globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gelová vs. kapalinová
 
23.12.2008 v 16:22
Zdravim, zajimalo by me, jakou jinaci vyhodu, krom udajnyho o 30% vyssiho startovaciho vykonu maj gelovy baterky? To jako ze se vevnitr neprelejva elektrolyt, nebo tak? Je lehci?

Sem zvyklej dolejvat, nabijet a tak dale. Je na to i jinaci nabijecka, nebo to sou marketingovy kecy, abych si jinou nabijecku koupil?

2 reakcí na tento příspěvek Gelová vs. kapalinová

24.12.2008 v 12:56 | Nahoru | #1
Velos: a teď koukám, četl si knihu od Arendáš-Ručky viď???

Desulfatace zápornou půlvlnou...

No ale pulsní nabíječky používají dost modeláři, ale tam záporná není... to o čem se v té knížce píše je desulfatace..

Pulsní je k rychlonabíjení a díky pulsaci se dá nabít extremním proudem a nevzrůstá tolik teplota, čož by jinak nešlo

(reakce na) Gelová vs. kapalinová

24.12.2008 v 13:24 | Nahoru | #2
Jurawood> Ha, pán se vyzná. Tak mi snad potvrdíš výše napsané. Lidi si fakt pletou pojmy s dojmy = gelová a pulzní.

(reakce na) Gelová vs. kapalinová

24.12.2008 v 14:25 | Nahoru | #3
Jurawood> Tuhle knizku kdysi prinesl bratr domu.Vim ze tam byly navody na stavdu nabijecek, jak normalnich tak i pulznich.Vse dopodrobna popsano.Tenkrat sem se o to zajimal, protoze pri kazdodenich startech auta a cestach do prace, baterka ztracela vykon.Nakonec sem to vyresil udrzovacem baterie, kde si nastavim dobijeci proud.Proste prijedu domu a pichnu to na ten udrzovac.Baterie mi vydrzela v aute 6 let a to jeste kdovi jak dlouho tam byla predtim.Jinak, vychazim z tohohle clanku na skoda techwebu.
skoda.panda.cz/clanek.php3

Naposledy editováno 24.12.2008 14:26:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist