Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>Želva_2> Určitě vyrazim, loni jsem koupil tankvak a maximální spokojenost, kámoš si koupil úplně stejnej ale značkovej za 2000 letos chci koupit plachtu, nabíječku a možná zámek.
Zamek a plachtu mam, zamek je spis kosmetika , ale lepsi nez nic, plachta je moc dobra.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
desmo69>kdyžtak pro "zasmání", tohle je ta nabíječka :) Pokud můžu baterku po zapojení k tomuhle vyhodit, řekněte to rovnou ať se s tím netrápím:)
kup z Lidlu za 180 Kč, je prej docela dobrá a na nabíjení motky bude stačit
Není jednodušší si objednat přímo podle typu? Bordel před nebo za označením je asi nepodstatný a dle výrobce, patří tam cokoliv co připomíná typem 10L-B2 pokud máš odvětrání na straně, kde je výfuk nebo 10L-A2 pokud máš hadicu na druhé straně. A není to žádný exot, viděl jsem minimálně v 6 krámech co jsem se díval, tak buď bez obav Zítra si jdu kupovat také, konkrétně Yuasa YB10L-B2 u nás ve městě v krámu, za asi 800 českých snad nemá cenu nic vymýšlet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
desmo69>l333v - jak jsi dopad? Mám naprosto stejnej problém. Dnes jsem baterku čerstvě nabil, po zimě. Doufám teda ale jestli se nějak nepotentovala. Nabíječka sice je na 12V ale na 15-60Ah, tak snad se s tím nic nestalo. Nicméně startér točil. A po xx zkouškách prostě ani náznak že by to chtělo chytnout. Dával jsem to jak na PRI, tak na ON tak i na RES, se sytičem, bez sytiče, s plynem, bez plynu. Na hlavním stojanu i na bočním. No jak říkám, prostě xx kombinací. Benzín tam byl ale stejně jsem ještě přilil tak 3l takže o něj nouze nebylo. Svíčky jiskru házely...přehlastání je vyloučený vždy suchýma svíčkama:) No je to naprd
Zdravim, dopadly jsme dobre, ale nez jse nam ji podarilo nastartovat muselo nas byt 3lidech zaradili s1 spojku na 1 stupen otocil klicek do polohy on a stiskl spojku, ja sedel na masine a kamosi tlacili a pri urcite rychlosti jsem pustil spojku a takhle jsme to opakovali asi 7x az jsme trochu citili benal, to znamenalo ze se nam podarilo dostat benal do karburatoru jenom ze mezi tim jsme vymlatili baterku tak kamos mel nejakou rychlonabijecku ze ti tu baterii za kratkou dobu ozivi netrvalo ani 5 minut odpojili jsme to a chytla na el. starter jak nikdy pred tim, nechali jsme ji asi 10 minut bezet se syticem na volnobeh a pak jsem ji projel, kazdopadne musim podekovat obou za trpelivost a za ochotu mi pomoci bez nich bych to asi nedokazal jeste jednou diky a preji ostatnim hlavne tobe at se ti to povede.
Naposledy editováno 28.02.2010 22:53:49
A baterka bezproblémů!
Jo jo-důležitý je nepodcenit přípravu...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Při startování,pokud dáš PRI a po naskočení motoru hned vrátíš do normálního stavu,tak se ničeho bát nemusíš-pochopitelně mluvím o startování po zimě,kdy jsou karburátory bez benzínu!
Ale souhlasím-v sezóně bych takhle taky nestartoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Lidí, kde na tyhle blbiny chodíte? Ventil podpálíš, tím, že budeš mít špatně seřízenou jeho vůli, ale ne tím, že jedeš s kohoutem na PRI. Už se to tu řešilo několikrát, ale koukám, že to bude třeba zopakovat -JÍZDOU S KOHOUTEM NA PRI SE MOTORU VŮBEC NIC NESTANE. Při téhle poloze pouze teče palivo do karbecu i při zastaveném motoru. Proto se nesmí používat při odstavení motocyklu, aby nedošlo k naplnění motoru palivem při např. nefunkčním jehlovém ventilu plováku.
Naposledy editováno 02.03.2010 11:22:55
Hydron>Miras-GS500>"Na PRI se nemá hlavně jezdit-tuším že bys podpálil ventily! "
Lidí, kde na tyhle blbiny chodíte? Ventil podpálíš, tím, že budeš mít špatně seřízenou jeho vůli, ale ne tím, že jedeš s kohoutem na PRI. Už se to tu řešilo několikrát, ale koukám, že to bude třeba zopakovat -JÍZDOU S KOHOUTEM NA PRI SE MOTORU VŮBEC NIC NESTANE. Při téhle poloze pouze teče palivo do karbecu i při zastaveném motoru. Proto se nesmí používat při odstavení motocyklu, aby nedošlo k naplnění motoru palivem při např. nefunkčním jehlovém ventilu plováku.
To by mě taky zájímalo, kde no tohle přišel Jak píšeš ty hydrone . Tohle je fakt mazec na pousmátí...Radši se do té motorky moc nehrabejte ať si nepíchnete řetěz...
Naposledy editováno 02.03.2010 13:16:55
K tomu aby to nastartovalo je kromě benzínu potřeba ještě jiskra. To že jí to dává na vyšroubované svíčce, nic neznamená. Pro přeskok jiskry v kompresním tlaku je potřeba mnohem větší průrazné napětí. A také větší odolnost izolací proti přeskoku jinde než na svíčce.
Aby zapalování dávalo dost silnou jiskru, potřebuje aby přes enormní odběr proudu startérem baterka udržela dostatečně velké napětí. Pokud startér sotva točí, napětí pro zapálko je už obvykle příliž nízké. Připojení autobaterky přes startovací kabely nemůže poškodit motorku, pokud motor auta neběží. Naprosté většině regulátorů nevadí ani když motor auta běží. Slabší než startovací kabely jsou k ničemu, musí zvládnout 50A bez větších napěťových úbytků, což už je za hranicí možností některých nekvalitních startovacích kabelů z klamavým nápisem 200A nebo 400A. Pokud se bojíte o elektroniku auta nebo motorky (někteří se bojí více než je potřeba), lze startovacím kabelem chytit přímo za přívodní svorku motoru startéru, která se nachází pod plechovým víčkem na motoru pod karburátorama (drží na 2 šroubkách). Tím napájíte přímo startér bez jakéhokoliv spojení s elektrikou motorky. Nezapomeňte si ale zapnout zapálko a vypnout chcípák a zařadit neutrál.
Dříve se podtlakové kohoutky nepoužívaly, takže se jezdilo na ekvivalent polohy PRI. Zapomenutej otevřenej kohoutek v kombinaci se špatně těsnícím jehlovým ventilem způsobil, že benzín vytékal přepadem v karburátoru do odtokové hadičky pod motorku. U špatně řešených motorek (některé Kawy ?) se stalo, že benzín natekl do válce a zaplnil ho. Kromě toho, že protekl kolem kroužků do oleje, při pokusu o start díky nestlačitelnosti riskoval ohnutí ojnice. Nicméně špatně těsnící jehlový ventil je především důvodem pro jeho opravu. Dobře fungující jehlový ventil udrží benzín klidně celou zimu.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jsem novy majitelem GeeSa.. ).. Muj pribeh zacal tim, že jsem objevil GS stat na sidlisti Kosik v Praze.. Moto tam stalo asi rok u stromu na retezu.. Po dlouhem patrani jsem sehnal majitele s tim, jestli ji neproda.. Moto rok a pul stala a ani nebyla nastartovana!!! Po smlouvani jsem ji koupil za 5000kc, i kdyz chlapec nechtel.. Ma nejakou tu kosmetickou vadu, sjetou predni gumu, zadni je nova.. Nekdo ji stipnul vsechny blinkry a jedno zrdcatko.. Moto jsme prevezli do garaze a dali nabijet novou baterku, co u moto byla.. Moto samozhrejme nechytla..
Moto jsem prevezl ke kamaradovi do servisu ve Sveticich u Říčan a ten zjistil, že je to uplne blbe zapojeny.. Udelal to podle servis. manualu a dle sve sikovnosti.. Moto ihned chytla! Motor bezi jako hodinky.. Samozhrejme, že vsechny filtry nove, olej taky.. Koupil jsem nove lanko od spojky, puvodni bylo praskle.. Jeste kolem toho spodniho "kalisku" na karburatou tece benzín, tak se tam kouknou..
Mezi tim, jsem motorku peknym smelem prishlasil.. Mela SPZ po puvodnim majiteli a díky zname na dopravnim inspektoratu jsme moto prihlasili, tzn., že ma maly a velky TP.. Parada..
Je to rok 1993, tmave seda metla, cerny motor, černa kola.. v TP je barva černa, takže asi strikana..
Zatim me vcetne blinkru, prihlaseni, oleju, filtru a tak vysla na cca 10tis.. Jeste budu muset koupit kolo a retezovku..
Uz se moc tesim, az ji osedlam.. Mejte se!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Nahod nejakou fotku "pred" a "po".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |