globalmoto_duben_nolan





Téma: Větší trysku v zimě?
 
15.12.2008 v 19:46
Je pravda, že se musí v zimním období (pod 10 stupňů) dát do 2T větší hlavní tryska? Jinak prý hrozí zadření motoru.

2 reakcí na tento příspěvek Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:50 | Nahoru | #1
jj, né tak zadření, jak propálení pístu.Máš to chudý

(reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:52 | Nahoru | #2
kasar> KTM má tabulku, při jakých stupních jaká hlavní tryska a do jakého zářezu dát jehlu. Co tam máš za trysku 165??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:53 | Nahoru | #3

kasar>jj, né tak zadření, jak propálení pístu.Máš to chudý

a co kdybych nechal větší hlavní trysku i přes léto?? nic by se nestalo jen by to zvýšilo výkon ne??

Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:54 | Nahoru | #4
za nízkých teplot se nasaje více vzduchu protože je hustší, ale rozhodně to nebude o tolik, aby směs byla tak chudá že by hrozilo zadření. Pokud chceš aby ti to v zimě jelo líp, tak dej nepatrně větší trysku o 2-5, ale rozhodně tím nic nezkazíš pokud tam nechá původní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:56 | Nahoru | #5

Nosound89>kasar>jj, né tak zadření, jak propálení pístu.Máš to chudý a co kdybych nechal větší hlavní trysku i přes léto?? nic by se nestalo jen by to zvýšilo výkon ne??

bude to víc žrát a pravděpodobně to pojede stejně nebo hůř, protože už nebudeš mít stechiometrickou směs a bude moc bohatá

(reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:56 | Nahoru | #6
Nosound89> Měl bys to zbytečně bohatý, černá svíčka né cihlová.
Výkon nedělá jen množství benzínu, ale správný poměr benzín- vzduch

(reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 19:57 | Nahoru | #7
Fajn-tom> Máš recht

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:00 | Nahoru | #8
Fajn-tom> Při malé trysce v zimě, je vrch tupý.Vyšroubuj si pak po takovém výjezdu do kopce svíčku, je bílá To je špatně

2 reakcí na tento příspěvek Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:02 | Nahoru | #9
M.design : chce to vymenit jak trysku tak jehlu a sestelovat vzdusnik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:08 | Nahoru | #10

Lenny55>M.design : chce to vymenit jak trysku tak jehlu a sestelovat vzdusnik


O kolik stačí větší tryska? Mám KX 250.

(reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:08 | Nahoru | #11
kasar> u krosek měníš trysky často, protože potřebuješ aby to furt mělo maximální výkon, ale pokud má nějaký endůro, tak tomu to moc vadit nebude protože trysku má nastavenou na průměrné teploty aby jsi ji nemusel pořád měnit. Vše záleží co má za motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:14 | Nahoru | #12
M.Design> mrkni do manualu - je tam tabulka nastaveni karburace pro danou teplotu a nadmorskou vysku..... takle z hlavy ti to reknu jen pro KTM300(250)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:19 | Nahoru | #13

Lenny55>M.Design> mrkni do manualu - je tam tabulka nastaveni karburace pro danou teplotu a nadmorskou vysku..... takle z hlavy ti to reknu jen pro KTM300(250)


Manuál nemám, zkusím to někde najít.

(reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:21 | Nahoru | #14
M.Design> to bude nejlepsi

Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:28 | Nahoru | #15
náhodou nevíte někdo jakou trysku má mít KTM 380?? mám tam 185 a nějak se mi to nezdá.

Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 20:58 | Nahoru | #16
odborníci od forda vůbec se v tom neštourejte nebo to rozladíte že to nedáte dohromady. vzdušník a šroubovák v nesprávných rukách je svinstvo

Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 21:01 | Nahoru | #17
J8 teda na zimu měnim trysku i jehlu! Ale se vzdušníkem nijak nelaboruju!

1 reakcí na tento příspěvek Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 21:18 | Nahoru | #18
suzuki rm 85 jezdila v různých ročních obdobích a jak si dupala nikdy sem pocitoval že ji tam de málo nebo hodně štávy. při GO byl opotřebenej běžných používáním motocyklu

1 reakcí na tento příspěvek Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 22:56 | Nahoru | #19
KX 250 má zimní trysku o velikosti 168.

(reakce na) Větší trysku v zimě?

15.12.2008 v 23:04 | Nahoru | #20
The_doctor_gram> jenze vsechny motorky nejsou dobry jako tvoje rm85 aby celej rok jezdily na trysky do plus 30 nad nulou ,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 11:35 | Nahoru | #21
M.Designg Hele ta velikost trysky je u 2T stejného obsahu stejná.168-je 15-10 stup.
170-je 10-0 stup.
Jsou ale i různé typy jehel podle vel.trysky.
Pokud chceš jezdit teť, tak 170 a jehlu na 4 nebo 5 zářez od spoda a pohrát si se vzdušníkem ju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 12:03 | Nahoru | #22
kasar> proc davat takhle nizko jehlu ??? na zimu se prece dava jehla vzdycky vejs....

Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 12:37 | Nahoru | #23
Nestačí dát pouze trysku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 13:56 | Nahoru | #24

Lenny55>M.design : chce to vymenit jak trysku tak jehlu a sestelovat vzdusnik



Presne tak,velikost hlavni trysky urcuje smes POUZE na plny plyn (90-100% otočení plynové rukojeti), aby motorka fungovala jak ma musi se naladit i jehla a vzduch.. ale maloktery stoural to udela spravne..

jinak uz tu bylo receno- potreba ladit stechiometricky pomer, moc benzinu= spatne, malo benzinu= spatne, moc oleje= spatne, malo oleje= pruser

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 14:20 | Nahoru | #25
Lenny55> čím nižší zářez dole, tím jde jehla výš Se ví, né?

(reakce na) Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 14:22 | Nahoru | #26
Troj11> jj

Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 18:01 | Nahoru | #27
Tady je tabulka pro teploty a nadmořská výšky [url=http://www.ktmcycles.com/manuals/1999/ETK_MO_250SXS_99_320472.pdf ]
Já mam teď na exc 250 2000 - šoupátko 65,jehlu NOZH na druhé od zhora, hlavní 175, volnob. 45 . Je to ok? zdar

Naposledy editováno 16.12.2008 18:02:17

Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 18:54 | Nahoru | #28
Asi sem technický ignorant,ale nikdy jsem na zimu trysku neměnil a nikdy jsem s tím neměl problém.Ani sem nepocítil úbytek výkonu či jinný chod motoru.Asi je to i tím že jezdím na extrémním zimním povrchu pomaleji a rozdíl nepoznám.Zdá se mi zbytečné,abych si kvůli pár zimním sklouznutí rozšteloval karbec. Co vy na to -mechanici!

(reakce na) Větší trysku v zimě?

16.12.2008 v 20:06 | Nahoru | #29

kasar>Lenny55> čím nižší zářez dole, tím jde jehla výš Se ví, né?



tak se ale podvej jak si to napsal..... pokud vim znaci se to od shora - cili zarez cislo jedna znamena ze jehla je nejniz tudiz nejchudsi smes....podle toho jak si to napsal to vyzniva opacne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist