globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 18:07 | Nahoru | #3211
kdyžtak pro "zasmání", tohle je ta nabíječka :) Pokud můžu baterku po zapojení k tomuhle vyhodit, řekněte to rovnou ať se s tím netrápím:)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 18:21 | Nahoru | #3212

posmen>Želva_2> Určitě vyrazim, loni jsem koupil tankvak a maximální spokojenost, kámoš si koupil úplně stejnej ale značkovej za 2000 letos chci koupit plachtu, nabíječku a možná zámek.



Zamek a plachtu mam, zamek je spis kosmetika , ale lepsi nez nic, plachta je moc dobra.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 18:39 | Nahoru | #3213
Potreboval by som poradit aku motorku dat do motorky. Viem ze ma byt 11Ah 12V ale nerozumiem co znamenaju tie blbe oznacenia ciselne neviete poradit niekto s tym?? Alebo staci len ked pridem do predajne a poviem im ze chcem 11Ah/12V a staci ,, to oznacenie by som chcel vediet ake ma byt preto leby by som to racej objednal z netu

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 18:47 | Nahoru | #3214
sshark> Já přišel do motoshopu řek jsem že chci baterku do GSa tak se pani zeptala na rok výroby a dala mi podle toho baterku, ani jsem nekoukal jakou má kapacitu.

želva: Tak určitě to odradí víc než jenom zamčený řidítka

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 19:01 | Nahoru | #3215
Ja zamek pouzivam pres zimu. Plachtu naopak vubec, mam ji rok a jen sem ji vybalil, abych se kouknul jak vypada. xD

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 20:00 | Nahoru | #3216
Vás tam něco zaujalo? Vysílačka nepraktická, hodil by se spíš intercom a s bt, zámek mám, prádlo zatím nepotřebuji, jinak lze snad koupit kdekoliv jinde za podobný peníz, nabíječku si vystačím s tím co mám, mrknul bych ale na tankvak. Mám malý 8l (moto detail city od Luise) ale měl jsem představu něco většího a vyššího na dovolenou. Tak 30 - 50l a spíše na výšku než aby zavazel do řidítek, tento podle rezměrů by ale měl být spíš široká placka

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 20:12 | Nahoru | #3217

desmo69>kdyžtak pro "zasmání", tohle je ta nabíječka :) Pokud můžu baterku po zapojení k tomuhle vyhodit, řekněte to rovnou ať se s tím netrápím:)


kup z Lidlu za 180 Kč, je prej docela dobrá a na nabíjení motky bude stačit

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 20:14 | Nahoru | #3218
sshark> Ty blbá čísla jsou tam pač rozměry, velikost, tvar a umístění svorek (polarita,) kde je odvětrávací hadička, atd... Podle 11Ah/12V si nevybereš, 11Ah je nepodstatné uplně a jinak nemusela by se ti tam vejít nebo by naopak lítala. Ale v nouzi se dá dojet na cokoliv, asi na 10 dalších typů (menších) a jel jsem i na asi 6Ah bezúdržbovou placku z UPSky. Ale není to ono a blbě se pak chytají svorky.

Není jednodušší si objednat přímo podle typu? Bordel před nebo za označením je asi nepodstatný a dle výrobce, patří tam cokoliv co připomíná typem 10L-B2 pokud máš odvětrání na straně, kde je výfuk nebo 10L-A2 pokud máš hadicu na druhé straně. A není to žádný exot, viděl jsem minimálně v 6 krámech co jsem se díval, tak buď bez obav Zítra si jdu kupovat také, konkrétně Yuasa YB10L-B2 u nás ve městě v krámu, za asi 800 českých snad nemá cenu nic vymýšlet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 20:35 | Nahoru | #3219
dj_hroch> Nevím jak tehle co maj teď, ale ten z loňska má až 28 litrů, má popruhy na záda, nepromok, odepínatelnou ledvinku, fólie na mapu je přímo na vaku ale i na podstavci (nebo jak to nazvat )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 20:44 | Nahoru | #3220
posmen> Díky za info Asi fakt podívám na vlastní oči, to co popisuješ (ledvinka a popruhy) zní dost dobře jako fajn vychytávky. Jak je to s velikostí? Podle toho co pšou jsem zkoušel batoh na záda, který ma 35l a skoro shodné rozměry a přišlo mi, že už by zavazel bokem do řízení, nezavazí to?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 20:56 | Nahoru | #3221
dj_hroch> konkrétní rozměry nevim, ale na nádrži sedí dobře, ten letošní model ale vypadá úplně jinak i když podle popisu by měl mít taky popruhy, zejtra ho kdyžtak dojdu vyfotit a hodim to sem. V řízení nijak nepřekáží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #3222

desmo69>l333v - jak jsi dopad? Mám naprosto stejnej problém. Dnes jsem baterku čerstvě nabil, po zimě. Doufám teda ale jestli se nějak nepotentovala. Nabíječka sice je na 12V ale na 15-60Ah, tak snad se s tím nic nestalo. Nicméně startér točil. A po xx zkouškách prostě ani náznak že by to chtělo chytnout. Dával jsem to jak na PRI, tak na ON tak i na RES, se sytičem, bez sytiče, s plynem, bez plynu. Na hlavním stojanu i na bočním. No jak říkám, prostě xx kombinací. Benzín tam byl ale stejně jsem ještě přilil tak 3l takže o něj nouze nebylo. Svíčky jiskru házely...přehlastání je vyloučený vždy suchýma svíčkama:) No je to naprd


Zdravim, dopadly jsme dobre, ale nez jse nam ji podarilo nastartovat muselo nas byt 3lidech zaradili s1 spojku na 1 stupen otocil klicek do polohy on a stiskl spojku, ja sedel na masine a kamosi tlacili a pri urcite rychlosti jsem pustil spojku a takhle jsme to opakovali asi 7x az jsme trochu citili benal, to znamenalo ze se nam podarilo dostat benal do karburatoru jenom ze mezi tim jsme vymlatili baterku tak kamos mel nejakou rychlonabijecku ze ti tu baterii za kratkou dobu ozivi netrvalo ani 5 minut odpojili jsme to a chytla na el. starter jak nikdy pred tim, nechali jsme ji asi 10 minut bezet se syticem na volnobeh a pak jsem ji projel, kazdopadne musim podekovat obou za trpelivost a za ochotu mi pomoci bez nich bych to asi nedokazal jeste jednou diky a preji ostatnim hlavne tobe at se ti to povede.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 21:46 | Nahoru | #3223
Nazdar GéEsáci!Tak se taky podělím o to,jak sem dnes"probouzel"tu svoji po"zimním spánku" .Baterku sem neryskoval,eště ji dobil a pro jistotu na ni napíchl i auto .Dal PRI,sytič a zkusil první pokus.Hned mi blafla,ale taky zdechla.Pak druhý pokus,to jen škytla .Tak sem radši otevřel víčko nádrže,znova zavřel a třetí pokus už byl ůspěšný .Jo abych nezapomněl,startoval sem ji a po startu držel na spojce než se pěkně rozběhla.Su po nemoci,takže ji projedu nejspíš příští týden .Tak mě napadá estli za to špatné chytání nemůže něco jako"zavzdušněná nádrž" .To by se pak nechtělo benálu do karbců ani samospádem na PRI.Co myslíte?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 22:50 | Nahoru | #3224
l333v> no doufal jsem že se tomu roztláčení vyhnu, bohužel to vypadá jako nutnost Tak snad se to zítra podaří, jinak už fakt nevím

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.2.2010 v 22:53 | Nahoru | #3225
Boda: No nevím. Kdybys viděl jak jsem s tou motorkou třepal na všechny strany, tak se ti udělá zle. Je fakt, že tím třepáním jsem z benzínu udělal skoro syfón , každopádně všechny ostatní "plyny" jsem tím z tama zaručeně dostal Takže tohle bych jako nějaký závažný důvod neviděl

