globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.10.2011 v 07:40 | Nahoru | #6241
dj_hroch> taky mne to napadlo... ale pokud nebude nova tak mi nic jineho nezbude!!pac ta moja prosakuje a proto mam jednu svicku cernu a jednu dobru (kdysi sem se te nato ptal..)borec to mel v servisu skoro mesic a nedosel nato....
ma jeste nekdo podobnu zkusenost?

Naposledy editováno 12.10.2011 07:42:11

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.10.2011 v 13:31 | Nahoru | #6242
Machacek> Membrána kohoutu nemá se svíčkama nic společnýho.Uprav si bohatost.

Naposledy editováno 12.10.2011 13:32:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.10.2011 v 14:38 | Nahoru | #6243
Machacek> Prosakování by nemělo na bohatost mít vpliv - v podstatě se bude chovat v nejhorším případě pouze jakobys měl kohout v poloze PRI,ale nic víc. Čili možná bude chcat benzín někde kolem kohoutku, případně půjde pryč tudy, kudy to netěsní, možná se dostane kama chodí podtlaky...

Každopádně buď to v plovákovce udrží jehlové ventily a pak se neděje vůbec nic nebo neudrží a pak nejjednodušší cesta odteče přepadem pod moto. Aby se dostala do válce bys musel mít ještě otevřený ventil a pak bys měl závažnější problémy už než pouze černou svíčku

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.10.2011 v 22:35 | Nahoru | #6244
dj_hroch> tak ze kdyz membrana prosakuje a ta podtlakova hadicka vede do karbecu.. nemuze si to prisavat prez nu? pokud sem neco tap tak se omlouvam gs mam kradce....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.10.2011 v 12:20 | Nahoru | #6245
Ahoj, nevíte o někom kdo by měl o GS500F zájem?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.10.2011 v 21:12 | Nahoru | #6246
radek_> Krásná, kdypak hodláš prodávat? A za kolik uvažuješ? Já zájem nemám, i když GS by se mi líbilo, ale spíš nahaté. Pokud ale budu vůbec kupovat, tak až někdy z jara a zatím ani nevím, jestli vůbec... Ale to info by mě zajímalo

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 13:22 | Nahoru | #6247
Tak, nějak jsem podcenil podzim a projel jsem se po silnici po zádech... Nic hrozného ale povedlo se mi probrousit pravé "víko" -> + urazil levé zrcádko.

Neválí se někomu někde po krabicích nějaké přebytečné díly?

Popř nevíte jestly je to na partsdepotu pod číslem 13 nebo 11?

Moc díky.

Naposledy editováno 18.10.2011 13:26:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 15:49 | Nahoru | #6248
Drathir> mám doma cely nefunkční motor tak se ti tam zítra kouknu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 16:26 | Nahoru | #6249
Fox88> Super, moc díky

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 18:19 | Nahoru | #6250
Drathir> Ahoj, č.13 je Plechový emblem, č.11 je samotné víko - to menší- nejspíš to, co máš podřené. Já měl stejný problém

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 18:23 | Nahoru | #6251
kdyby se nekomu valel doma ten emblem, tak by jsem mel o nej zajem

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 20:12 | Nahoru | #6252
Čau kluci. Ten emblemek je samolepka a má cenu to vzít asi už nové z partsdepot, naposledy sem kupoval snad kolem 300...

To víko pokud nechceš dávat nové zamázni něčím černým, funkční to není a vidět to cez emblem také nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 20:31 | Nahoru | #6253
dj_hroch> Samolepka? Já ho kupoval v suzuki asi za 7 stovek a byl plechový, na vnitřní straně s lepící úpravou.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 20:36 | Nahoru | #6254
JyrkaFM> Ano - prostě že strhneš krycí papír a emblem nalepíš, ale ne že by to byla papírová nálepka. Asi je jich více druhů, původně jsem tam měl určitě kovový, nějaký lehký hliník či co. Ten nový vypadá už jakoby byl z nějakého tvrzeného plastu, možná že změnili technologii.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.10.2011 v 23:16 | Nahoru | #6255
já mýsto emblemu lepil karonovou folii a vypadalo to taky dobře...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.11.2011 v 18:42 | Nahoru | #6256
Nevite nekdo v kolika tisicich km se serizuji ventily?
Respektive by me zajimaly vase zkusenosti v kolika tis. ste to delali, a taky jestli nekdo nevi kolik to stoji nechat si to udelat.
Diky za prispevky!!!!

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.11.2011 v 00:11 | Nahoru | #6257
zizak> Cena podle toho kolik musíš vyměnit podložek po zhruba 300 Kč plus raz za čas též výměna těsnění pod víkem asi za pětikilo. Toť materiál, když si to necháš dělat tak počítej asi 1500 plus minus. Když si to budeš robit sám tak počítej též sadu jemnějších měrek, volné odpoledne a kamaráda, který by ti ukázal jak na to.

Dělá se po 6 tisících stejně jako olej a kde co dalšího, ale ono se to ani po 12 nevysere pokud hodně létáš a jsi zrovna na cestách, jinak když je v dobrém stavu a nestřílí ventily prostě jednou za rok. Plus je dobré pokud měníš podložky tak provést znova synchronizaci karburátorů a seřídit zrovna volnoběh, a když už, tak to též nechat ještě před výměnu oleje.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.11.2011 v 03:41 | Nahoru | #6258
zizak> Napřed si je změř (vůle 0.03-0.08)pokud budou v těchto mezích je to ok.Já sem je dělal s kámošem před asi třemi měsíci.Použil sem dvě nové podložky,které sem koupil přímo v SUZUKI v Brně za 300.- kus.Dodací lhůta při osobním odběru je tři dny.Pozor potřebuješ spešl klíč.Dá se obědnat u Louise Louis-klíč .

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.11.2011 v 09:15 | Nahoru | #6259
Ahoj, jak píšou kluci. Ten spešl klíč se opravdu hodí, kdybych měl GS, tak bych si ho už opravdu koupil, v nouzi se dá zdvihátko stlačit i jinak, ale s tím klíčem je to prostě mnohem pohodlnější.

Já jsem měřil vůle krátce po koupi, při asi 16.000 km a byly v toleranci, pak jsme seřizovali až při nějakých 25.000 km, kontrola ale není vůbec složitá, takže bych ji klidně dělal v každém servisním intervalu, je to tak na půl hodinky času. Seřízení je složitější, ale zase, když máš ten klíč, je to v pohodě. U GS je ta výhoda, že má podložky nad zdvihátky, takže se dají opravdu jednoduše vyměnit, nemusí se sundávat celá vačková hřídel, jako třeba u CB 500.

Podložky se nemusí kupovat všechny, zkus nejprve je zaměnit mezi sebou, už z výroby může mít každá jiný rozměr, pak až sháněj nové nebo použité. Ty použité si ale raději vždycky přeměř, jestli sedí jejich tloušťka a podložky vždy nezapomeň potřít olejem a vložit potiskem směrem dolů na zdvihátko. Až podložku vložíš zpět, protoč ještě motorem, ať vačka ventil otevře a zavře, vytlačí se tak přebytečná olejová vrstva, a pak až měř, jestli je vůle v pořádku.

Ještě k těm měrkám, na GS budeš potřebovat setinové měrky začínající na 2 setinách (0,02). Prodávají se ještě měrky větší, začínající na 5 setinách, ale ty na GS nevyužiješ.

Ještě připomínám, že ventily se kontrolují a seřizují při teplotě okolí, kolem 20°C, motor by měl chladnout aspoň přes noc, ideálně 24 hodin.

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2011 v 11:26 | Nahoru | #6260
Diky vsem za rady, ja se ptal v suzuki a rikali mi ze 700 až 1500, podle prace.
Ty merky sem si koupil (120 kc) a ten klic si koupim taky.
Ja mam najeto 17000 ale buh vi kolik to je ve skutecnosti...
No chci to znerit, protoze se v motoru zacina obcas klapat takovej zvuk( kov na kov)...
Jinak na netu je pekny video jak se to dela, tak podle toho to urcite zvladnu!!
A ta vymena tesneni pod vikem se neda udelat pomoci jakysi pasty, ktera se da naa to stary tesneni??
Dik za odpovedi.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2011 v 14:04 | Nahoru | #6261
zizak> muzes mi poslat to video? dik
taky premyslim, ze se do toho pustim. Mozna by bylo lepsi tam dat nove tesneni, kdyztak cerveny silikon by mel stacit-zkusenejsi napisi co a jak

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2011 v 15:23 | Nahoru | #6262
http://video.google....-2015554469142545363
to je to video
jesi ho chces stahnout tak pomoci real player se mi to podarilo.

Naposledy editováno 10.11.2011 16:53:08

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.11.2011 v 17:03 | Nahoru | #6263
zizak> V originále se stejně i nové těsnění ještě lízne takovou pastou od Threebondu, není to uplně silikon ale něco podobné. Nicméně těsnění se též omačkává a po pár výměnách je nejlepší to vyhodit uplně, vyčistit a dát znova.

Udělat to můžeš ale celkem jakkoliv i silikonem, jen to časem bude slzet kolem víka. Konkrétně GSko jak pod víkem tak i náhonem otáčkoměru slzí olej rádo už samo od sebe, natož když se to těsnění omačká více...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.11.2011 v 22:29 | Nahoru | #6264
zizak> to těsnění se dá použít několikrát, pokud se při demontáži neponičí, dá se lehce podmáznout silikonem, ne po celé délce, ale jenom pod vačkama, v těch půlkruzích, tam to rádo prolíná. Jinak je to bez obav, ale těsnění si klidně kup, do zásoby, může se hodit jindy. Určitě se ale vyhni mazání těsnění po celém obvodu silikonem, tady platí, že čím méně, tím lépe.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.11.2011 v 20:55 | Nahoru | #6265
Moc dobré video.
GS mám pouze 1 měsíc a je tam spoustu informací

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.11.2011 v 21:52 | Nahoru | #6266
dj_hroch> a když ten benzín odteče přepadem, není to na závadu? Nezůstane někde viset?
Teď jsem odpouštěl karburátory a zapoměl jsem ventil vrátit zpět a nechal ho v poloze PRI. Ráno byl pod motorkou tak litr vyteklého benzínu......

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.11.2011 v 00:19 | Nahoru | #6267
reduc> v krajním případě se může dostat do válců a způsobit těžké poškození motoru, na to dávej pozor. Pokud se to stane, raději odšroubuj svíčky, protoč motor startérem a až potom startuj. Problém je právě nestlačitelná kapalina ve válcích, která může způsobit deformaci ojnic.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.11.2011 v 19:10 | Nahoru | #6268
radek_> čau Radku,mám dotaz na tu gumu kolik za ní chceš?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.12.2011 v 17:31 | Nahoru | #6269
Tak co hoši, jak se vám jezdí?
Já mám konečně opravíno a pokud by někdo hledal v okolí Opavy servis, tak vězte, že MAXMOTO je nejlepší volba. Super jednání, cena jako z pohádky a práce odvedená na výbornou. Moto jede jako nová . Mám takovou radost, že sem vám to tu musel napsat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.12.2011 v 19:14 | Nahoru | #6270
libca> to ja jsem si zrovna dneska dovezl moji ze servisu a pujde zpatky(cukala-vynechavala).. pristup servisu dobry
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist