejaky custom kola :) ale to jsou vsechno veci, ktery to dle meho neskutecne prodrazi a ztizi prodejnost ...
1 reakcí na tento příspěvek Design naháče FGR V6 2500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Design naháče FGR V6 2500
Láďa FZS600>Kdyby radši udělali nějakou českou 600 nebo litříka....Tohle moc nepochopuju....
osobne si nedovedu moc predstavit, jak chces udelat sestku nebo litr, aby se to prodavalo ...
s timhle maji sanci se viditelne odlisit a za temer stoprocentne exkluzivni cenu prodavat i exkluzivni produkt ...
jacobo>Láďa FZS600>Kdyby radši udělali nějakou českou 600 nebo litříka....Tohle moc nepochopuju....
osobne si nedovedu moc predstavit, jak chces udelat sestku nebo litr, aby se to prodavalo ...
s timhle maji sanci se viditelne odlisit a za temer stoprocentne exkluzivni cenu prodavat i exkluzivni produkt ...
A tohle se prodávat bude?? U nás si to koupí jen pár egomasérů a pro vývoz na západ na to nikdy nebudou schopní udělat ani reklamu, ani servisní a dealerskou síť....
A mohl by to být klidně exkluzivní litřík, hlavně aby se na tom dalo jezdit....Tohle je jen na machrování....
Naposledy editováno 14.01.2009 08:29:48