Naposledy editováno 28.02.2010 22:53:49

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.3.2010 v 15:31 | Nahoru | #3226
Čusek taky jsem včera probouzel,a s podobným výsledkem Na baterku se jí nechtělo tož jsem ji pomohl kabelama přes auto.Tak asi ne potřetí naskočila,taky to trvalo než se do válců dostal benál.potom co chytla a zahřála se mi přestal pálit pravý válec.Když jsem vyhodil svíci zjistil jsem,že je suchá.Mám pocit že zůstal vyset plovák,nebo je nějaký bordel v karbci. A ještě jedna možnost a to,že je po svíčce.Ikdyž venku háže jiskru.Začnu tím,že koupím nové a vvydíme co to udělá jinak demontáž a čištění karbců Do toho se mi moc nechce.Jakmile to prubnu dám vědět co a jak.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.3.2010 v 15:57 | Nahoru | #3227
Tak koukám,že jsem asi jeden z mála,kdo ji letos nastartoval celkem vpohodě /sice první dva pokusy jen tak probublaly a motor zhasl,ale natřetí už držela-přepnuto na polohu PRI...
A baterka bezproblémů!
Jo jo-důležitý je nepodcenit přípravu...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 00:01 | Nahoru | #3228
Dneska sem to taky vytáhl a zkusil nahodit, kohoutek sem dal na PRI a bylo krásně slyšet jak se mi naplnily karburátory, dal sem zpátky na ON, ale pak to samozřejmě nechtělo naskočit zkoušel sem měřit baterku a byla ok tak sem zkoušel štěstí dál točilo to, ale nezažehlo se. Dokonce jak sem dal sytič tak už to nechtělo ani moc točit, nakonec sem přišel na to, že byl vadný měřák proto to ukazovalo, že je to nabité a přitom trochu šťávy chybělo, trochu jsem to oživil nabíječkou a pak to už chytlo na první pokus... jo a v manuálu je napsáno, že se na PRI nemá startovat ani jezdit, může prý dojít k poškození..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 06:33 | Nahoru | #3229
KoPa> Na PRI se nemá hlavně jezdit-tuším že bys podpálil ventily!
Při startování,pokud dáš PRI a po naskočení motoru hned vrátíš do normálního stavu,tak se ničeho bát nemusíš-pochopitelně mluvím o startování po zimě,kdy jsou karburátory bez benzínu!
Ale souhlasím-v sezóně bych takhle taky nestartoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 11:21 | Nahoru | #3230
Miras-GS500>"Na PRI se nemá hlavně jezdit-tuším že bys podpálil ventily! "
Lidí, kde na tyhle blbiny chodíte? Ventil podpálíš, tím, že budeš mít špatně seřízenou jeho vůli, ale ne tím, že jedeš s kohoutem na PRI. Už se to tu řešilo několikrát, ale koukám, že to bude třeba zopakovat -JÍZDOU S KOHOUTEM NA PRI SE MOTORU VŮBEC NIC NESTANE. Při téhle poloze pouze teče palivo do karbecu i při zastaveném motoru. Proto se nesmí používat při odstavení motocyklu, aby nedošlo k naplnění motoru palivem při např. nefunkčním jehlovém ventilu plováku.

Naposledy editováno 02.03.2010 11:22:55

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 13:15 | Nahoru | #3231

Hydron>Miras-GS500>"Na PRI se nemá hlavně jezdit-tuším že bys podpálil ventily! "
Lidí, kde na tyhle blbiny chodíte? Ventil podpálíš, tím, že budeš mít špatně seřízenou jeho vůli, ale ne tím, že jedeš s kohoutem na PRI. Už se to tu řešilo několikrát, ale koukám, že to bude třeba zopakovat -JÍZDOU S KOHOUTEM NA PRI SE MOTORU VŮBEC NIC NESTANE. Při téhle poloze pouze teče palivo do karbecu i při zastaveném motoru. Proto se nesmí používat při odstavení motocyklu, aby nedošlo k naplnění motoru palivem při např. nefunkčním jehlovém ventilu plováku.



To by mě taky zájímalo, kde no tohle přišel Jak píšeš ty hydrone . Tohle je fakt mazec na pousmátí...Radši se do té motorky moc nehrabejte ať si nepíchnete řetěz...

Naposledy editováno 02.03.2010 13:16:55

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 13:45 | Nahoru | #3232
Před startem po dlouhém stání (půl roku) doporučuji nasadit pet flašku na hadičky co vedou zespod karburátoru pod motorku. Otevřít odkalovací ventilky povolením červíků na spodku karburátorů (tohle je dobré udělat už při odstavení motorky). Poté přepnout na PRI a koukat jestli z hadiček začne znovu téct benzín (že dotéká z nádrže) a CO teče z té nádrže. Přes zimu se mohla oddělit a usadit voda, která se občas do benzínu dostane. Může to být i jinej humus, protože na některých benzínkách prodávají jako "benzín" kde co. Poté zavřete odhalovací červíky a počkejte až benzín naplní plovákovky. Poté klidně můžete přepnout na ON.
K tomu aby to nastartovalo je kromě benzínu potřeba ještě jiskra. To že jí to dává na vyšroubované svíčce, nic neznamená. Pro přeskok jiskry v kompresním tlaku je potřeba mnohem větší průrazné napětí. A také větší odolnost izolací proti přeskoku jinde než na svíčce.
Aby zapalování dávalo dost silnou jiskru, potřebuje aby přes enormní odběr proudu startérem baterka udržela dostatečně velké napětí. Pokud startér sotva točí, napětí pro zapálko je už obvykle příliž nízké. Připojení autobaterky přes startovací kabely nemůže poškodit motorku, pokud motor auta neběží. Naprosté většině regulátorů nevadí ani když motor auta běží. Slabší než startovací kabely jsou k ničemu, musí zvládnout 50A bez větších napěťových úbytků, což už je za hranicí možností některých nekvalitních startovacích kabelů z klamavým nápisem 200A nebo 400A. Pokud se bojíte o elektroniku auta nebo motorky (někteří se bojí více než je potřeba), lze startovacím kabelem chytit přímo za přívodní svorku motoru startéru, která se nachází pod plechovým víčkem na motoru pod karburátorama (drží na 2 šroubkách). Tím napájíte přímo startér bez jakéhokoliv spojení s elektrikou motorky. Nezapomeňte si ale zapnout zapálko a vypnout chcípák a zařadit neutrál.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 13:56 | Nahoru | #3233
K těm polohám benzínového kohoutku. Poloha ON je puštění benzínu z delší trubičky v nádrži, ale teče přes membránový ventil, který je otevírán podtlakem ze sání. Poloha Res je to samé, ale ze dna nádrže. Poloha Pri je správně jako rezerva, ale obchází podtlakem otvíranou membránu, takže benzín může téct do karburátoru ikdyž motor neběží. Díky tomu, že při seřizování ventilů je potřeba odpojit hadičky mezi kohoutkem a nádrží kvůli jejímu sundání, při opětovném složení ty hadičky často přehoděj, protože nevědí jak patří, takže pak je přehozená rezerva s nerezervou, a to jak na podtlakové otvírání, tak na PRI.
Dříve se podtlakové kohoutky nepoužívaly, takže se jezdilo na ekvivalent polohy PRI. Zapomenutej otevřenej kohoutek v kombinaci se špatně těsnícím jehlovým ventilem způsobil, že benzín vytékal přepadem v karburátoru do odtokové hadičky pod motorku. U špatně řešených motorek (některé Kawy ?) se stalo, že benzín natekl do válce a zaplnil ho. Kromě toho, že protekl kolem kroužků do oleje, při pokusu o start díky nestlačitelnosti riskoval ohnutí ojnice. Nicméně špatně těsnící jehlový ventil je především důvodem pro jeho opravu. Dobře fungující jehlový ventil udrží benzín klidně celou zimu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 15:55 | Nahoru | #3234
Když je v pořádku jehlovej ventil tak se nic nestane, někdo z před chozích majitelů se v tom hrabal a mám ty polohy přehozený takže jsem jezdil asi dva měsíce na PRI a vůbec nic se nestalo.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 15:56 | Nahoru | #3235
...děkujem za vysvětlení-hned jsme o něco chytřejší...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 19:26 | Nahoru | #3236
Díky za perfektní popis.S těmi odkalovacími ventily mě to nenapadlo.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.3.2010 v 21:56 | Nahoru | #3237
Chlapy nechcete někdo nebo pro někoho olej pro 2T ??? je to Castrol Power 1 TTS 2T za super cenu... litr se prodává kolem 450kč a já bych nechal 3L za 800kč.

Naposledy editováno 02.03.2010 21:56:41

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.3.2010 v 10:46 | Nahoru | #3238
Nazdar ludia neviete mi prosim poradit kde by som zohnal kod farby na suzuki gs 500f zlta 2005. ???

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.3.2010 v 20:29 | Nahoru | #3239
Ahoj!! Konecne jsem dostal pravo k tomu Vam taky napsat..

Jsem novy majitelem GeeSa.. ).. Muj pribeh zacal tim, že jsem objevil GS stat na sidlisti Kosik v Praze.. Moto tam stalo asi rok u stromu na retezu.. Po dlouhem patrani jsem sehnal majitele s tim, jestli ji neproda.. Moto rok a pul stala a ani nebyla nastartovana!!! Po smlouvani jsem ji koupil za 5000kc, i kdyz chlapec nechtel.. Ma nejakou tu kosmetickou vadu, sjetou predni gumu, zadni je nova.. Nekdo ji stipnul vsechny blinkry a jedno zrdcatko.. Moto jsme prevezli do garaze a dali nabijet novou baterku, co u moto byla.. Moto samozhrejme nechytla..

Moto jsem prevezl ke kamaradovi do servisu ve Sveticich u Říčan a ten zjistil, že je to uplne blbe zapojeny.. Udelal to podle servis. manualu a dle sve sikovnosti.. Moto ihned chytla! Motor bezi jako hodinky.. Samozhrejme, že vsechny filtry nove, olej taky.. Koupil jsem nove lanko od spojky, puvodni bylo praskle.. Jeste kolem toho spodniho "kalisku" na karburatou tece benzín, tak se tam kouknou..

Mezi tim, jsem motorku peknym smelem prishlasil.. Mela SPZ po puvodnim majiteli a díky zname na dopravnim inspektoratu jsme moto prihlasili, tzn., že ma maly a velky TP.. Parada..

Je to rok 1993, tmave seda metla, cerny motor, černa kola.. v TP je barva černa, takže asi strikana..

Zatim me vcetne blinkru, prihlaseni, oleju, filtru a tak vysla na cca 10tis.. Jeste budu muset koupit kolo a retezovku..

Uz se moc tesim, az ji osedlam.. Mejte se!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.3.2010 v 21:11 | Nahoru | #3240
Sitaki> Gratuluju, peknej pribeh jak k motorce prijit

Nahod nejakou fotku "pred" a "po".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist