1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>u vzducháče teplota kolísá,to je daný konstrukcí ale snaha je aby to bylo co nejmíň,nechápu proč by tam ten termostat nedali,když to není ani drahý,ani složitý.Podmínky provozu jsou hrozně odlišný,jeden blázen s tím jede na jedničku ve vedru a druhej v mrazu,ten motor to musí nějak vydržet,oleje je v tom jako v kamionu tak se to v tom vedru asi uchladí ale zase by se to v normálních podmínkách neohřálo a v mrazech už vůbec ne
jak vidíš, fakt tam není :) ovšem ani při poskakování po pze jsem to neuvařil a v zimě to taky nezamrzlo tak pohoda ne? :)
illMedvědGuzzin>jak vidíš, fakt tam není :) ovšem ani při poskakování po pze jsem to neuvařil a v zimě to taky nezamrzlo tak pohoda ne? :)
máš i motorky který nemaj olejovej chladič ale pokud tam je,nevidím kurva důvod proč bez termostatu,zítra to zodpovědně zjistím.2 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
dva_hrnce>zjisti že tam termostat není a pak se nám tu veřejně omluvíš před nastartovaným fichtlem
nafotím a pošlu,zítra tam jedu,musím dostat Guzzinu do Radotína,nechcete jet se mnou? tam jedu na XTčku a zpátky na Guzzi,z Radotína mě doveze bába.1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>u vodníka není co řešit,vyndáš termostat a neohřeješ to,kolísá teplota,roste spotřeba,protože je to prostě podchlazený a jede to každou chvíli na sytič,proč to tak není u chlazení vzduch olej?
Kdyby tam byl termostat tak by to chlazení zkurvilo motor. Zavřenej termostat by zastavil mazání motoru.
Teplota u vzducháče nekolísá protože chlazení oleje nemá tak velkej vliv na teplotu motoru, ten motor je chlazenej hlavně náporem vzduchu. Ta teplota bude asi o dost vyšší než u vodníka, ale konstrultér musí velikost žebrování udělat takovou aby to v létě moc nehřálo a na podzim aby se to zase nepodchlazovalo.
Škodovkáři používaj na zimu kus kartonu před chladičem, takže pokud se někomu vodník podchlazuje a nechce se mu měnit termostat, tohle je možná řešení. Hlavně na jaře nezepomenout vyndat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Pechyjo>prackarr> tak si to sprav
Je vidět, že znáš opravdu hodně málo, v ternmostatu je totiž dírka kudy MUSÍ týct kapalina i když je zavřený
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
dave-lister>Kdyby tam byl termostat tak by to chlazení zkurvilo motor. Zavřenej termostat by zastavil mazání motoru.
Teplota u vzducháče nekolísá protože chlazení oleje nemá tak velkej vliv na teplotu motoru, ten motor je chlazenej hlavně náporem vzduchu. Ta teplota bude asi o dost vyšší než u vodníka, ale konstrultér musí velikost žebrování udělat takovou aby to v létě moc nehřálo a na podzim aby se to zase nepodchlazovalo.
Škodovkáři používaj na zimu kus kartonu před chladičem, takže pokud se někomu vodník podchlazuje a nechce se mu měnit termostat, tohle je možná řešení. Hlavně na jaře nezepomenout vyndat.
Němec>je teda nějak směrodatný hodnotit teplotu motoru/spalovacího prostoru podle teploty olejový náplně? tzn. že je olej na málo ještě nemusí znamenat, že to motoru nedělá dobře? tohle mi není nějak jasný pořád..
olej je u vzducháče coučástí chlazení,pokud má 50,neřešil bych to,dneska jsem to zkoumal u Guzziny,vana horká,chladič jako psí čumák,válce horký i po půl hodině stání,což podle mě znamená,že olej jde přes chladič až když se ohřeje na provozní teplotu.U Uralu bych to neřešil už vůbec,asi je to na zimu vyrobený.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>mám to nafocený ale jsem lopata tak to sem dá dva hrnce až se vyspí z opice.
ty voe, si myslíš ža každej chlastá jako Ty?
já byl včera v zaměstnání..
opít se musím dnes..
kdybys mi to poslal na mail tak už jsi to tu mohl mít
jsem na to zvědavej, hned jak přijedu dom tak půjdu nastartit guzzinu :)
dva_hrnce>ty voe, si myslíš ža každej chlastá jako Ty?
já byl včera v zaměstnání..
opít se musím dnes..
kdybys mi to poslal na mail tak už jsi to tu mohl mít
jsem na to zvědavej, hned jak přijedu dom tak půjdu nastartit guzzinu :)
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
dva_hrnce>v pohodě, já se tam večer podívám
máš to tam,dobře si to prohlídni1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
motocvok>máš to tam,dobře si to prohlídni
my o koze a ty o voze
vždyť jsi nafotil haryka, ale dám Ti to sem abys neřekl
ale mohla to být lepší fotka, moc jsi se nesnažil.. :\
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
assassin>no spravne by to tak melo byt, ale mam dojem ze to vyrobci "sidi" a u olejovyho okruhu casto termostat chybi a jde to pres chladic natvrdo...
Asi máš pravdu soudruhu,všude asi nebude,já mám tři vzduchem a olejem chlazený motory a viditelně je jen na dvou,Harley a Porsche,u Guzziny ho nikde vidět není,ale nemůžu věřit tomu,že tanm není,hledal bych ho někde ve vaně.motocvok>dva_hrnce> fotil jsem to telefonem a byla tam tma jak v řiti,nechtělo se mi to tlačit ven,musel bych vyjet s traktorem,na Guzzině není vidět ale někde tam bude,protože teplota vany a chladiče je hodně rozdílná
tak to je jasný, chladič chladí a proto je chladnější
nevim no, nechci se hádat, asi v pondělí zavolám mechánovi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Na stodváci zapomeňte a na papundekly taky!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Pechyjo>Dingo> tady nejde oto jestli tam je dirka nebo nee, je sem ctěl naznačit že už nejezdíme s škoda 120L kde papundekl na chladiči znamenal tvrdej tuning. Dnešní motory se bez jakejch koliv papundeklů a přikrývek obejdou ať už jde o vodníka či olejem chlazenym motorem.
Na stodváci zapomeňte a na papundekly taky!