1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
RomanSS>A co když mám vzducháč?
toš to si f prdeli. možeš ho tak max zabalit do deky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Dolík ....>RomanSS>A co když mám vzducháč?
toš to si f prdeli. možeš ho tak max zabalit do deky.
Do ní se zabalím já.
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Mirek12>vodník z fungujícím termostatem si to pohlídá
jj moje řeč a kdo chce ať si ho zakryje, ale jen částečně, kdyby náhodou mu bylo moc teplo .
PS: Kdybych zakrýval na své motorce, mám chladiče dva, jeden i s vrtulí, tak bych zakryl ten bez vrtule...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Zjisti si teda, kdy se otvira termostat a jestli teplota dosahne aspon toho bodu. Zakryti chladice ti stejne nepomuze, kdyz se ani termostat neotevre a do chladice to nepusti.
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
state>RomanSS> To máš děvče špatný musíš jak U trabanta zabalit motor a obrátit sání k motoru
počkej počkej, jak obrátit sání? jako udělat z toho fén? deku mám na motoru furt, ani v chorvatech jsem jí nesundaval, ale se sáním jsem nikdy nic nedělal..
jóó, ty myslíš ten dekl od vzduch. filtru, už vim zbytečný..
třeba u guzzi kluci co maj místo olejovýho špuntu teploměr říkaj že pod cca 10 nad nulou se to ohřeje jen ve městě, jinak ten motor funguje permanentně podchlazenej kolem 60 C, ale dnešní oleje při těhle teplotách mažou stopro, takže bych to neřešil.. a aspoň na to pade se to musí ohřát vždycky..
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Pechyjo>Zakrytí chladiče moc nepomůže, většina vodníků má dva okruhy, takže když se nastartuje moto, tak přes chladič nic neteče, až po zahřátí motoru se voda pustí do chladiče a to zas potřebujem chladit
to teda pomůže. U auta i motorky,vždy něco protíká,i zavřeným termostatem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Pechyjo>prackarr> tak si to sprav
Každým termostatem kolego musí protíkat i v zavřeném stavu nějaká kapalina,protože jinak by ten termostat těžko "zjistil",jaká je teplota vody v motoru a neotevřel by se.
Pokud je teplota v motoru 80,a v chladiči -10,tak není přeci problém chladič překrýt,aby v něm bylo třeba +30,nemyslíš? Navíc u motorky je výhodou překrytí chladiče i to,že se ti tolik nedělá na chladiči námraza.
mám teploměr místo měrky, počítám měří přímo teplotu oleje a jak je pod nulou, tak nad 60 nedostanu, na těch 60 to trvá tomu vzducháči kolem 10-15km.
říkal jsem si, když píšou ideální teplota oleje přes 80 stupňů, jestli těch 60 motoru nějak vadí nebo ne.. ?
na zkoušku sem odizoloval celou vanu, ale kolem nuly nebyl výsledek nijak výraznej - blok motoru ztrácí teplotu jako celek, přijde mi že tou malou vanou toho zase tolik nejde..