bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.9.2014 v 10:33 | Nahoru | #7141
Pipanek> Tyjo, dobrá práce, diky! Sem to přiznám se vyřešil kdysi právě tou opravnou sadou... Zovna 20 je typická, přestane časem těsnit vždy a pak protéká benzín.

Jinak vyzkoušené levně i pro Brňáky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.10.2014 v 13:15 | Nahoru | #7142
zdravím,
mám takový blbý dotaz. Dneska cestou do práce mě začala nějak lepit spojka. Myslíte,že to bude olejem, který je v motorce od jara a moc ještě nenajel...
Uvitám další nápady...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.10.2014 v 14:02 | Nahoru | #7143
Fox88> Vadí to moc? Olej by měl být fuka, jestli je tam rok a jel nebo nejel nebo dva klidně dva roky a jel nebo nejel nemá absolutně žádný vliv. Značka je dnes už také vcelku jedno, to bys tam snad musel dat friťák, tak špatné vlastnosti abys to cítil dnes nemá žádný olej. Sralo by se to hned od začátku nebo by bylo OK rozhodně nezmění vlastnosti jen tak. Jinak když se to začne srát tak to je vždycky kvůli nějaké zradě ve spojce, kvůli oleji velice velice nepravděpodobně.

Kdys naposledy kontroloval vůle v lanku a štelování toho vystavovacího mechanismu, ten nesmysl pod víčkem na dva šroubky na deklu vlevo? Je podzim a nižší teploty, ráno na cestu do práce chladno. Vůle na lanku je uplně jiná než byla v létě a i na spojce je rozdíl studené - ohřáté, studená má tendenci jet všelijak... Zkus to poštelovat a odsleduj si jestli to dělá pořád nebo jen studené a jak se to chová po zahřátí.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.10.2014 v 14:18 | Nahoru | #7144
děkuji za radu koukal jsem po tom a nastala jiná chyba... Na ten olej jsem se ptal, protože jsem o tom mluvil s kolegem v práci a ten říkal že mu to dělalo tohle a bylo to olejem ale už je to dlouho a dělalo mu to hned po výměně....

Chyba bylo to,že jsem asi málo dotáhl tu kontra matku co je z venku na tom šroubu, takže se šroub trochu zašrouboval....

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.10.2014 v 23:45 | Nahoru | #7145
dj_hroch> Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.10.2014 v 20:58 | Nahoru | #7146
Ahoj, zrovna tady vybírám novou baterku. Radši bych už gelovku. Máte někdo osvědčenou vyzkoušenou? Mám GSko z r.1994

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.10.2014 v 10:53 | Nahoru | #7147
Lucyndys> Osvědčená je ta Yuasa za ani ne za litr která tam patří a máš klid Bezúdržbové mají jednak trochu jiné rozměry takže se tam nevejde a druhak Suzuki regulátory se sice liší kus od kusu, ale i tak budou mít tendenci ji přebíjet a pak rychleji odejde.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.10.2014 v 18:51 | Nahoru | #7148
dj_hroch> oka oka, tak děkuji za radu a koupím klasiku

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.12.2014 v 22:14 | Nahoru | #7149
Dobrý den chtěl jsem se zeptat měřím 190cm.. Vejdu se na moto. v pohodě ?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.12.2014 v 00:06 | Nahoru | #7150
Pigolas> Čao, taky mám 190cm a měl jsem staré GSko. Poskládáš se na to v pohodě, ale jak se na tom budeš cítit je věc druhá. Já jsem na ni šel po Jawe 350, tak mi to ani nepřišlo extrémně malé. Někomu to vadí a někomu zas ne Sedni na nějakou v okolí nebo v bazaru a vyzkoušej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.12.2014 v 09:44 | Nahoru | #7151
Pigolas> Moc nezáleží na tom kolik měříš, ale spíš jak máš dlouhé nohy, jestli poskládáš ruce a máš všechno ovládání tam, kde potřebuješ, aniž bys musel hledat, a tak. Jinak GSka jsou kus od kusu v detailech jiné (několik typů řidítek, jinak smontované nebo nevím, ale každá na kterých jsem seděl má prostě odlišný posaz; jak toho soudruzi v japanu docílili je záhada :D Obecně jsou oblíbené spiš u menších postav plus se dají snížit. Ale nemusíš se bát, blbě na ni vypadat nebudeš.

Sedni si na ni a uvidíš sám, pokud si sednete ihned nebo na to půjde zvyknout, je to ok, jinak se poohlédni jinde. Mírně zvýšit (počítej úpravama orientačně kolem 5 cm) jde, dá se přidat na sedle, jde prodloužit v přepáčku plus přitvrdit předpětí zadku, že si pak méně sedne. Řidítka leda dát krátká sportovním pokud i tak neposkládáš ruce, tak s tím už neuděláš nic a máš smůlu.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.12.2014 v 14:47 | Nahoru | #7152
Hoj Borci,
koukám, že tu GSkám rozumíte
K věci, motka špatně reaguje na plyn v nízkých otáčkách. Do cca 4tis je "tupá" a při prudkém přidání plynu se dusí.Nad 4 tis už má snahu,ale stále nic moc. Trochu jsem po tom pátral a pravý válec má bílou svíčku takže asi chudý? Levej je v poho. Každopádně jsem rozhodil karbece. Membrány ok. Trysky vyčištěný. Občas z karbců tekl benzín takže objednány komplet sady těsnění na karbce včetně jehlovýho ventilu a těsnění plováků.
Jednoduše jsem si myslel že pravýmu přidám bohatost ale v manuálu je napsáno ,že s bohatostí nemanipulovat, že je nastaven továrně pomocí spešl nářadí.Tak se trošku bojim na to sáhnout

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.2.2015 v 20:26 | Nahoru | #7153
Ahoj klucí. Mám pár otázek. 1. jdou na GS500E dát karburátory z GSX750?? 2. scháním plovák do mikuni BST33. 3. schámím membránu do palivového kohoutu nebo celý kohout.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.3.2015 v 19:38 | Nahoru | #7154
ZDravím borci, nevíte někdo kolik jsou povolený vůle u předního kotouče v nýtech?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 11:27 | Nahoru | #7155
Koukám to tu žije

Ceres: s bohatostí nehýbat platí tak možná v záruce, u starého kusu jestli máš jako všichni tady 10 a více let stejně nezbyde než čas od času s tím pohnout. Spešl nářadí může být tak max. anální sonda a brzda kdybys to chtěl dělat jo exaktně. O čemž pochybuju že kdo ve fabrice dělal bo z výroby je snad každá ochuzená až běda. Běžně tomechanici řeší citem a zkusmo, tu přidat jestlise to zlepší nebo ne jinak ubrat... na pár iterací pokus - omyl- projet. Se toho vůbec neboj

Pipanek: celé karburátory určitě ne, GSX je přece čtyřválec. Plovák jde sehnat z náhradních dílů klasické bouračky, nový z partsdepot. V opravných sadách jsou většinou jen ventily a těsnění. Kohout zase bouračky, partsdepot nebo i na wemoto, samotná membrána se dřív prodávala jako opravné sady i s těsněním, ale v republice ji už asi nedostaneš navíc si nejsem jist, jestli už nejsou jen na starší modely. Leda zkusit nějakou alternativu třeba kdo vyrabí cokoliv s gumou a gumová těsnění, nepředpokládám že by to byla nějaká raketová věda když se dodrží rozměr a aby odolala benzínu.

Vůle v kotouči netuším, ta snad uváděná není. Je jen minimální tloušťka 4 mm která je dost bezpečná, někteří jsme sjeli mnohem víc, a házení 0.3 mm. Každopádně normálně na gsku kotouč volný určitě není, necvaká ani nahoru dolů ani do stran. Co ti to dělá a jakmoc hází?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 12:15 | Nahoru | #7156
dj_hroch> jj díky za odpověd, tady to chcíplo
Já už si dávno poradil

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 12:17 | Nahoru | #7157
Ceres> A jen tak ze zájmu, čím to nakonec bylo?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 13:05 | Nahoru | #7158
nejvetsi podil asi stary a popraskany O-krouzky a usazeniny, kn filtr bez oleje, a nakonec me potrapil v plovakovce vypousteci sroub ve kterem se drzelo smeti. Kvuli nemu jsem karbece nejednou rozebral a zase slozil :) Jinak nastaveno dle manualu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 14:52 | Nahoru | #7159
Ceres> Takže decentní jarní udržbička Hlavní, že zase lítá

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 16:38 | Nahoru | #7160
dj_hroch> Tak tak Ale ješte je pořád co dělat a naštěstí ještě trochu času zbývá :)

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.3.2015 v 19:51 | Nahoru | #7161
Ahoj.
To vím že GSX je čtyřválec ale karbeci jsou samostatně od sebe oddělitelné tak mě napadlo použít jen dva. :D Nakonec jsem to celé vyřešil úplně jinak. Sehnal jsem bourané GS za slušné peníze.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.3.2015 v 09:27 | Nahoru | #7162
Zdravím ve spolek :)
Mám dotaz.. Měnil jsem palivový kohout a hadičky.. hned poté jsem ji natočil, krásně chytla. Vrátil jsem se z oběda a vůbec nemá zájem. Jiskru dává. Když zapnu beno tak začne protíkat vzduchovým filtrem ven. Na rezervu to nedělá.

Nevíte někdo co a jak s tím?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.3.2015 v 21:03 | Nahoru | #7163
To protékání ukazuje bud na jehlový ventil nebo onen kohout. Kupoval jsi kohout novej nebo jetej ? Zapínáš na polohu ON ? Na polohu PRI by protékání nebylo nic zvláštního.

Naposledy editováno 08.03.2015 21:03:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.3.2015 v 14:47 | Nahoru | #7164
Ceres> ještě jsem to profoukl.. Teče jen na PRI. Dával jsem kohout jetej.
Schéma zapojení těch hadiček náhodou nemáš?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.3.2015 v 16:25 | Nahoru | #7165
tomjcb> mam ale jsem na mobilu. Kdyz budes patrat tak v manualech je najdes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.3.2015 v 19:10 | Nahoru | #7166
tomjcb>



(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.3.2015 v 06:26 | Nahoru | #7167
Ceres> super..diky! :) snad najdu problem..

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2015 v 14:11 | Nahoru | #7168
Zdravíčko, mám čestvě GSko a mám předek obutý do Pirelli Diablo Rosso a zadek Speed Demon, je to dobrá kombinace? Má někdo zkušenosti? čekám ještě na řidičák, tak nemůžu zkoušet.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2015 v 18:03 | Nahoru | #7169
Ahoj, poradíte, kde nejlépe koupit gufera do vidlí? Zatím jsem koukal jenom na PartsDepot.
Díky.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2015 v 12:01 | Nahoru | #7170
Rosta-Fjr> Ahoj, dával jsem druhovýrobu z wemoto jinak mají tuším i v elitu nebo jiných auto moto krámech snad dostupněji v okolí za rozumnou cenu a stačí, dle očekávání trochu slzí až po letech jen na fakt ohlé trubce, se kterou su zatím líný něco dále dělat tak je tam víc namáhané a má na to nárok. Gufera nejsou drahé, výrazně dražší je prachovka. Takže pokud je v pořádku doporučuji umýt, ošetřit silikonem nebo glycerinem a recyklovat.

Gumy jsou celkem jedno, obojí je myslím měkčí nejsem si jist jestli mají v rozměrech které potřebuješ sadu a je fakt zvlášť přední a zadní, ale pokud tohle je ok tak nebude problém. Přední kolo mívá jiný vzorek, označené většinou F nebo FJ front apod. takže je dobré mít typy aby i takhle seděly, ne že jen náhodou zrovna pasuje rozměr.

Až to brzy sjedeš tak si vybereš co chceš dál, buď nějakou z osvědčených sad nebo nějaké tvrdší do zadu a lepivku ve předu jak se také dělá. Jinak je to jedno jestli máš obě stejný výrobce, stejný typ nebo kombinaci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 31 Dnes v 09:53 PlusOne
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 Včera v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist