1 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
Jinak já se naklaním pro ZR7..kamarád má,a nemuže si to vynachválit, Super podvozek, úaradní Motor, jede to jak splašená střela.. Má to bez masky, takže takovej Street a Super ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
Osobně bych šel do CB750, líbí se mi, ale je fakt, že ta kawa je trošku kompaktnější a o pár kilo lehčí. Možná by byla pro lidi příjemnější.
Ale špatná volba nebude ani jedna z nich.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
WenCa>ilMedvědGuzzini> No jasně, do autoškoly s tím
soused má v autoškole Horneta 900 a je dost spokojenej, možná to taky stojí za úvahu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
ilMedvědGuzzini>
soused má v autoškole Horneta 900 a je dost spokojenej, možná to taky stojí za úvahu...
Za úvahu stojí to ano. Ne že bych se toho nějak moc bál ale 900ccm a 80kw je na autoškolu už možná skoro moc, navíc ceny jsou trochu jinde než u těch 750. Ale každopádně je Hornetek moc pěknej naháč - dík za tip
e. navíc nevím jak to je u horneta v porovnání se sevenfifty s "nesmrtelností" motoru
Naposledy editováno 09.12.2008 15:42:47
MATY2>ilMedvědGuzzini>
soused má v autoškole Horneta 900 a je dost spokojenej, možná to taky stojí za úvahu...
Za úvahu stojí to ano. Ne že bych se toho nějak moc bál ale 900ccm a 80kw je na autoškolu už možná skoro moc, navíc ceny jsou trochu jinde než u těch 750. Ale každopádně je Hornetek moc pěknej naháč - dík za tip
e. navíc nevím jak to je u horneta v porovnání se sevenfifty s "nesmrtelností" motoru
tak s nesmrtelností motoru bych se v autoškole zrovna nezabýval. Odjel na tom tři sezony, šest půlek žáků a rekordní otáčky u žáka byly 8000rpm. Takže to vlastně jede permanentně na volnoběh :)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
->tvoje odpověď Slávovi: to je nějaká nová legislativa? Tady na Slovensku zatim plati (aspon doufam) ze podminka pro autoskolu na A>25kW je moto přes 35kW. Takže se tu používají i pětikila, co je fajn hlavně pro holky.
barney222>
->tvoje odpověď Slávovi: to je nějaká nová legislativa? Tady na Slovensku zatim plati (aspon doufam) ze podminka pro autoskolu na A>25kW je moto přes 35kW.
takhle to u nás zatím platí taky, taky mám zatím jen pětikilo, ale nejpozději od r. 2011 bude platit nová legilativa podle směrnic EU takže se to bude velmi pravděpodobně týkat i Slovenska. Ze směrnice vyplývá, že na zkoušku z jízdy pro skupinu A neomezené bude muset být motocykl o výkonu min 40kw a obsahu min. 600ccm což CBF600 o pár desetin objemem nesplňuje. Sice je tu snad možnost nechat objem přímo u Hondy zvýšit ale budou to další starosti a papírování...
já to pětikilo potřebuju sešktit na 25kw abych mohl vyřadit tu kozu vysokou tvoutaktní (rozuměj J350/639)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
Snad se tim nikoho moc nedotknu, ale proste CB7 s tuplakama riditkama si ani radsi nepredstavuju, kdezto u ZR7 mi to tak divoky neprijde (celkove mi prijde trochu jako prasopes - kombinace letityho motoru s modernim ulozenim zadku na central je dobre ulitly samo o sobe). Stylove rovnocennej partner k CB7 by byl Zephyr.
Je samosebou tvoje vec co poridis, spis jde o to, jestli chces mit stroje s podobnym chovanim (protoze tyhle kawy se fakt chovaj jako petikila), nebo naopak chces mit celou skalu ruznorodych stroju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
Sim>...nakladu na provoz - hlavne spotreba - na tom neni CB7 nijak zvlast dobre...
Tohle teda slysim prvne. Naopak, CB je na tom z hlediska provoznich nakladu bezkonkurencne.
Spotreba je za normalnich okolnosti dobra, u me kuprikladu v Alpach ve dvou s bagazi svizne tempo kolem 5.5l/100km pokud si dobre pamatuju. Nemusis delat ventily, ma hydrostely. Je spolehliva.... jednoduse mi nepripada nakladna.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
Koupit moto do autoškoly není prdel. Aby to padlo stejně tak holce co má 160cm a 60kg jako i stokilovýmu dvoumetrovýmu chlapovi, tomu se fakt vyhovět nedá. Moto by měla být teoreticky co nejlehčí a nejmenší na druhou stranu to má být moto na skupinu bez omezení tzn. v uvozovkách velká a silná motorka. Přiznám se, kubatura 750 mě láká i z trochu egoistickejch důvodů - objem nenahradíš a šestku tu má skoro každej i když všichni víme že co je pod litr stejně není motorka že?
K tomu porovnávání: na zephira i inazunu jsem taky myslel, ale když už teda nebrat "staromódní" hondu tak proč kupovat něco designově staršího když za stejný peníze koupím už docela líbivou ZR7? A zase jsme u vkusu sevenfifty je krásná klasika stejně tak zephyr a ina, ale zr7 vypadá už moderněji. Máš pravdu, že je o pár kilo lehčí, zase má ale trochu vejš sedlo. Ach jo, kdyby tak byl nějakej motůrek řekněme 650, ale řadovej čtyřvál a bylo to daný do nějakýho jednoduše vejškově nastavitelnýho podvozku a celý by to vážilo 150kilo ...
Ještě by se mi líbila jedna motorka - můj osobní favorit, sice to není naháč ani čtyřvál, objem má ani ne 750, ale to všechno bych snad i oželel, jen pro ten design Hlavní průser je krom ceny i fakt že se na tom řadí rukama nebo se neřadí vůbec to by asi v motoškole moc košer nebylo
Naposledy editováno 12.12.2008 17:40:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB750 vs Kawasaki ZR7
Z lidi co s touhle motorkou znam si zhruba pulka nestezuje na nic a druha pulka prave na spotrebu - proste ono to laka za to vzit... ja netvrdim, ze se s ni neda jezdit usporne - ale je pak otazkou, proc mit 750, kdyz s ni budu jezdit jako bych mel 250.
Pocitam s tim, ze se ta spotreba bude urcite lisit podle modelovyho roku, takze pokud tobe jezdi za pul darma, je to klidne mozny. Me to spis pripada tak, ze u tyhle motorky nebyla snaha tlacit spotrebu dolu, protoze to je stylovka stroj a vetsina majitelu na spotrebu stejne koukat nebude.
At sem konkretni, kolega co mel dva kousky po sobe - ruzny modelovy rocniky - prvni prodal prave protoze mel pocit, ze mu zere moc a tak koupil o neco novejsi a bylo to prast jako uhod, pri bezne jizde spotreba mezi 6 a 7, jak za to zacal trochu vic tahat, slo to na 8. Kdyz se hodne snazil, dostal se na cca 5,5 ... o spotrebe pod si moh nechat jen zdat.
S tim podtacenim dvouvalcu v autoskole mi to netrklo, je fakt ze na rozjizdeci uceni by se ti hodila asi nejlip "sametova" cbf6, ta si necha libit neskutecny veci ... ale jak si psal, z hlediska pohledu do budoucna to nema smysl. A samosebou na to tvoje rozhodovani musi mit vliv i tvuj vkus, co se tyka ER6 v nahym provedeni a versyse, u obou je dizajn hodne extravagantni a ja ho beru spis jako funkcni nez krasnej. Naopak ER6 v kapotce je spolu s mensi segrou 250 snad prvni plne kapotovanej stroj, kterej se mi proste libi.
No a jak pises o motorce s automatem - podle me tudy za chvili povede spravna cesta, ale je jasny, ze v autoskole by to byla utopie.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |