globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa
 
15.12.2008 v 09:40
Potreboval by som poradit s Busou.mam rok 2003.nejako horsie mi startuje.ni vždy na prvý ci druhý krat chyti.niekedy zabuble a zhasne.niekedy chyti na prvý krat ale malokedy,a druhý problem je že ked niekedy ked sa zohreje ale hlavne ked vyjdem na nejake passo alebo kopec s vacssou nadmorskou výskou tak drži volnobeh aj o 300 otacok viac.ked ju zhasnem a znovu startnem tak je to zase normalne.baterka je ok,dobijanie tiež,nove sviecky,nový filter vzduchu,vsetko ok.robim motorky tak ju mam v top stave ale s týmto laborujem dlho.aj klapky su nastavene tak fakt neviem ci nejake cidlo teploty vzduchu alebo tlaku vzduchu.....Dakujem

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

15.12.2008 v 11:07 | Nahoru | #1
uff tohle muze byt spousta veci, spis bych tipnul na palivovou soustavu nez na zapalovani - ikdyz chytani by mohly delat svicky/male napeti na civkach ... ale spis bych rekl ze je to chudy... tzn zkontrolovat vycistit palivovej filtr (predpokladam ze bude u busy taky v nadrzi - primo na cerpadle) pak by eventuelne mohl blbnout regulator tlaku - to uz by se blbe merilo jestli drzi v railu stejnej tlak - postup je v servisnim manualu. pripadne ucpane vstriky?ale tomu moc neverim. v airboxu je senzor na podtlak v sani, podle nej to micha smes na volnobeh a na male otevreni plynu, pak je tam teplomer - podle nej to dela korekce na teplotu nasavaneho vzduchu, stejne korekce dela i senzor teploty motoru a v neposledni rade senzor barometrickeho tlaku - ja ho mam na podsedlaku, u busy nevim kde je, bejva na nem hadicka vyustena smerem dozadu prichycena k ramu drc paskou - jestli ji treba nemas nejak ucpanou - promereni vsech tehle senzoru i s hodnotama jaky na nich maj byt je v servisnim manualu - uplne KO nebude zadnej , to by ridici jednotka hazela chybu "ledkou FI" ...

jinak teda nevim jestli uz ma haybusa druhou sadu klapek ovladanou servem nebo starej model strkacky jako SRAD a TL jen s jednema klapkama, ale ty starsi obcas naky vykyvy na volnobeh mely...

osobne bych ale nejdriv prosel tu "mechaniku" regulator,vstriky, mi prijde ze to podle symptomu dava malo benzinu... jestli mas ladaky, tipnul bych ze by to pri brzdeni motorem mohlo "strilet"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 11:20 | Nahoru | #2
assassin> Busa ma este len jednu sadu klapiek ovladaných lankom.ide ale celkom dobre.bola pred 2 rokmi ked som ju kupil na brzde a vsetko bolo ok.ale už vtedy sa to tak chovalo.mam ladaky aj origo výfuky,KN filter a origo ale chova sa to rovnako.ten snimac tlaku vzduchu mam na rame ale hadicka na nom neni.ani v manualy nieje odfotena.je to verzia bez vypinaca svetiel tak ci jej to nedava pri starte malo napatia.ale proste musim pridat plyn aby to chytalo.proti takej vstrekovacke Honda to chyta hrozne.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

15.12.2008 v 12:35 | Nahoru | #3
Jo, zlatej karburátor...

(reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 12:48 | Nahoru | #4
Mike70> tak to mas teda pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 13:00 | Nahoru | #5

pacik1>assassin> Busa ma este len jednu sadu klapiek ovladaných lankom.ide ale celkom dobre.bola pred 2 rokmi ked som ju kupil na brzde a vsetko bolo ok.ale už vtedy sa to tak chovalo.mam ladaky aj origo výfuky,KN filter a origo ale chova sa to rovnako.ten snimac tlaku vzduchu mam na rame ale hadicka na nom neni.ani v manualy nieje odfotena.je to verzia bez vypinaca svetiel tak ci jej to nedava pri starte malo napatia.ale proste musim pridat plyn aby to chytalo.proti takej vstrekovacke Honda to chyta hrozne.



no ono to ma na riditkach ten "sytic" coz je vlastne rucni plyn, tim pri startu trochu pridas plyn, heftem uz je to vetsinou moc...
to cidlo pro atmosferickej tlak .. ta hadicka nema na nic vliv..
moc bych neveril ze je to v cidlech.. ale promerenim podel servisni manualu se nic nezkazi...

(reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 14:10 | Nahoru | #6
assassin> ked prave ta elektrika nie je moja silna stranka.ale mam manual tak s tým musim nieco urobit.ked to vrci tak to ide bezchybne,len v malých otackach s minimalnym plynom to trochu cuka.pod zatazou to ide ako drak.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

15.12.2008 v 14:25 | Nahoru | #7
než se začneš vrtat v elektrice,nebo proměřovat čidla, zkus ten palivovej filtr, jak psal assasin.

U staršího modeluBusy jsem s nim měl problém, ale tam byl ještě v čerpadle na motoru...

Mám to s tim chytáním podobně, na stříkačku žádná sláva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 15:10 | Nahoru | #8
mari> mam ten istý model ako ty len s modrou.tebe tie otacky niekedy nedrži vysoke?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 19:19 | Nahoru | #9
pacik1>
otáčky jsou v pohodě, ale s tim startovánim je to někdy opruz...

Když je to hodně studený, tak to má tendeci chcípat, hned po nastartování...

Ta 99ka startovala na cvrnk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 19:44 | Nahoru | #10
mari> mne to studene prave nechcipa.par sekund ju podržim na sytic a potom už si krasne drži volnobeh.ako je možne že ti ta starsie chytala na brnk?

(reakce na) Hayabusa

15.12.2008 v 21:09 | Nahoru | #11
pacik1>
to máš jak s ženskejma, některá jde na brnk, do druhý musíš hučet...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

15.12.2008 v 23:51 | Nahoru | #12
Mám hodně " novou " 2003 a to startování je takový zajímavý nakonec ale chytne.Otáčky hodně kolísají,člověk neví,jestli to co je na levým řidítku ubrat ,nebo přidat.Až se ohřeje je to bez problému. pacik-nemám ti co poradit jezdím na ní pouze sezonu.Před ní jsem měl CBR 1100XX stříkačku ,tam je ale to vstřikování ve srovnání se SUZUKI špičkový ,Otočení klíčkem,zmáčknout starter,pár minut vyšších otáček,pak spadnou a jedeš .Po tom se mi trochu stejská.

(reakce na) Hayabusa

16.12.2008 v 09:03 | Nahoru | #13
k.arlus> tak to sme na tom asi podobne.tiež to porovnavam s Hondou.tam je to proste zamatove.kamos ma novu busu K8 a tam je to už ako honda.perfektne.tiež mam 2003 rok.ja v super stave ale toto startovanie a cukanie v nejmensich otackach ma trochu mrzi.take popotahovanie v kolonach krokom je tiež zazitok,ani jednotkou ani dvojkou.stale spojkovanie.ale aj tak som s tou motkou spokojný.ale keby sa to dalo vychytat tak....

Hayabusa

16.12.2008 v 09:20 | Nahoru | #14
Busu jsem tu nikdy neměl,abych jí musel sundavat šasí kromě běžného servisu, ale jak to tu čtu, vypadá to na "drobný" nedostatek modelu ... a to jsem měl Busu napřesrok v plánu... / no, třeba to nebude tak hrozný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

16.12.2008 v 10:10 | Nahoru | #15
mari> ale ročník 1999 byla taky stříkačka nebo se mýlím?

(reakce na) Hayabusa

16.12.2008 v 11:13 | Nahoru | #16
šmudla> vsetky modely Busy maju vstrekovanie

Hayabusa

25.5.2009 v 14:30 | Nahoru | #17
problem stale nie je vyriesený.pomože niekto?

Hayabusa

25.5.2009 v 17:17 | Nahoru | #18
model 03 už by měl snad mít ukládání chyb do řídící jednotky ne??Chce to na diagnostiku...může toho být spousta..já mám 99 a 83tis km a bez problémů..na 50tis km jsem měnil paliv filtr a vypadal žalostně..pokud bez diagnostiky a metodou pokus omyl..začal bach u paliv filtru a třeba prostříknout konektory od čidel a všeho spreyem na kontakty..prostříknout nechat vykapat oschnout a zadělat zpět..uvidíš..

Hayabusa

25.5.2009 v 19:44 | Nahoru | #19
mám 99 a chytá na cvrnknutí at jsem kde sem . Mě nic nenapadá co by si ještě mohl zkusit , zkus ještě hadičku u palivovýho čerpadla jestli neni děravá a teče to z5 do nádrže...

Hayabusa

26.5.2009 v 08:44 | Nahoru | #20
a kto ma na to nejaku diagnoistiku?palivove cerpadlo a filter som cistil cez zimu,vela bordelu tam nebolo.vcera som znovu vybral vstrekovanie aj vstrekovace,cele to vycistil a nastavil klapky.robi to len ked je tepla s tým držanim vysokeho volnobehu a pomalým padanim volnobežných otacok.žiadna zmena ani ked odpojim snimac teploty vzduchu aj tlaku vzduchu v sani.nic sa nemeni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist