globalmoto_kveten





Téma: Turbo DO favorita
 
21.12.2008 v 15:52
Bylo by mozny dat do favorita turbo? Na vrakovistich je aut plno, tak ze vyber by byl, ale z jakyho auta by to bylo nejlepsi. A zajimalo by me co vsechno bych musel upravit, aby to melo alespon nejaky smysl.




1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:07 | Nahoru | #1
musel by si upravit motor-vyvažit klikovku+nějakeupravy,aby to vydržela,ojnice,kovane pisty,upravit vačku,nějak zajistit dodavku paliva,upravitz řidici jednotku-vše samozřejmě odladit na brzdě,sani a svody,to je jasny,dale udělat komplet podvozek+brzdy,udělat převodovku,aby to mělo nějaky smysl,ale tak třeba do těch 150-200tisic by ses s takovym fakanem vešel
poradim Ti jinak,sežen si Opla bud už s motorem C20LET-je to dvoulitr,šestnacti ventil s Turbem-origo z fabriky...každopadně třeba v Kadettu stači obyč. motor C20XE-dvoulitr 16ventil-110kW,kadett ma necelou tunu, z 0 na 100 děla něco kolem 6sekund

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:14 | Nahoru | #2
možeš ho dat alě do kufru enem

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:17 | Nahoru | #3
Ale jen me to tak napadlo kdyz jsem videl v praci novy turba jestli bych to nevyuzil .

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:21 | Nahoru | #4

turbo je už aut-kompresor-to ma budoucnost
ale jiank jak řikam,jestli chceš fajne autko,tak Kadett GSi 2.0 16V-da se sehnat už od 5ti tis.ted možna ještě levněji
nebo Calibra s timhle motorem-ta už je ale těžší...
jinak třeba na tom youtube.com se mi z těch videi nezdalo,že by to byl nějaky extrem rozdil v jizdě-akorat ten zvuk-to syčeni turba-ale to byl spiš placebo efekt,než že by to jelo lip-to by stalo hromadu peněz,a nš ajyk vyšši tlak by ten motor asi stejně nesnesl ani po upravach

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:23 | Nahoru | #5
Axel> Ale jak vidim na tehle strankach co k tomu turbu dodavaji, tak tam jiny dily do motoru nejsou jako pisty, ojnice atd. Je to teda treba menit? Mozny je ze si to pak clovek musi sehnat nekde jinde.

http://images.google...Dcs%26lr%3D%26sa%3DN

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:28 | Nahoru | #6
jako ja nevim,ale tak asi taky zaleži,na co to člověk chce,co od toho čeka atd..atd...jestli si chce jen prostě dokazat,že to tam da,a neřeši ani vykon,ani nějakou životnost...tak třeba...ale jestli by to člověk chtěl dotahnout jakože do kvalitniho konce,tak musi holt investovat...třeba u těch motoru od Oplu-C20LET a C20XE je rozdil akorat pravě v te klice,ojnicich,pistech a vačce- a oba to jsou normalně tovarni motory,akorat ten Let ma turbo,a ten motor nema nijak kratkou životnost
ale tak už když se člověk zamysli,tak mu je jasne,že když chce z motoru ktery ma origo 40kW+- dostat třeba 100kW(to by bylo ale asi science fiction)tak bude muset ty zakladni dily vyměnit za festovnějši-kvalitnějši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:29 | Nahoru | #7
Axel> Tak ja auto nepotrebuju ja jezdim do prace asi 3km tak ze to ted ani neohreju a uz to chcipam. Tak ze Ferarit mi uplne staci sice je to v dnesni dobe asi trosku uz za limitem ale na to moje jezdeni. Az za rok a pul mi skonci technicka to hodim do srotu a je to. Tak ze jsem si rikal ze bych se na tom jeste mohl vyradit s nejakym pokusem jako je jiz zase zminovane turbo

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:33 | Nahoru | #8
petr z depa> jasny,no...tak je třeba to brat tak,že by to spolklo strašně moc času,kdyby si chtěl davat vyloženě jen turbo,s nějakym nizkym plnicim tlakem,at to nemusiš vic upravovat,tak by to možna ani tolik nestalo,jestli k tomu maš nějak přistup....ale asi by si tim ani nic neziskal,max. par kW a fajny zvuk

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:33 | Nahoru | #9

Stařec>možeš ho dat alě do kufru enem



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:37 | Nahoru | #10
Axel> Spis bych to videl ze by to byla jenom takova prdel ze by tam bylo turbo sicelo to a melo o 20koni vic. Jinak efekt samozrejme zadnej co si budem povidat. Spis se mi jedna o to z jakyho auta to tam soupnout. Je rozdil jestli by to bylo z dieselu nebo benzinu? A co obsah? Kdyz uz tak by to turbo melo bejt z auta o stejnym obsahu ne?

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:39 | Nahoru | #11
Spis se bojim toho abych to neprepis a nedal tam trosicku vetsi a pri prvnim nastartovani by to zasustilo padla rana a muzu jit zase na magistrat na odhlaseni .

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:50 | Nahoru | #12
tak do stareho motoru s origo diy to bude loterie asi pokažde,viš jak,no...jinak se v tom nepohybuju,takže nevim,jestli je rozdil mezi diesl,nebo benzin. turbem,každopadně je třeba se koukat na plnici tlak-do origo motoru nějaky hodně nizky

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:53 | Nahoru | #13
ešče ezly chceš mjět vjetšy vykon možu ty tam hodyt 500 KW halogen a maš to aj z podsfycenym

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 16:54 | Nahoru | #14
co furt fšichni máte s tím turbem? fávo má pouze 3 lágry na klice, na světě není motor, kerej by k tomu byl míň vhodnej

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 17:34 | Nahoru | #15

petr z depa>Axel> Spis bych to videl ze by to byla jenom takova prdel ze by tam bylo turbo sicelo to a melo o 20koni vic. Jinak efekt samozrejme zadnej co si budem povidat. Spis se mi jedna o to z jakyho auta to tam soupnout. Je rozdil jestli by to bylo z dieselu nebo benzinu? A co obsah? Kdyz uz tak by to turbo melo bejt z auta o stejnym obsahu ne?



Bez ohledu na ostatni aspekty zamysleneho "projektu".... nemuzes tam dat nic z TD kvuli teplote vyfukovych plynu.
Musel bys sehnat TCH z benzinoveho turbo motoru.

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 18:16 | Nahoru | #16
matně si vzpomínám, že tam někdo zkoušel turbo z Renaulta 5?

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 18:35 | Nahoru | #17
Tak to uvedu na pravou miru.
petr z depa>Do fava muzes dat turbo jak chces a stejne ti to bude k hovnu a nic nevydrzi!
Pac Fanous jak tu rekl Che (vyzna se) tak ma jen 3x ulozenou kliku a vzdy kdyz nekdo dal turbo na fanouse tak to odnesla klika a motor nevydrzel ani 100km... (a ze to testovalo lidi a nasypalo do toho metrak penez.)
Toz tak.

Dale jak tu pise Axel o oplech a jeho turbo motorech a nebo kadettu E gsi 16v motor c20xe 110kw tak ten nema zadnych 6s z 0-na 100km/h ale hezkych 7.5s az 8 podle stavu motoru a to jen tim ze to dela na 2ku ze toci 7tis.otacek
Chapu to ono se to zda ze je to hned ale neni to zas tak hned
Dale ke stavu techto motoru...Ano je to jeden z nej 4v motoru vymyslel ho LOTUS..Take je to nej motor do 2litru v hodnoceni motoru hned za motorem z M3 ale bohuzel jak vsici vime auta do kterych se tyto motory davala jsou hezky stoleta a ty motory jeste vice olitane Vecina jich ma 300tis/km a vice.
Tedy kdyz chces aby to bylo k svetu a nevysypalo se ti to hned ceka te GO!
O tom ze jim praska hlava se nebudu ani vyjadrovat (vyvojova vada a hlav Coscat je jak safranu co nepraskaj a draha)
Dale tu mame motor c20let (turbo) tak to je v belde modrem jak u motor bez turba i hlavy.
Kup ho a uvidis jak si pojezdis...95% motoru co se prodava je ko a jen repase turba je za 30tis! a to ho maji ko vzdy po tech letech v hajzlu.
Taky jsem si tim prosel a go motoru u c20let jsi nekde na 100-200tisicich abych zase najel km bez vecich oprav.
Coz uznas cena je mimo a proto vsici c20let prodavaji na dily pac je to cenove mimo.
A implatace motoru c20let (turbo do kadetu je hezka vec...Ale bohuzel neni to jen o motoru...To ze vykonem praska kastle kazdou chvilu ukroutis poloosu a ze oddelas 3 prevodovky za sezonu ani nemluve. (ma to kolega)
Tak jeste chces upravovat?

Je mi jasne ze chces kupit neco na vrakacu za 5tis a vsechny pojet Sen hezky.
Toz tak nic nez pravda



PS:Take mam rad ople.

Naposledy editováno 21.12.2008 18:39:39

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 18:46 | Nahoru | #18
Jednoho naturbenýho fáče znam osobně a už mu to jezdí docela dlouho a dost dobře SKODATEAM.CZ

Video ke stažení:Tmáň-sestříh (7.7Mb)

ps:má tam kompresor

Naposledy editováno 21.12.2008 19:26:39

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 20:45 | Nahoru | #19
davaj tam turbo ze staryho fiatu benzin 1.3T

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 20:49 | Nahoru | #20
Che> To je pravda to me nenapadlo

Turbo DO favorita

21.12.2008 v 20:50 | Nahoru | #21
OP,TAK S TIM KADETTEM gsI 0-100 ZA 6S.-TO SEM ČETL NA KADETT FORU,JA MAM OBYČ. kADETTA gt 1.6 JAKO TAK TYHLE BENZINOVE TURBA-NA CESTY JE TO NEREALNE,UŽ JEN TEN 16TI VENTIL JE MOC PĚKNE SVEZENI

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 20:56 | Nahoru | #22
z-x-r> No presne to jsem hledal aby mi nekdo rekl jak je to a nemusel jsem nic resit. Dik. A mam hlavu klidnou a vysvetleni proc se na to vysrat.

1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita

21.12.2008 v 21:08 | Nahoru | #23
Ja jsem akorát viděl favorita a ten tam měl motor z feldy ale karbece z cbr600,když to protúroval tak ručička otáčkoměru narazila do dorazu ale stejně to ten motor vydržel je chvilu po týdnu se rozletěl.

(reakce na) Turbo DO favorita

21.12.2008 v 21:53 | Nahoru | #24
FonzXX> ono jak je to OHV tak pri vetsich otackach ohne zdvihaci tycky

(reakce na) Turbo DO favorita

8.6.2010 v 08:46 | Nahoru | #25
petr z depa> mas v praci nova turba ..pošli mi nějaky:)

Turbo DO favorita

8.6.2010 v 09:58 | Nahoru | #26
Jeden Favorit turbo vyjel i originál z fabriky. Nějak hned po revoluci pro zákazníka z CH tuším. Byla o tom tenkrát reportáž v Auto moto revue - jsem byl dost vydřenej z toho, byla to pecka
Základní předpoklad je snížení komprese. Inspiraci k řešení sání u karburátorovýho motoru bych hledal u už zmíněnýho R5 turbo
Fiat Uno turbo 1,3 i.e. a jeho následník 1,4 racing - to jsou synonyma pro spoustu zábavy, dnes už za málo peněz. Oba jsem kdysi měl a i přes to,že jsem na tom furt něco dělal,na ně v dobrým vzpomínám

Turbo DO favorita

8.6.2010 v 11:38 | Nahoru | #27
imho obe videa jsou fake.. zbytek netreba komentare

Turbo DO favorita

9.6.2010 v 12:40 | Nahoru | #28
Tuneři s favoritem...
Ti půjčím z integrály, místa tam na něj máš dost
A až se Ti tam něco rozletí, vezmu si ho nazpět

[img]

Turbo DO favorita

9.6.2010 v 14:38 | Nahoru | #29
Videl jsem v laboratori na brzde motor 781.135 prevrtany na 1400 s turbem a na CNG. Jak to chodilo netusim.

Turbo DO favorita

9.6.2010 v 15:13 | Nahoru | #30
jedno facko(1.3) s fenem jezdi kopce a docela mu to funguje..
pak jezdi jeste jedno (swap z okty 1.8) a taky funguje, ale to se bavime uz o necem jinym a ne o lamach :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist