[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Americké úpravy
Pokud myslis v moto upravach tak tam vede usa, uz jen proto ze v jpn jsou nejvic objemy kolem 400ccm (legislativa, emise, omezeni) a moc 600+ moto tam nejezdi
Jinak tady v cr moto upravy moc nefungujou, respektive ne pro silnici, tady fungujou jen kluci jako knebl, pepa cizek, svanda apod.. kteri se specializuji zavody..
Ono se neni ani cemu divit, malokdo si tady koupi motorku za 300t a dalsich 100 narve do upravy..
nepocitam teda copry apod..
1 reakcí na tento příspěvek Americké úpravy
No 10x vetsi obsah tam neni ani u aut, casto tam jezdej sice lexusy, bluebirdy, sentry, camry apod kteri maji kolem 3-4L ale tech je pomalu.
Nejvic aut tam jezdi foukanejch 1,6-2,5litru, ale jinak jsou vetsina pro normalni lidi jen prditka jako aygo, yaris, smart apod.
Mladosi samo jezde v MR2, skylinech GTS/GTR, evech, rezach, integrach, soayerech atd..
Popripade u lidi kteri chteji vypadat "nadrazene" je tam bmw, audi, porsche a to i stary modely.
Proto treba stara 911 (963,964 typ) v opotrebeni typu C(neco jako u nas 15let stary auto) stale stoji v prepoctu kolem 2milionu... zatimco u nas nebo v evrope ji koupis kolem 500-700t v peknym stavu...
Ale kcemu to vsemu kdyz maj omezeni 180km/h (o tom ze jde ten fuelcut odpojit je uz jina debata )
Driv sem tam byl docela casto tak trosku vim jak to tam chodi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Americké úpravy
Robert VFR>Já bych to viděl tak, že jsopu prostě od mala krmený tím, že čopry jsou je nejlepší a nejdrsnější. Jenomže ty chcípáci zas tolik nejedou, tak potřebují silnější motory (proto Busy apod.), který si ale přestaví zase jen do podoby toho čopru. Proč asi tyhle technicky 100 let starý stroje (H-D, Victory) pocházejí z USA? Japonci pak už jen napodobují.
Mimochodem,H-D se možná vyrábí 100let,ale Victory POUZE 10let.