globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startovani motorky
 
8.12.2008 v 19:14
Zdarec chci se zeptat jak startujete motorku??.Startujete ji pres neutrál nebo pres neutral se spojkou???slysel jsem ze u auta je to lepsi kdyz startujete i se spojkou.je to i u mota stejny???jako ze kdyz máte zmacklou spojku tak starter namaha min motor a baterku.dikec za odpovedi
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:23 | Nahoru | #61

dva_hrnce>A roztláčeli vás pres neutrál nebo pres neutral se spojkou???



no kdyby me typek tlacil na jednicku bez spojky tak by se asi posral jednou jsem tlacil motku s p ichlim kolem asi kilometr do servisu... reknu vam... radeji bych tahal zubama parni valec... protoze to je fakt peklo

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 11:38 | Nahoru | #62

Cuba_ZX7R>ja vsechno motky co jsem mel a na kterych sem sedel, nebo jel... tak pokud neni vyrazeno, tak se nespoji vubec kontakt.. proste to zmacknes a ticho... klid po pesine.. tak nevim co to mas za hustostroj, ale jako v aute to rozhodne nefunguje...



máme doma 2 japonce a oba nastartuju s rychlostí, samozřejmě musí bejt zmáčklá spojka, jinak jak říkáš ani neškytne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 12:14 | Nahoru | #63

Cuba_ZX7R>Nosound89>Cuba_ZX7R>proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne

proc by neskytlo?? ja normalne s zarazenou rychlosti zmackl spojku a starter a chytlo to hned po zmacknuti tlacitka...

ja vsechno motky co jsem mel a na kterych sem sedel, nebo jel... tak pokud neni vyrazeno, tak se nespoji vubec kontakt.. proste to zmacknes a ticho... klid po pesine.. tak nevim co to mas za hustostroj, ale jako v aute to rozhodne nefunguje...



mel jsem cagivu w16 a bylo to jak v aute... kdyz zmacknes spojku tak nastartujes... u ktm co mam ted nemam el starter takze nic...

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 12:16 | Nahoru | #64

Nosound89>Cuba_ZX7R>Nosound89>Cuba_ZX7R>proc furt pisete neutral.... ??? to je snad jasny ne? s rychlosti to ani neskytne

proc by neskytlo?? ja normalne s zarazenou rychlosti zmackl spojku a starter a chytlo to hned po zmacknuti tlacitka...

ja vsechno motky co jsem mel a na kterych sem sedel, nebo jel... tak pokud neni vyrazeno, tak se nespoji vubec kontakt.. proste to zmacknes a ticho... klid po pesine.. tak nevim co to mas za hustostroj, ale jako v aute to rozhodne nefunguje...

mel jsem cagivu w16 a bylo to jak v aute... kdyz zmacknes spojku tak nastartujes... u ktm co mam ted nemam el starter takze nic...



tak to ste me tedka pekne zmatli.. tedka si fakt nejsem jistej... ja dycky startuju bez spojky, takze to neskytlo... ale kdybych ji zmackl, tak uz ani nevim co by se stalo.. pokud se teda pletu, tak se omlouvam.. cerpam jen a jen z vlastni zkusenosti

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 13:42 | Nahoru | #65
pokud máš u moto zařazeno, tak bez zmáčknuté spojky neudělá nic, se zmáčklou startuješ normálně na jakýkoliv kvalt..

já třeba nechávám zařazenou jedničku běžne, otočím klíčkem, zmáčknu spojku, cvrknu o startér a jedu.. odpadá tím řazení za jedna a s tím mnohdy spojená šlupka z převodovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 13:44 | Nahoru | #66

dva_hrnce>pokud máš u moto zařazeno, tak bez zmáčknuté spojky neudělá nic, se zmáčklou startuješ normálně na jakýkoliv kvalt..

já třeba nechávám zařazenou jedničku běžne, otočím klíčkem, zmáčknu spojku, cvrknu o startér a jedu.. odpadá tím řazení za jedna a s tím mnohdy spojená šlupka z převodovky



souhlas setrime prevodovku co

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 13:45 | Nahoru | #67
[quote]Nosound89>Cuba_ZX7R>Nosound89>Cuba_ZX7R>

mel jsem cagivu w16 a bylo to jak v aute... kdyz zmacknes spojku tak nastartujes...

v autě nastartuješ i s kvaltem bez spojky, akorát je ten proces doprovázen přískoky vpřed..

já najezdil s trabim asi 800 km než jsem spojku opravil, startér trpěl při rozjezdech, ale jinak no problem.. dokonce se u trabiho nechá řadit bez zubů a jiných špatností, stačí vychytat otáčky, podřazování bylo horší, ale nechá se to taky vychytat, kdo nevěří, toho svezu

i když uznávám že trabio je tak trochu jinyý "auto"

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 13:46 | Nahoru | #68

Nosound89>dva_hrnce>pokud máš u moto zařazeno, tak bez zmáčknuté spojky neudělá nic, se zmáčklou startuješ normálně na jakýkoliv kvalt..

já třeba nechávám zařazenou jedničku běžne, otočím klíčkem, zmáčknu spojku, cvrknu o startér a jedu.. odpadá tím řazení za jedna a s tím mnohdy spojená šlupka z převodovky

souhlas setrime prevodovku co



tak nějak.. a pak taky lidi co stojí poblíž a nikdy na moto neseděli tak si nemyslí že si pako

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 13:52 | Nahoru | #69

Jasek>assassin>No to mi neříkej,já to mám přemostěný a jedu na neutrálovou mapu?To tam dám zpátky a mám letadlo?Nejrychlejší?



hele a to premostoval ten co z toho delal draka nebo ty? ono u TL(i u nekterejch jinejch) to paradoxne muze jet na neutralovou mapu lip - 1,2,3 mapy jsou lehce priskrcene na predstihu... aby to tolik netahalo ... dela se spis uprava aby tam natrvalo byla 6kova(bohatsi) mapa... na tu to jede asi nejlip...

u tebe v kombinaci s tim commanderem to muze delat i docela bordel....

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 13:55 | Nahoru | #70

assassin>dva hrnce: mam dojem ze premosteni kontaktu u suzi neni tak easy, kdyz to spojis natvrdo tak jede motorka na "neutralovou" mapu a muze jet i celkem vyrazne hur...



já tohle viděl většinou u bandasek na karbcích, tam by to snad vadit nemělo ničemu.. ?

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 14:02 | Nahoru | #71
dva hrnce: jj ty by to tolik nemuselo vadit.. ale vzhledem k tomu ze treba skrceni na 1,2,3 ma u CDIcka i karburatorova SV650 ... tak i to muze byt mozne - chte to kouknout do schematu elektriky te moto... jestli jde pres ten spinac na spojce jen kostra do strateroveho relatka, nebo z ni odbocuje i kabl do CDI/ridici jednotky....

Jasek: tady je schema elektriky u TL ... kdyz kouknes na spojkovej vypinac (vlevo dole) tak do nej vedou dva kably (B/W a Y/B) B/W - cerna s bilym pruhem je na TL vsude kostra, zlutej s modrym jde do starteroveho rele... tzn kdyz to mas propojeny napevno, ma na jednom kontaktu starterove rele kostru napevno - ne pres tenhel spinac a zastartovat muzes kdykoliv... ale je na schematu videt ze je tam i odbocka do ridici jednotky... nejsem si jistej jestli to jestli na ni je nebo neni kostra ma vliv na to co ridici jednotka dela - snazim se to najit - ale je to klidne mozne...

schema Elektriky u TL

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

12.12.2008 v 14:12 | Nahoru | #72
Já to točim na neutrál bez spojky, podle mě i když ji zmáčknu tak se nic nezmění - na neutrál nemá žádnej odpor, kterej by zajistil prokluz....

Startovani motorky

12.12.2008 v 14:13 | Nahoru | #73
koukal sem na to a u TL je to jak rikam... zmacknuti spojky ovlivnuje ridici jednotku... tzn nevyhazovat/nepremostovat vypinac na spojce, pokud chcete aby to startovalo bez zmacknuti spojky tak takhle:


apojka musi zustat pripojena na ridici jednotku, toz na relatku bude kostra na tvrdo neva... (kdyz si teda nekdo nezastartuje treba do behu motoru, na kvalt atd..)

vzhledem k tomu ze suzuki pouziva podobnej pristup a konstrukcni reseni u vsech moto - rekl bych ze to bude to same i u gsxr a dalsich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 14:20 | Nahoru | #74

Dave81>Já to točim na neutrál bez spojky, podle mě i když ji zmáčknu tak se nic nezmění - na neutrál nemá žádnej odpor, kterej by zajistil prokluz....



jasný, ale suza má (asi jediná) na spojce spínač a když jí nezmáčkneš, tak to prostě nenatošíš ani na neutrál..

(reakce na) Startovani motorky

12.12.2008 v 21:49 | Nahoru | #75

dva_hrnce>Dave81>Já to točim na neutrál bez spojky, podle mě i když ji zmáčknu tak se nic nezmění - na neutrál nemá žádnej odpor, kterej by zajistil prokluz....

jasný, ale suza má (asi jediná) na spojce spínač a když jí nezmáčkneš, tak to prostě nenatošíš ani na neutrál..



Podle mě jedinej význam tohoto spínače je, že kdyby odešlo čidlo na neutrál, tak funguje jako pojistka proti tomu, že by se to startovalo s rychlosti bez vymáčknutý spojky

(reakce na) Startovani motorky

15.12.2008 v 11:26 | Nahoru | #76
assassin>To přemostění dělal ten co to ladil,ale i s tím to jelo slušně
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist