Edit:Motorka už je dávno doma a spokojenost
[URL=
Naposledy editováno 01.12.2009 13:36:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
PetrSvetr>dva_hrnce>PetrSvetr>dva_hrnce>nečetl jsem všechny příspěvky, ale za mě: jede jak píchlá svině, chlastá jak protržená, musíš si zvyknout na rám a pak se nechá vodit až na stupačky..
a co brevu, nechceš?
co to je pro tebe "chlastá jak protržená" ?????
no, 10 na sto není až takovej problém.. já vím, motorkář na spotřebu nekouká, ale chtěl znát názory ostatních a tohle je můj názor na xjr.. neříkám že je špatná a vím že se s ní dá jet i za 6, ale to se člověk musí loudat.. pokud někdo najede 3tis. km za sezónu, tak to asi neřeší, já udělám 10tis a víc a 4 litry na sto rozdíl je podle mě znát.. jinak rozumný průměr bych viděl 7-8litříků, dle stylu, takže to není zas tak hrozný
ptám se proto, že jsou spousty "odborníků", kteří se na XJRu 2x svezli a hned píšou 10l/100km a že zadní guma vydrží 1000km, já jezdím 6-7l a jezdím dost svižně
tak já se nepovažuji za odborníka přes xjr-ko, jel jsem na tom dvakrát, takže trefa do černého tu spotřebu hodnotím dle kamaráda co jí vlastní.. samo že "tahám za to" je u každého jedince jiná míra a asi záleží na otevření (filtru+laufech atd).. a taky je to jediné mínus které téhle moto dávám ( rám nepočítám, např. bandaska 1200 je na tom obdobně)..
a jak jsem psal dřív, spotřeba je mezi 6 a 10..
zadní guma vydrží podle toho co obuješ - breva na metzeler z6 11tis.km na plátno vs. conti sport attack 4500km plátno.. na stupny obě..
a když to vezmu do detailu, stačí vzít pár čísel za pár let vzad MH, motoráje, supermota a recenzí na xjr máš až po kokot.. ale jako u každý moto je závěr: jede dobře/hůř, př.vidle měkčí/tvrdší, spotřeba taková maková, brzdí dobře a lépe atd atd.. ať koupíš jakýkoliv plátek, na žádnou moto nepíšou vysloveně špatnou recenzi, všechny jsou dobrý, najedou kvanta km bez závad (pokud si o to člověk pečuje) a ve finále záleží na tom co kdo hledá a na co to chce..
PetrSvetr>BigJohn>Tůžík> No 1200 Bandit taky neni k zahození. Dokonce si trofám říct, že jede i trochu líp než XJR a je obratnější v zatáčkách, ale je prostě "malej"
hrozně malej
k tomuto bych ještě dodal můj subjektivní pocit: po přesednutí z brevy na xjr jsem měl pocit, že sedím na CB500, nižší, lehčí (níž těžiště), užší řidítka... prostě mi připadala taky malá, ale po pár km ten pocit zmizel.. na B1200 jsem jel jednou po přesednutí z gsx600f a taky se mi zdála bandaska menší, ale e-fko je autobus, takže to bylo způsobeno asi tím.. ale pokud člověk není 170cm dlouhej a 60kg těžkej jako já, tak to asi nemá cenu řešit, jde o zvyk..
dva_hrnce>PetrSvetr>dva_hrnce>PetrSvetr>dva_hrnce>nečetl jsem všechny příspěvky, ale za mě: jede jak píchlá svině, chlastá jak protržená, musíš si zvyknout na rám a pak se nechá vodit až na stupačky..
a co brevu, nechceš?
co to je pro tebe "chlastá jak protržená" ?????
no, 10 na sto není až takovej problém.. já vím, motorkář na spotřebu nekouká, ale chtěl znát názory ostatních a tohle je můj názor na xjr.. neříkám že je špatná a vím že se s ní dá jet i za 6, ale to se člověk musí loudat.. pokud někdo najede 3tis. km za sezónu, tak to asi neřeší, já udělám 10tis a víc a 4 litry na sto rozdíl je podle mě znát.. jinak rozumný průměr bych viděl 7-8litříků, dle stylu, takže to není zas tak hrozný
ptám se proto, že jsou spousty "odborníků", kteří se na XJRu 2x svezli a hned píšou 10l/100km a že zadní guma vydrží 1000km, já jezdím 6-7l a jezdím dost svižně
tak já se nepovažuji za odborníka přes xjr-ko, jel jsem na tom dvakrát, takže trefa do černého tu spotřebu hodnotím dle kamaráda co jí vlastní.. samo že "tahám za to" je u každého jedince jiná míra a asi záleží na otevření (filtru+laufech atd).. a taky je to jediné mínus které téhle moto dávám ( rám nepočítám, např. bandaska 1200 je na tom obdobně)..
a jak jsem psal dřív, spotřeba je mezi 6 a 10..
zadní guma vydrží podle toho co obuješ - breva na metzeler z6 11tis.km na plátno vs. conti sport attack 4500km plátno.. na stupny obě..
a když to vezmu do detailu, stačí vzít pár čísel za pár let vzad MH, motoráje, supermota a recenzí na xjr máš až po kokot.. ale jako u každý moto je závěr: jede dobře/hůř, př.vidle měkčí/tvrdší, spotřeba taková maková, brzdí dobře a lépe atd atd.. ať koupíš jakýkoliv plátek, na žádnou moto nepíšou vysloveně špatnou recenzi, všechny jsou dobrý, najedou kvanta km bez závad (pokud si o to člověk pečuje) a ve finále záleží na tom co kdo hledá a na co to chce..
PetrSvetr>BigJohn>Tůžík> No 1200 Bandit taky neni k zahození. Dokonce si trofám říct, že jede i trochu líp než XJR a je obratnější v zatáčkách, ale je prostě "malej"
hrozně malej
k tomuto bych ještě dodal můj subjektivní pocit: po přesednutí z brevy na xjr jsem měl pocit, že sedím na CB500, nižší, lehčí (níž těžiště), užší řidítka... prostě mi připadala taky malá, ale po pár km ten pocit zmizel.. na B1200 jsem jel jednou po přesednutí z gsx600f a taky se mi zdála bandaska menší, ale e-fko je autobus, takže to bylo způsobeno asi tím.. ale pokud člověk není 170cm dlouhej a 60kg těžkej jako já, tak to asi nemá cenu řešit, jde o zvyk..
už nebudu komentovat Tvoje názory, máme naprosto odlišný pohled na motorky , je mezi námi rozdíl 25cm a 65kg.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 | Zet. | 7 | 1.3.2024 v 09:34 PetrL3 |