1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
prackarr>Ne,ono jde spíše o to,že pokud výrobce motorky předpokládá,že se s ní bude jezdit mezi +15ti až +45ti,tak při -10ti ten motor nezahřeješ,protože jde o to,že každý termostat musí propouštět nějaké malé množství vody i za studena,aby se k němu dostala teplá voda,a dala mu "impulz" k tomu,aby otevřel. A to už může způsobovat,že se motorka neprohřeje tak,jak by měla. Částečné překrytí chladiče to vyřeší,protože voda,co se vrací do motoru nemá -10,ale třeba +40. A to je rozdíl. Nevím,proč tu píšeš o kutilství,toto s tím nemá co dělat. Navíc-nechápu,proč tobě to tak leží na srdci,když v zimě nejezdiš?
minimálně tím výrazně snížíš účinnost chladící soustavy,což je zásah do konstrukce,takže záruka v háji,když už se nestane nic horšího.Mám zrovna v dílně jeden takovej motor,je modrej jak švestka,pánovi se zdálo,že má moc studemej chladič tak tam vrazil kus lina,je to Yamaha 350,ze čtyřkolky,nemá to teploměr tak je to hned,paseka veliká.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>minimálně tím výrazně snížíš účinnost chladící soustavy,což je zásah do konstrukce,takže záruka v háji,když už se nestane nic horšího.Mám zrovna v dílně jeden takovej motor,je modrej jak švestka,pánovi se zdálo,že má moc studemej chladič tak tam vrazil kus lina,je to Yamaha 350,ze čtyřkolky,nemá to teploměr tak je to hned,paseka veliká.
Pane kolego,uklidněte se.
a- máme teploměr
b- nepřekrýváme celý chladič,ale jen kousek,v -10ti to opravdu neuvařím,
c- záruku neuplatňujeme.
papa.