1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
poradim Ti jinak,sežen si Opla bud už s motorem C20LET-je to dvoulitr,šestnacti ventil s Turbem-origo z fabriky...každopadně třeba v Kadettu stači obyč. motor C20XE-dvoulitr 16ventil-110kW,kadett ma necelou tunu, z 0 na 100 děla něco kolem 6sekund
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
turbo je už aut-kompresor-to ma budoucnost
ale jiank jak řikam,jestli chceš fajne autko,tak Kadett GSi 2.0 16V-da se sehnat už od 5ti tis.ted možna ještě levněji
nebo Calibra s timhle motorem-ta už je ale těžší...
jinak třeba na tom youtube.com se mi z těch videi nezdalo,že by to byl nějaky extrem rozdil v jizdě-akorat ten zvuk-to syčeni turba-ale to byl spiš placebo efekt,než že by to jelo lip-to by stalo hromadu peněz,a nš ajyk vyšši tlak by ten motor asi stejně nesnesl ani po upravach
http://images.google...Dcs%26lr%3D%26sa%3DN
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
ale tak už když se člověk zamysli,tak mu je jasne,že když chce z motoru ktery ma origo 40kW+- dostat třeba 100kW(to by bylo ale asi science fiction)tak bude muset ty zakladni dily vyměnit za festovnějši-kvalitnějši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo DO favorita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo DO favorita
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
petr z depa>Axel> Spis bych to videl ze by to byla jenom takova prdel ze by tam bylo turbo sicelo to a melo o 20koni vic. Jinak efekt samozrejme zadnej co si budem povidat. Spis se mi jedna o to z jakyho auta to tam soupnout. Je rozdil jestli by to bylo z dieselu nebo benzinu? A co obsah? Kdyz uz tak by to turbo melo bejt z auta o stejnym obsahu ne?
Bez ohledu na ostatni aspekty zamysleneho "projektu".... nemuzes tam dat nic z TD kvuli teplote vyfukovych plynu.
Musel bys sehnat TCH z benzinoveho turbo motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
petr z depa>Do fava muzes dat turbo jak chces a stejne ti to bude k hovnu a nic nevydrzi!
Pac Fanous jak tu rekl Che (vyzna se) tak ma jen 3x ulozenou kliku a vzdy kdyz nekdo dal turbo na fanouse tak to odnesla klika a motor nevydrzel ani 100km... (a ze to testovalo lidi a nasypalo do toho metrak penez.)
Toz tak.
Dale jak tu pise Axel o oplech a jeho turbo motorech a nebo kadettu E gsi 16v motor c20xe 110kw tak ten nema zadnych 6s z 0-na 100km/h ale hezkych 7.5s az 8 podle stavu motoru a to jen tim ze to dela na 2ku ze toci 7tis.otacek
Chapu to ono se to zda ze je to hned ale neni to zas tak hned
Dale ke stavu techto motoru...Ano je to jeden z nej 4v motoru vymyslel ho LOTUS..Take je to nej motor do 2litru v hodnoceni motoru hned za motorem z M3 ale bohuzel jak vsici vime auta do kterych se tyto motory davala jsou hezky stoleta a ty motory jeste vice olitane Vecina jich ma 300tis/km a vice.
Tedy kdyz chces aby to bylo k svetu a nevysypalo se ti to hned ceka te GO!
O tom ze jim praska hlava se nebudu ani vyjadrovat (vyvojova vada a hlav Coscat je jak safranu co nepraskaj a draha)
Dale tu mame motor c20let (turbo) tak to je v belde modrem jak u motor bez turba i hlavy.
Kup ho a uvidis jak si pojezdis...95% motoru co se prodava je ko a jen repase turba je za 30tis! a to ho maji ko vzdy po tech letech v hajzlu.
Taky jsem si tim prosel a go motoru u c20let jsi nekde na 100-200tisicich abych zase najel km bez vecich oprav.
Coz uznas cena je mimo a proto vsici c20let prodavaji na dily pac je to cenove mimo.
A implatace motoru c20let (turbo do kadetu je hezka vec...Ale bohuzel neni to jen o motoru...To ze vykonem praska kastle kazdou chvilu ukroutis poloosu a ze oddelas 3 prevodovky za sezonu ani nemluve. (ma to kolega)
Tak jeste chces upravovat?
Je mi jasne ze chces kupit neco na vrakacu za 5tis a vsechny pojet Sen hezky.
Toz tak nic nez pravda
PS:Take mam rad ople.
Naposledy editováno 21.12.2008 18:39:39
Video ke stažení:Tmáň-sestříh (7.7Mb)
ps:má tam kompresor
Naposledy editováno 21.12.2008 19:26:39
1 reakcí na tento příspěvek Turbo DO favorita
Základní předpoklad je snížení komprese. Inspiraci k řešení sání u karburátorovýho motoru bych hledal u už zmíněnýho R5 turbo
Fiat Uno turbo 1,3 i.e. a jeho následník 1,4 racing - to jsou synonyma pro spoustu zábavy, dnes už za málo peněz. Oba jsem kdysi měl a i přes to,že jsem na tom furt něco dělal,na ně v dobrým vzpomínám