globalmoto_duben_nolan





Téma: Americké úpravy
 
10.12.2008 v 21:45
Často na netu narážím na fotky motorek z USA kde vládne jakási šílená úchylka narvat na jakoukoliv motorku prodlouženou kyvku (+ další doplňky nejlépe chromové) a udělat z ní jakéhosi takydragstra. Může mi někdo vysvětlit proč to tam dělají? (A že se nejedná o pár kusů!) Jako závodní mašiny to nevypadá...jestli je to něco pro honiče ega? Nevím..Dnes mě dorazil tento peklostroj, který našla mladá na netu.
[URL=
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Americké úpravy

26.11.2009 v 20:49 | Nahoru | #61
Lobo> Já neměl na mysl německé tuning firmy, ale takový ten decentní tuning. Vzhledových úprav málo které sotva postřehneš, ale jako celek dávají hezké dynamické auto za kterým se hodně lidí otočí a nebudou si u toho ťukat na čelo. Zjednodušeně to vypadá jako nějaká sportovní verze už od výrobce. Jinak podle mě jsou největší blázni Japonci a pak až Američani

1 reakcí na tento příspěvek Americké úpravy

26.11.2009 v 20:58 | Nahoru | #62
S decentnim stylingem souhlasim, ale to tady moc nefrci.. pokud teda nepocitam Mkovy pakety apod..

Pokud myslis v moto upravach tak tam vede usa, uz jen proto ze v jpn jsou nejvic objemy kolem 400ccm (legislativa, emise, omezeni) a moc 600+ moto tam nejezdi

Jinak tady v cr moto upravy moc nefungujou, respektive ne pro silnici, tady fungujou jen kluci jako knebl, pepa cizek, svanda apod.. kteri se specializuji zavody..
Ono se neni ani cemu divit, malokdo si tady koupi motorku za 300t a dalsich 100 narve do upravy..
nepocitam teda copry apod..

(reakce na) Americké úpravy

26.11.2009 v 21:02 | Nahoru | #63
Lobo> Jo něco podobného jako má BMW eM paket. Vážně do 400? Hlavně, že auta mají minimálně 10x větší obsah. Jak říkám jsou to blázni

1 reakcí na tento příspěvek Americké úpravy

26.11.2009 v 21:12 | Nahoru | #64
Prumer je kolem 150-300ccm ale ty lepsi maji i 400ccm
No 10x vetsi obsah tam neni ani u aut, casto tam jezdej sice lexusy, bluebirdy, sentry, camry apod kteri maji kolem 3-4L ale tech je pomalu.

Nejvic aut tam jezdi foukanejch 1,6-2,5litru, ale jinak jsou vetsina pro normalni lidi jen prditka jako aygo, yaris, smart apod.
Mladosi samo jezde v MR2, skylinech GTS/GTR, evech, rezach, integrach, soayerech atd..
Popripade u lidi kteri chteji vypadat "nadrazene" je tam bmw, audi, porsche a to i stary modely.
Proto treba stara 911 (963,964 typ) v opotrebeni typu C(neco jako u nas 15let stary auto) stale stoji v prepoctu kolem 2milionu... zatimco u nas nebo v evrope ji koupis kolem 500-700t v peknym stavu...

Ale kcemu to vsemu kdyz maj omezeni 180km/h (o tom ze jde ten fuelcut odpojit je uz jina debata )

Driv sem tam byl docela casto tak trosku vim jak to tam chodi

(reakce na) Americké úpravy

26.11.2009 v 21:23 | Nahoru | #65
Lobo> To jsem slyšel, že za BMW je docela přirážka oproti Evropě. Ale dost mě překvapuje, že jezdí i v malých autech, když se mrkneš na film, serial, bouračky apod. tak vždy vidím ty jejich nesmyslně velká auta

Americké úpravy

28.11.2009 v 21:53 | Nahoru | #66
Aa někdo oprášil staré vlákno..

navrc: Napadlo, ale zkurvit jízdní vlastnosti motorky o 120% - to už opravdu smrdí pozérstvím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Americké úpravy

28.11.2009 v 22:13 | Nahoru | #67

Robert VFR>Já bych to viděl tak, že jsopu prostě od mala krmený tím, že čopry jsou je nejlepší a nejdrsnější. Jenomže ty chcípáci zas tolik nejedou, tak potřebují silnější motory (proto Busy apod.), který si ale přestaví zase jen do podoby toho čopru. Proč asi tyhle technicky 100 let starý stroje (H-D, Victory) pocházejí z USA? Japonci pak už jen napodobují.


Mimochodem,H-D se možná vyrábí 100let,ale Victory POUZE 10let.

(reakce na) Americké úpravy

30.11.2009 v 18:36 | Nahoru | #68
Rubi> No jo, já psal 100 let starý technicky, nikoli historií, ale inovací techniky
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist